<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237/529267/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-per-les-entrades-d/xml">
    <env:idEnviament>529267</env:idEnviament>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En sessió plenària de data 16/10/13 es va aprovar inicialment la modificació de &lt;strong&gt;L’ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER LES ENTRADES DE VEHICLES A TRAVÉS DE LES VORAVIES I LES RESERVES DE LA VIA PÚBLICA PER A APARCAMENT EXCLUSIU, PROHIBICIÓ D&amp;apos;ESTACIONAMENT I CÀRREGA O DESCÀRREGA DE MERCADERIES DE QUALSEVOL CLASSE&lt;/strong&gt;,&amp;nbsp; que te per objecte la modificació dels següents articles i/o annexes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Fonament i naturalesa&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 1&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En ús de les facultats conferides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l&amp;apos;article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d&amp;apos;abril, reguladora de les bases de règim local, i conformement al que disposen els arti­cles 15 a 19 del R.D. 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest Ajunta­ment estableix la taxa per les entrades de vehicles a través de les voravies i les reserves de la via pública per a aparcament exclusiu, prohibició d&amp;apos;estacionament i càrrega o descàrrega de mercaderies de qualsevol classe, que es regirà per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual s&amp;apos;avenen al que disposa l&amp;apos;article 58 de l&amp;apos;esmentat R.D. 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Fet imposable&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa la utilització privativa o l&amp;apos;aprofitament especial dels terrenys d&amp;apos;ús públic local per les entrades de vehicles a través de les voravies i les reserves de la via pública per a aparcament exclusiu, prohibició d&amp;apos;estacionament i càrrega o descàrrega de mercaderies de qualsevol classe.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Subjecte passiu&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 3&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Són subjectes passius contribuents les persones físiques i jurídiques i les entitats a què es refereix l&amp;apos;article 35.4 de la Llei general tributària, a favor dels quals s&amp;apos;atorguin les concessions o autoritzacions, o les que es beneficiïn de dit aprofitament, si aquest es va procedir sense l&amp;apos;autorització oportuna.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;2. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;En les taxes establertes per entrades de vehicles a través de les voravies, que comprenen també les reserves d&amp;apos;espai de la via pública per a prohibició d&amp;apos;estacionament, tindran la condició de substituts del contribuent els propietaris de les finques i locals a què donin accés les esmentades reserves d&amp;apos;espai i entrades de vehicles, sobre els quals podran repercutir, si fos cas, les quotes dels respectius beneficiaris.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Responsables&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 4&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Respondran solidàriament de les obligacions tribu­tàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els arti­cles 41 i 42 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;2. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l&amp;apos;abast que assenyala l&amp;apos;article 43 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Quota tributària&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 5&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Les quotes a pagar seran les contingudes en l’annex de l’ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Exempcions i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 6&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;No es concedirà cap exempció o bonificació en el pagament de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;2. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;L&amp;apos;Estat, les Comunitats Autònomes i les Entitats locals no estaran obligades al pagament de la taxa pels aprofitaments inherents als serveis públics de comunicacions que explotin directament i per tots els que immediatament interessin a la seguretat ciutadana o a la defensa nacional.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Meritació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 7&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1. C&lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;onformement a l&amp;apos;article 26 del R.D. 2/2004, de 5 de març, la taxa es meritarà en el moment de sol·licitar l&amp;apos;ús privatiu o l&amp;apos;aprofitament especial, que no es tramitarà si no s&amp;apos;ha efectuat el pagament corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;2. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Quan es produeixi l&amp;apos;ús privatiu o l&amp;apos;aprofitament especial sense sol·licitar llicència, la taxa es meritarà en el moment d&amp;apos;inici de l&amp;apos;aprofitament. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Període Impositiu&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 8&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Quan l&amp;apos;aprofitament hagi de durar menys d&amp;apos;un any, el període impositiu coincidirà amb l&amp;apos;establert a la llicència municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Quan l&amp;apos;aprofitament especial hagi estat autoritzat o prorrogat per diversos exercicis, el període impositiu comprendrà l&amp;apos;any natural, excepte en els casos d&amp;apos;inici o finalització en la utilització privativa o aprofitament especial, en què s&amp;apos;aplicarà el disposat als apartats següents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Quan s&amp;apos;iniciï l&amp;apos;aprofitament especial dins el primer semestre, s&amp;apos;abonarà la quota íntegra en concepte de taxa corresponent a aquell exercici. Si l&amp;apos;inicií de l&amp;apos;aprofitament especial té lloc dins el segon semestre es liquidarà la meitat de la quota anual.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Si l&amp;apos;aprofitament especial finalitza durant el primer semestre de l&amp;apos;exercici serà procedent la devolució parcial de la quota (la meitat). Si finalitza dins el segon semestre no serà procedent la devolució de cap quantitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Declaració i ingrés&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 9&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. La taxa s’exigirà en règim de liquidació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Quan se sol·liciti llicència per procedir a l’aprofitament especial, s’adjuntarà un plànol detallat de l’aprofitament, se&amp;apos;n declararan les característiques i es presentarà la liquidació de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. El subjecte passiu podrà sol·licitar la domiciliació del pagament del deute. En aquest cas s’ordenarà el càrrec en un compte bancari. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. En els casos d’aprofitaments especials continuats la taxa tindrà caràcter periòdic. En exercicis successius es notificarà col·lectivament, mitjançant l&amp;apos;exposició pública del padró en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament pel període que es publicarà en el Butlletí Oficial de la CAIB.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;div style="page-break-after: always"&gt; 
 &lt;span style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;
&lt;/div&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;A N N E X&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;TAXA PER LES ENTRADES DE VEHICLES A TRAVÉS DE LES VORAVIES I LES RESERVES DE LA VIA PÚBLICA PER A APARCAMENT EXCLUSIU, PROHIBICIÓ D&amp;apos;ESTACIONAMENT I CÀRREGA O DESCÀRREGA DE MERCADERIES DE QUALSEVOL CLASSE&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;QUADRE DE TARIFES&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 594px" width="678"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 37px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp; EPÍGRAF&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 37px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;Euros&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;1. Entrada de vehicles a edificis o cotxeries a través de les voravies fins a 3 habitatges&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Mínim, fins a 4 metres lineals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;81,58&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Per metre lineal o fracció que depassi dels 4 m.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;16,42&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;2. Entrada de vehicles a edificis plurifamiliars de 4 o mes habitatges&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Fins a 12 habitatges, mínim, fins a 4 metres lineals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;150,45&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Més de 12 habitatges, mínim, fins a 4 metres lineals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;250,75&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Per metre lineal o fracció que depassi dels 4 m.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;21,06&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 43px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif"&gt;&lt;strong&gt;3. Reserva permanent de la via pública per a aparcaments a vehicles particulars i empreses de lloguer de vehicles&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 43px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Mínim, fins a 4 metres lineals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;81,58&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Per metre lineal o fracció que depassi dels 4 m.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;16,42&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;4. Per l&amp;apos;entrega de la placa de pas permanent&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;21,19&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 481px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;5. Per la reserva temporal de la via pública, per m2 i dia&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 88px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1,16&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De conformitat al que disposa l´art. 17 del RDL 2/2004 pel qual s´aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, fou sotmès a la preceptiva informació publica, a partir de la data de publicació de&amp;nbsp; l’edicte publicat en el BOIB 146 de data 24/10/13, no es presentaren al・legacions per la qual cosa l’acord esdevingué definitiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Capdepera 21 d’octubre de 2013 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El Batle&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Rafel Fernández Mallol&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237/529267/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-per-les-entrades-d/"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">59060</env:numPaginaFinal>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança reguladora de la taxa per les entrades de vehícles a través de les voravies i les reserves de la via pública per a aparcament exclusiu, prohibició d'estacionament i càrrega o descàrrega de mercaderies de qualsevol classe.]]</env:sumariEnviament>
    <env:dataRegistre>2013-12-03</env:dataRegistre>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1199"/>
    <dc:date>2013-12-05</dc:date>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:dataPublicacio>2013-12-05</env:dataPublicacio>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">59058</env:numPaginaInicial>
    <env:numeroRegistre>22413</env:numeroRegistre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">290</env:ordre>
    <env:lang>ca</env:lang>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
