<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237/529262/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-per-l-ocupacio-del/xml">
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1199"/>
    <env:dataRegistre>2013-12-03</env:dataRegistre>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En sessió plenària de data 16/10/13 es va aprovar inicialment la modificació de &lt;strong&gt;L’ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER L&amp;apos;OCUPACIÓ DELS TERRENYS D&amp;apos;ÚS PÚBLIC LOCAL AMB ENDERROCS, MATERIALS DE CONSTRUCCIÓ I SIMILARS&lt;/strong&gt;,&amp;nbsp; que te per objecte la modificació dels següents articles i/o annexes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h3&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Fonament i naturalesa&lt;/span&gt;&lt;/h3&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 1 &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En ús de les facultats conferides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l&amp;apos;article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d&amp;apos;abril, reguladora de les bases de règim local, i conforme disposen els arti­cles 15 a 19 del R.D. 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest Ajunta­ment estableix la taxa per l&amp;apos;ocupació dels terrenys d&amp;apos;ús públic local amb enderrocs, materials de construcció i similars, que es regirà per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual s&amp;apos;avenen al que disposa l&amp;apos;article 58 de l&amp;apos;esmentat R.D. 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h6&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Fet imposable&lt;/span&gt;&lt;/h6&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El fet imposable de la taxa consisteix en la utilització privativa o aprofitament especial que es produeix per ocupar terrenys d’ús públic amb mercaderies, materials de construcció, enderrocs, tanques, puntals, bastides i altres instal·lacions anàlogues.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h4&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h4&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 3&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Són subjectes passius de la taxa, en concepte de contribuents, les persones físiques i jurídiques, així com les entitats a què es refereix l’article 35.4 de la Llei general tributària, a favor de les quals s’atorgui la corresponent llicència per gaudir de l’aprofitament especial, o els que es beneficiïn de dit aprofitament, si aquest es va procedir sense l&amp;apos;autorització corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h5&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Responsables&lt;/span&gt;&lt;/h5&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 4&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1. &lt;/span&gt;Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu totes les persones que siguin causants o col·laborin en la realització d’una infracció tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Els copartíceps o cotitulars de les Entitats jurídiques o econòmiques a què es refereix l’article 36 de la Llei general tributària respondran solidàriament de les obligacions tributàries de les esmentades entitats en proporció a les seves respectives participacions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Els Administradors de persones jurídiques que no varen realitzar els actes de la seva incumbència per fer-los complir les obligacions tributàries respondran subsidiàriament dels següents deutes:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- quan s´hagi comès una infracció tributària simple, de l´import de la sanció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- quan s´hagi comès una infracció tributària greu, de la totalitat del deute exigible.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- en els casos de finalització de l´activitat de la societat&lt;strong&gt;, &lt;/strong&gt;de l´import de les obligacions tributàries pendents a la data de finalització.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. La responsabilitat s’exigirà en tot cas en els termes i d’acord amb l’establert a la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h3&gt; &amp;nbsp;&lt;/h3&gt; 
&lt;h3&gt; &amp;nbsp;&lt;/h3&gt; 
&lt;h3&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Exempcions i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/h3&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 5&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. L´Estat, les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals no estaran obligades a pagar la taxa quan sol·licitin llicència per gaudir dels aprofitaments especials sempre que siguin necessaris per als serveis públics de comunicació que explotin directament i per a altres usos que immediatament interessin a la seguretat ciutadana o a la defensa nacional.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. No s’aplicaran bonificacions ni reduccions per a la determinació del deute.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 6&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. La quantia de la taxa regulada en aquesta ordenança serà el resultat d’aplicar les tarifes recollides a l’annex d&amp;apos;aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. D’acord amb l’art. 24.5 del R.D. 2/2004, de 5 de març, quan amb ocasió dels aprofitaments regulats en aquesta ordenança es produïssin desperfectes en el paviment o a les instal·lacions de la via pública, els titulars de les llicències o els obligats al pagament hauran de reintegrar totalment les despeses de reconstrucció i reparació d’aquests desperfectes o reparar els danys causats, que seran, en tot cas, independents dels drets liquidats pels aprofitaments realitzats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Les quantitats exigibles d’acord a la tarifa es liquidaran per cada aprofitament demanat o realitzat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h5&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Meritació&lt;/span&gt;&lt;/h5&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 7&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. La taxa es meritarà quan s’iniciï l’ús privatiu o l’aprofitament especial, moment que s’entén que coincideix amb el de concessió de la llicència, si aquesta va ésser sol·licitada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Quan s’ha produït l’ús privatiu o l’aprofitament especial sense sol·licitar la llicència, la meritació es produeix en el moment de l’inici de l’aprofitament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ANNEX&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;TAXA PER L&amp;apos;OCUPACIÓ DELS TERRENYS D&amp;apos;ÚS PÚBLIC LOCAL AMB ENDERROCS, MATERIALS DE CONSTRUCCIÓ I SIMILARS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h1&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;QUADRE DE TARIFES&lt;/span&gt;&lt;/h1&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1"&gt; 
 &lt;thead&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 577px; height: 28px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;EPÍGRAF&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 81px; height: 28px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Euros/dia&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/thead&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 577px; height: 28px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Tarifa primera. Ocupació de la via pública amb mercaderies&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 81px; height: 28px"&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 577px; height: 57px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Ocupació o reserva especial de la via pública o terrenys d’ús públic amb materials o productes de la indústria que utilitzen en la seva activitat, inclosos els vagons o vagonetes metàl·liques anomenats “containers”, per m2 o fracció&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 81px; height: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,06&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 577px; height: 28px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Tarifa segona. Ocupació de la via pública amb materials de construcció&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 81px; height: 28px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 577px; height: 49px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Ocupació de la via pública o terrenys d’ús públic amb enderrocs, materials de construcció, vagons per recollir o dipositar aquests materials i altres aprofitaments anàlegs, per m2 o fracció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 81px; height: 49px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,06&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 577px; height: 28px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Tarifa tercera. Ocupació de la via pública amb tanques, puntals, bastides, etc.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 81px; height: 28px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 577px; height: 40px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Ocupació de la via pública o terrenys d’ús públic amb tanques, caixes de tancaments, siguin o no per a obres i altres instal·lacions anàlogues, per m2 o fracció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 81px; height: 40px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,06&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 577px; height: 35px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Ocupació de la via pública o terrenys d’ús públic amb puntals, bastides i altres elements anàlegs, per cada element al mes i per m2 o fracció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 81px; height: 35px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,06&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 577px; height: 28px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Tarifa quarta. Ocupació de la via pública amb materials anàlegs&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 81px; height: 28px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,06&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 577px; height: 28px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Tarifa cinquena. Ocupació de la via pública amb mercaderies&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 81px; height: 28px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 577px; height: 51px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Ocupació o reserva especial de la via pública o terrenys d’ús públic que amb materials o productes del comerç utilitzats per desenvolupar la seva activitat, per m2 o fracció&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 81px; height: 51px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,21&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De conformitat al que disposa l´art. 17 del RDL 2/2004 pel qual s´aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, fou sotmès a la preceptiva informació publica, a partir de la data de publicació de&amp;nbsp; l’edicte publicat en el BOIB 146 de data 24/10/13, no es presentaren al・legacions per la qual cosa l’acord esdevingué definitiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Capdepera 21 d’octubre de 2013 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El Batle&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Rafel Fernández Mallol&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237/529262/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-per-l-ocupacio-del/"/>
    <env:idEnviament>529262</env:idEnviament>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">260</env:ordre>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:numeroRegistre>22408</env:numeroRegistre>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:date>2013-12-05</dc:date>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">59049</env:numPaginaFinal>
    <env:dataPublicacio>2013-12-05</env:dataPublicacio>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança reguladora de la taxa per l'ocupació dels terrenys d´ús públic local amb enderrocs, materials de construcció i similars]]</env:sumariEnviament>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">59047</env:numPaginaInicial>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
