<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237/529182/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-per-serveis-especi/xml">
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En sessió plenària de data 16/10/13 es va aprovar inicialment la modificació de &lt;strong&gt;L’&lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER SERVEIS ESPECIALS MOTIVATS PER ESPECTACLES, TRANSPORTS I ALTRES&lt;/strong&gt;,&amp;nbsp; que te per objecte la modificació dels següents articles i/o annexes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 1&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Fent ús de les facultats conferides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l&amp;apos;article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d&amp;apos;abril, reguladora de les bases de règim local, i 15 a 19 del R.D. 2/2004, de 5 de març, de la Llei, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest Ajuntament estableix la taxa reguladora de la taxa per serveis especials motivats per espectacles, transports i altres, que es regirà per la present Ordenan­ça fiscal, les normes de la qual s&amp;apos;ajusten al que disposa l&amp;apos;article 58 de l’esmen­tat R.D. 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 2&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la taxa la prestació dels següents serveis especials, de competència municipal, a instància de part:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Vigilar, protegir, ordenar i regular el trànsit, estacionament de vehicles i qualssevol altres serveis motivats per la celebració d’espectacles i espargiments públics que, per la seva naturalesa, per l’aglomeració de públic que aquests provoquen o per les necessitats d’ordenar l’accés i sortida de públic i vehicles així ho exigeixin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Conduir, vigilar i acompanyar transports pesats i caravanes a través de vies urbanes i interurbanes dins del terme municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) L’examen sanitari de productes alimentaris i begudes i de les seves condicions de transport en els supòsits de decomís per la venda ambulant, si no es disposa de llicència municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d) Dipositar i vigilar en dependències municipals articles no alimentaris intervinguts per haver estat oferts en venda fora d’establiments legalment autoritzats i sense llicència municipal, així com mobiliari i estris llençats per ordre judicial.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;e) Els serveis d’inspecció relatius a determinar l’origen i identitat d’articles no alimentaris destinats a la venda fora d’establiments legalment autoritzats, sense llicència municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;f) Traslladar i/o remolcar embarcacions i altres objectes flotants fins a la costa, mitjançant l’ús d’elements materials i personals de l’Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;g) Els estudis de senyalització i materialització d’aquests elements.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;h) Elaborar informes d’activitats d’unitats de policia.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;i) Elaborar informes tècnics d’accidents a petició de les persones interessades, de les companyies d’assegurances, procuradors o qualsevol d’aquests, a través de l’Autoritat judicial que hagi de conèixer el cas.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;j) Qualsevol altre servei especial que sigui motivat per altres activitats que exigeixin la seva prestació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. A aquests efectes, s’entendran com a donats a instància de part els serveis esmentats quan aquests hagin estat convocats per un particular o redundin en el seu benefici tot i que no hagin fet sol·licitud expressa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 3&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Són subjectes passius de la taxa, en concepte de contribuents, les persones físiques i jurídiques, així com les entitats a què es refereix l&amp;apos;article 36 de la Llei general tributària i que siguin:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- En el supòsit de l’article 2.1 a): els titulars, empresaris o organitzadors, en el seu cas, dels espectacles i els espargiments que motivin o obliguin aquest Ajuntament a donar serveis especials assenyalats en l’article anterior.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- En el supòsit de l’article 2.1 b): els titulars de l’empresa dels serveis de transport i, si els vehicles estan afectats en una activitat empresarial, els seus propietaris.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- En els altres supòsits de l’article 2.1: els peticionaris de la resta de serveis especials i provocadors i beneficiaris d&amp;apos;aquests encara que no els sol·licitin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 4&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu totes les persones que siguin causants o col·laborin en la realització d&amp;apos;una infracció tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Els copartícips o cotitulars de les entitats jurídiques o econòmiques a què es refereix l&amp;apos;article 36 de la Llei general tributària respondran solidàriament de les obligacions tributàries de les esmentades entitats en proporció a les seves respectives participacions. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Els Administradors de persones jurídiques que no varen realitzar els actes de la seva incumbència per fer-los complir les obligacions tributàries respondran subsidiàriament dels següents deutes:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- quan s&amp;apos;hagi comès una infracció tributària simple, de l&amp;apos;import de la sanció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;-&amp;nbsp; quan s&amp;apos;hagi comès una infracció tributària greu, de la totalitat del deute exigible.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp; En els casos de finalització de l&amp;apos;activitat de la societat&lt;strong&gt;, &lt;/strong&gt;de l&amp;apos;import de les obligacions tributàries pendents a la data de finalització.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. La responsabilitat s&amp;apos;exigirà en tot cas en els termes i d&amp;apos;acord amb l&amp;apos;establert a la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 5&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La quota tributària es determinarà en funció del nombre d’efectius tant personals com materials que s’usin en la prestació del servei i del temps invertit, així com en funció del temps d’ús dels magatzems i dependències municipals, d’acord amb les tarifes previstes a l’annex de l’ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Exempcions i bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 6&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Estan exempts de pagament de la taxa de serveis prestats els transports realitzats per l’Estat, la Comunitat Autònoma i el Consell de Mallorca.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 7&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Es meritarà la taxa i neix l’obligació de contribuir als serveis assenyalats a l’article 2.1 quan s’iniciï la seva prestació. A aquests efectes, s’entendrà que l’esmentat inici es produeix amb la sol·licitud dels serveis.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. En el supòsit a què es refereix l’article 2.2 la meritació de la taxa tendrà lloc quan s’iniciï la prestació efectiva del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Declaració i ingrés&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 8&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Els subjectes passius que es proposin realitzar activitats que motivin la prestació dels serveis regulats en aquesta ordenança, a l’article 2, apartat 1, i que hagin de ser prestats a instància de part han de presentar a l’Ajuntament el corresponent escrit de sol·licitud, en el qual han de fer constar els extrems de l’activitat a realitzar que siguin necessaris per prestar el servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. L’administració municipal, amb un informe tècnic d’avaluació previ dels serveis a prestar, practicarà liquidació provisional i exigirà el dipòsit previ de les taxes que, com a requisit previ a la prestació del servei, s’han d&amp;apos;ingressar a la Dipositaria municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Un cop efectuat el servei i determinada la quota tributària definitiva conforme a l’article 5è, es practicarà la liquidació, amb caràcter definitiu, que es notificarà a la persona interessada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Pel que fa als serveis regulats en la resta d’epígrafs de l’article més amunt esmentat, l’Administració municipal, en el moment d’intervenir articles no alimentaris o de decomissar productes alimentaris, notificarà a la persona interessada quin pagament de liquidació de la taxa ha de satisfer per realitzar l&amp;apos;examen sanitari i inspeccionar els articles o productes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5. Una vegada la persona interessada hagi retirat els articles no alimentaris intervinguts i hagi superat l’examen dels serveis municipals, s’exigiran les taxes en règim de liquidació, amb el consegüent ingrés simultani de la quota resultant.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6. Els serveis municipals, en el moment de la sol·licitud de trasllat i/o remolc d’embarcacions i objectes flotants, i un cop avaluats els mitjans i el temps necessaris per realitzar el servei, practicaran liquidació amb caràcter definitiu, que serà notificada a la persona interessada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 9&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En tot el que fa a la qualificació d’infraccions tributàries, així com a les sancions que els correspongui, hom s’ajustarà al que disposen els articles 191 i següents de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A N N E X&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;TAXA PER SERVEIS ESPECIALS MOTIVATS PER ESPECTACLES, TRANSPORTS I ALTRES&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;QUADRE DE TARIFES&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 534px"&gt; 
 &lt;thead&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 466px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;EPÍGRAF&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 64px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;Euros&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/thead&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 456px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada policia local o membre del personal municipal no especificat en els apartats següents, per hora o fracció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 54px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;21,29&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 456px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada oficial P.L., per hora o fracció&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 54px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;26,61&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 456px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada sergent P.L., per hora o fracció&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 54px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;29,80&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 456px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada vehicle Turisme P.L. desplaçat&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 54px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;19,16&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 456px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per vehicle motocicleta P.L. desplaçat&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 54px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;8,52&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 456px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per material de senyalització, per unitat i dia&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 54px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;3,51&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 456px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Informes tècnics simples d’accidents&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 54px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;23,36&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 456px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Informes tècnics d’accidents&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 54px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;58,38&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 456px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Informes policials d’actuació&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 54px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;23,36&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 456px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per inspecció sonomètrica, en els supòsits de l’article 2.1&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 54px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;23,36&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En l’aplicació de les tarifes referides a serveis realitzats per membres de la Policia Local o funcionaris municipals s’observaran les següents normes:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a. Es consideraran serveis nocturns els que es realitzen des de les 22.00 fins a les 06.00 hores.A les quotes d’aquests serveis se’ls aplicarà un increment del 75%.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b. Quan els serveis es desenvolupin en un dia festiu les quotes s’incrementaran en un 100% per a les hores diürnes i un 125% per a les nocturnes. A aquest efecte, es consideraran hores nocturnes d’un dia festiu aquelles que han començat en dia festiu i continuen durant la nit següent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c. El temps de prestació efectiva dels serveis es computarà prenent com a moment inicial el moment en què els efectius municipals surtin de les seves dependències i, com a final, quan hi entrin un cop finalitzat el servei.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De conformitat al que disposa l’art. 17 del RDL 2/2004 pel qual s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, fou sotmès a la preceptiva informació publica, a partir de la data de publicació de&amp;nbsp; l’edicte publicat en el BOIB 146 de data 24/10/13, no es presentaren al・legacions per la qual cosa l’acord esdevingué definitiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Capdepera 21 d’octubre de 2013 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El Batle&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Rafel Fernández Mallol&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:dataRegistre>2013-12-02</env:dataRegistre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237/529182/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-per-serveis-especi/"/>
    <env:numeroRegistre>22337</env:numeroRegistre>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:dataPublicacio>2013-12-05</env:dataPublicacio>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:date>2013-12-05</dc:date>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">59020</env:numPaginaFinal>
    <env:idEnviament>529182</env:idEnviament>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1199"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">59018</env:numPaginaInicial>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança reguladora de la taxa per serveis especials motivats per espectacles, transports i altres]]</env:sumariEnviament>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">170</env:ordre>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
