<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237/529156/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-pel-cemente/xml">
    <env:numeroRegistre>22325</env:numeroRegistre>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En sessió plenària de data 16/10/13 es va aprovar inicialment la modificació de l´ordenança fiscal reguladora de la &lt;strong&gt;TAXA PEL CEMENTIRI MUNICIPAL&lt;/strong&gt;,&amp;nbsp; que te per objecte la modificació dels següents articles i/o annexes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h2&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 1&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Fent ús de les facultats conferides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i pels articles 106 de la Llei 7/1985, de 2 d&amp;apos;abril, reguladora de les bases de règim local, i 15 a 19 del R.D. 2/2004, de 5 de març, de la Llei, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest Ajuntament estableix la taxa reguladora del cementiri municipal, que es regirà per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual s&amp;apos;ajusten al que disposa l&amp;apos;article 58 de l’esmentat R.D. 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h2&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 2&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa la prestació dels serveis del cementiri municipal, com ara: assignació de panteons o sepultures, la seva ocupació, reducció, incineració, moviment i col·locació de làpides, col·locació de reixes i adorns, conservació dels espais destinats al descans dels difunts i altres qualssevol que, d’acord amb el que disposa el Reglament de policia sanitària mortuòria, siguin procedents o s’autoritzin a instància de part.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h2&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 3&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Són subjectes passius de la taxa, en concepte de contribuents, les persones físiques i jurídiques, així com les entitats a què es refereix l&amp;apos;article 36 de la Llei general tributària que sol·licitin o resultin beneficiades o afectades pels serveis funeraris que constitueixen el fet imposable d&amp;apos;aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h2&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 4&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu totes les persones que siguin causants o col·laborin en la realització d&amp;apos;una infracció tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Els copartícips o cotitulars de les Entitats jurídiques o econòmiques a què es refereix l&amp;apos;article 36 de la Llei general tributària respondran solidàriament de les obligacions tributàries de les esmentades entitats en proporció a les seves respectives participacions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Els Administradors de persones jurídiques que no varen realitzar els actes de la seva incumbència per fer-los complir les obligacions tributàries respondran subsidiàriament dels següents deutes:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;-&amp;nbsp; quan s&amp;apos;hagi comès una infracció tributària simple, de l&amp;apos;import de la sanció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;-&amp;nbsp; quan s&amp;apos;hagi comès una infracció tributària greu, de la totalitat del deute exigible.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;-&amp;nbsp; En els casos de finalització de l&amp;apos;activitat de la societat&lt;strong&gt;, &lt;/strong&gt;de l&amp;apos;import de les obligacions tributàries pendents a la data de finalització.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. La responsabilitat s&amp;apos;exigirà en tot cas en els termes i d&amp;apos;acord amb l&amp;apos;establert a la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h2&gt; &amp;nbsp;&lt;/h2&gt; 
&lt;h2&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Exempcions i bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 5&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Estaran exempts els serveis que es prestin en les ocasions següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Els enterraments dels asilats procedents de la beneficència, sempre que els establiments esmentats verifiquin la conducció i sense cap pompa fúnebre que sigui pagada per la família dels difunts.&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Els enterraments de cadàvers de pobres de solemnitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Les inhumacions ordenades per l’Autoritat judicial i que s’efectuïn a la fossa comuna.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h2&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt; 
&lt;h1&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 6&lt;/span&gt;&lt;/h1&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. La quantia de la taxa regulada en aquesta ordenança serà el resultat d’aplicar les tarifes contingudes en l’annex de l’ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. En els supòsits de venda de nínxols per part de l’Ajuntament, el preu de venda vendrà determinat pel cost efectivament suportat per l’Ajuntament, que es determinarà mitjançant el corresponent estudi econòmic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 7&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Quan es tracta d&amp;apos;actuacions singulars s’acredita la taxa i neix l’obligació de contribuir quan s’iniciï la prestació dels serveis subjectes a gravamen, i a aquests efectes s’entén que dita iniciació es produeix amb la sol·licitud.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Quan es tracta d&amp;apos;actuacions periòdiques, la meritació es produeix l´1 de gener de cada any i el període impositiu comprendrà l&amp;apos;any natural, excepte en els casos d&amp;apos;inici o finalització de l&amp;apos;ús del servei, en què el període impositiu s&amp;apos;ajustarà a aquesta circumstància, amb el prorrateig corresponent d&amp;apos;acord amb allò establert a les normes següents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Quan s’iniciï l&amp;apos;ús en el primer semestre de l&amp;apos;any s&amp;apos;abonarà la quota íntegra en concepte de taxa corresponent a aquell exercici. Si l&amp;apos;inici es produeix en el segon semestre, es liquidarà la meitat de la quota anual.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Si es produeix la finalització de l&amp;apos;ús durant el primer semestre de l&amp;apos;exercici serà procedent la devolució de la meitat de la quota. Si la finalització de l&amp;apos;ús es produeix dins el segon semestre no procedirà devolució de cap quantitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h2&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Declaració i ingrés&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt; 
&lt;h3&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 8&lt;/span&gt;&lt;/h3&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. La taxa s&amp;apos;exigirà en règim de liquidació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.&amp;nbsp; Els subjectes passius sol·licitaran la prestació dels serveis que calguin. La sol·licitud de permís per a construcció de mausoleus i panteons anirà acompanyada del corresponent projecte i memòria, autoritzada per un facultatiu competent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Quan se sol·liciti la prestació del servei, s&amp;apos;ha de presentar l&amp;apos;imprès d&amp;apos;autoliquidació degudament emplenat. Alternativament, es poden presentar els elements de declaració per a que el funcionari municipal pugui determinar la quota a satisfer.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. L&amp;apos;ingrés de la quota tributària s&amp;apos;efectuarà simultàniament en presentar l&amp;apos;autoliquidació.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h2&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 9&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Pel que fa a la qualificació d’infraccions tributàries, així com a les sancions que els correspon, hom s’ajustarà al que disposen els articles 191 i següents de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ANNEX&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;LA TAXA &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;PEL CEMENTIRI MUNICIPAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h1&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;QUADRE DE TARIFES&lt;/span&gt;&lt;/h1&gt; 
&lt;table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1 "&gt; 
 &lt;thead&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 503px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; EPÍGRAF&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
   &lt;th colspan="1" scope="col" style="width: 101px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Euros&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/thead&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 503px; height: 30px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Assignació de concessions de sepultures per 75 anys&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td colspan="1" style="width: 101px; height: 30px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;16.078,68&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 503px; height: 30px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Assignació de nínxols per un termini de 75 anys&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td colspan="1" style="width: 101px; height: 30px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.606,80&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 503px; height: 30px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Assignació de terrenys per a mausoleus i panteons, per metre quadrat de terreny&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td colspan="1" style="width: 101px; height: 30px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;907,49&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 503px; height: 30px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Arrendaments temporals, per un termini de cinc anys&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td colspan="1" style="width: 101px; height: 30px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;166,55&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 503px; height: 44px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per la inscripció en els Registres municipals de cada permuta o transmissió que es concedeixi, de sepultures o nínxols dins el cementiri&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td colspan="1" style="width: 101px; height: 44px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;18,42&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 503px; height: 30px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per cada inhumació que es practiqui&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td colspan="1" style="width: 101px; height: 30px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;43,77&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td colspan="2" style="width: 603px; height: 142px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Quan es tracti de la inhumació de fetus dins el mateix fèretre ocupat pel cadàver de la mare, se satisfaran els drets corresponents a una sola inhumació. Les despulles de cadàvers inhumats en qualsevol classe de sepultura podran passar al columbari, si així se sol·licita, sense pagament de drets de cap classe, sempre que la sepultura quedi completament lliure, i s’efectuaran totes les operacions per compte de l’Ajuntament i la tomba desocupada revertirà en favor seu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 503px; height: 29px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Exhumacions. Per cada una.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td colspan="1" style="width: 101px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;46,07&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 503px; height: 29px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per manteniment i conservació de les instal·lacions comunes. Per nínxol.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td colspan="1" style="width: 101px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;7,90&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 503px; height: 29px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per manteniment i conservació de les instal·lacions comunes. Per sepultura.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td colspan="1" style="width: 101px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;70,14&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 503px; height: 40px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per manteniment i conservació de les instal·lacions comunes. Per panteó.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td colspan="1" style="width: 101px; height: 40px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;87,70&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td colspan="2" rowspan="2" style="width: 603px; height: 29px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En els permisos de construcció o reparació de capelles, sepultures i obres menors els tipus de percepció seran els assenyalats a l’Ordenança reguladora de la taxa sobre llicències urbanístiques.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Segon.- Establir que la present modificació de les ordenances fiscals entrarà en vigor i&amp;nbsp; començarà a aplicar-se a partir de l&amp;apos;endemà d&amp;apos;haver-se&amp;apos;n publicat l´aprovació definitiva.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De conformitat al que disposa l´art. 17 del RDL 2/2004 pel qual s´aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, fou sotmès a la preceptiva informació publica, a partir de la data de publicació de&amp;nbsp; l’edicte publicat en el BOIB 146 de data 24/10/13, no es presentaren al・legacions per la qual cosa l’acord esdevingué definitiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Capdepera 21 d’octubre de 2013 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El Batle&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Rafel Fernández Mallol&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:dataRegistre>2013-12-02</env:dataRegistre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">59005</env:numPaginaInicial>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de la taxa pel cementeri municipal]]</env:sumariEnviament>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1199"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">59007</env:numPaginaFinal>
    <env:dataPublicacio>2013-12-05</env:dataPublicacio>
    <env:idEnviament>529156</env:idEnviament>
    <dc:date>2013-12-05</dc:date>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237/529156/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-pel-cemente/"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">130</env:ordre>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
