<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237/529140/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-al-cont/xml">
    <env:dataRegistre>2013-12-02</env:dataRegistre>
    <env:dataPublicacio>2013-12-05</env:dataPublicacio>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de la taxa per al control posterior a l'inici de l'activitat de la ciutadania]]</env:sumariEnviament>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8237/529140/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-al-cont/"/>
    <env:numeroRegistre>22312</env:numeroRegistre>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">70</env:ordre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En sessió plenària de data 16/10/13 es va aprovar inicialment la modificació de l´ordenança fiscal reguladora de la&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt; TAXA PER AL CONTROL POSTERIOR A L&amp;apos;INICI DE L&amp;apos;ACTIVITAT DE LA CIUTADANIA &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;,&amp;nbsp; que te per objecte la modificació dels següents articles i/o annexes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 1&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;En ús de les facultats conferides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l&amp;apos;article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d&amp;apos;abril, reguladora de les bases de règim local, i conformement al que disposen els articles 15 a 19 del RD 2/2004, pel qual s&amp;apos;aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest Ajuntament estableix la taxa per al control posterior a l&amp;apos;inici de l&amp;apos;activitat de la ciutadania, que es regirà per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual s&amp;apos;atenen al que disposa l&amp;apos;article 57 de l&amp;apos;esmentat RD 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Fet imposable&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la taxa l&amp;apos;activitat municipal, tant tècnica com administrativa, per verificar si els establiments industrials i mercantils reuneixen les condicions de tranquil·litat, sanitat i salubritat i qualssevol altres condicions exigides per les corresponents ordenances i reglaments municipals o generals per al seu normal funcionament i el control posterior a l&amp;apos;inici de l&amp;apos;activitat de la ciutadania a què es refereix l&amp;apos;article 178.1.d de la Llei Municipal i de règim local de les Illes Balears 20/2006.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;2. A aquest efecte, tendrà la consideració d&amp;apos;inici d&amp;apos;activitat: &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) La instal·lació per primera vegada de l&amp;apos;establiment per donar començament a les seves activitats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;b) La variació o ampliació de l&amp;apos;activitat desenvolupada a l&amp;apos;establiment, malgrat sigui el mateix titular.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;c) L&amp;apos;ampliació de l&amp;apos;establiment i qualsevol alteració que s&amp;apos;hi porti a terme i que afecti les condicions assenyalades en el número 1 d&amp;apos;aquest article, que n&amp;apos;exigeixi una nova variació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;d) Traspàs de titularitat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;3. S&amp;apos;entendrà per establiment industrial o mercantil tota edificació habitable, oberta al públic, que no es destini exclusivament a habitatge i que: &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;a) Es dediqui a l&amp;apos;exercici d&amp;apos;alguna activitat empresarial, fabril, artesana, de la construcció, comercial i de serveis que estigui subjecta a l&amp;apos;IAE.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;b) Encara que no s&amp;apos;hi desenvolupin aquestes activitats, les que els serveixin d&amp;apos;auxili o complement, o hi tenguin relació de manera que els proporcionin beneficis o aprofitament, com, per exemple seus socials, agències, delegacions o sucursals d&amp;apos;entitats jurídiques, escriptoris, oficines, despatxos o estudis.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Subjecte passiu&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 3&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Estan obligades al pagament de la taxa en concepte de subjectes passius contribuents les persones físiques i jurídiques i les entitats a què es refereix l&amp;apos;article 35.4 de la Llei general tributària titulars de l&amp;apos;activitat que es pretén desenvolupar o ja es desenvolupi a l&amp;apos;establiment. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Responsables&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 4&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1&lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 41 i 42 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;2. Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l&amp;apos;abast que assenyala l&amp;apos;article 43 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Quota tributària&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 5&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Les tarifes a aplicar són les recollides en l&amp;apos;annex de l&amp;apos;ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Exempcions i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 6&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;No es concedirà cap exempció o bonificació en el pagament de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Meritació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 7&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Conformement a l&amp;apos;article 26 del RD 2/2004, de 5 de març, la taxa es meritarà quan l&amp;apos;administració hagi finalitzat el control posterior a l&amp;apos;inici de l&amp;apos;activitat de què es tracti. A aquest efecte, es considerarà iniciada aquesta activitat en la data de presentació de l&amp;apos;oportuna declaració responsable, acompanyada de la documentació que determini la normativa sectorial, o bé la data assenyalada per a l&amp;apos;inici de l&amp;apos;activitat a aquesta declaració. &lt;/span&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;2. L&lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;a taxa es meritarà quan finalitzi l&amp;apos;activitat municipal conduent a determinar si l&amp;apos;establiment compleix les condicions exigibles, amb independència de la iniciació de l&amp;apos;expedient sancionador administratiu que es pugui instruir en cas que no es compleixin els requisits legals per poder iniciar l&amp;apos;activitat. Tot això sense perjudici de l&amp;apos;actuació de la Inspecció Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;3. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;L&amp;apos;obligació de contribuir, un cop nascuda, no es veurà afectada, de cap manera, per la&amp;nbsp; renúncia o desistiment del sol·licitant al dret adquirit a través de la declaració responsable.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Declaració i ingrés&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 8&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1. El procediment d&amp;apos;ingrés serà, conformement al que disposa l&amp;apos;article 27 del R. D. 2/2004, el d&amp;apos;autoliquidació. Els subjectes passius hauran d&amp;apos;autoliquidar la taxa en el moment de la notificació del control posterior realitzat, mitjançant l&amp;apos;oportuna declaració-liquidació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Si posteriorment a la iniciació del servei o activitat es varia o amplia l&amp;apos;activitat que s&amp;apos;hagi de desenvolupar a l&amp;apos;establiment, o s&amp;apos;amplia el local inicialment previst, aquestes modificacions s&amp;apos;hauran de posar en coneixement de l&amp;apos;Administració municipal amb el mateix abast que a la declaració-liquidació prevista al número anterior.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Infraccions i sancions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 9&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Pel que fa a la qualificació d&amp;apos;infraccions tributàries i de les sancions que els corresponguin en cada cas, hom s&amp;apos;hauà d&amp;apos;ajustar al que disposa l&amp;apos;Ordenança fiscal general i els articles 191 i següents de la Llei general tributària i la resta de disposicions que la despleguen i complementen.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ANNEX&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER AL CONTROL POSTERIOR A L&amp;apos;INICI DE L&amp;apos;ACTIVITAT DE LA CIUTADANIA&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 567px"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;A) Quota General&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Quota fixa inicial&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;223,13&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td colspan="2" style="width: 564px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Increments per excés de superfície: per cada metre quadrat que excediexi de 250 m2 la superficíe del local, s&amp;apos;aplicaran els següents increments, a més de la quota fixa inicial.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;De 250 m2 a 1000 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;0,44&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;De 1001 m2 a 2000 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;0,33&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;De més 2000 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;0,23&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;B) Quotes Fixes inicials individualitzades&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Discoteques, Sales de Festa i Sales de Ball&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.494,70&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Bars, cafeteries i restaurants&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;261,57&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Cafès-concert, cafès-restaurant, cafès-teatre, bars musicals, pubs i similars&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;336,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td colspan="2" style="width: 564px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Increment per excés de superfície: per cada m2 que excedeixi de 250 m2 s&amp;apos;aplicarà, sobre la quota fixa inicial, un 2 per mil d&amp;apos;aquesta.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Hotels, apart-hotels, apartaments turístics, hostals i pensions, per plaça:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;De 5 estrelles&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;22,41 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;De 4 estrelles&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;19,42 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;De 3 estrelles&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;14,20 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;De 2 estrelles&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;11,21 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;D&amp;apos;1 estrella&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;8,22 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Apartaments Turístics, per plaça&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;categoria especial&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;14,20 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;categoria primera&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;11,21 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;categoria segona&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;8,22 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;categoria tercera&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4,11 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Agroturismes, per plaça&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;8,22 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Bingos&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.494,70 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Bancs i Sucursals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.494,70 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Companyies d&amp;apos;assegurances. Delegacions i subdelegacions&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;747,34 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Sales de jocs recreatius amb màquines d&amp;apos;atzar que concedeixin premis en metàl·lic, a més de la quota general, per cada màquina instal·lada&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;74,73 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Màquines d&amp;apos;atzar que concedeixin premis en metàl·lic situades a altres establiments, a més de la quota corresponent a l&amp;apos;establiment de què es tracti&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;74,73 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;C) Activitats permanents majors&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 57px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;En els casos d&amp;apos;activitats permanents majors, les quotes assenyalades en els apartats A i B s&amp;apos;incrementaran amb una quota complementària que es reduirà al 50% quan es tracti de sol·licituds d&amp;apos;ampliació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;149,46 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;D) Ampliacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td colspan="2" style="width: 564px; height: 54px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;En els casos d&amp;apos;ampliacions de locals per desenvolupar-hi activitats autoritzades s&amp;apos;aplicarà el 50% de la quota fixa inicial corresponent a l&amp;apos;establiment objecte d&amp;apos;ampliació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td colspan="2" style="width: 564px; height: 45px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Quan es tracti d&amp;apos;ampliació d&amp;apos;activitats autoritzades per ser realitzades al mateix establiment, de caràcter permanent, se satisfarà el 20% de la quota inicial corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;E) Per canvi de titularitat&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Quota única&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;112,11 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;F) Activitats secundàries&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td colspan="2" style="width: 564px; height: 54px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per la realització d&amp;apos;activitats recreatives simultànies a l&amp;apos;activitat principal, realitzada dins el recinte de l&amp;apos;establiment, la quota tributària per l&amp;apos;atorgament o renovació de la llicència es determinarà per aplicació de les tarifes següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Equips de reproducció musical, guitarres, pianos, orgues elèctrics i altres&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;112,11&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada dia autoritzat que excedeixi d&amp;apos;un&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;74,73&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Equips de reproducció d&amp;apos;imatges i so&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;112,11&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 490px; height: 38px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada dia autoritzat que excedeixi d&amp;apos;un&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 73px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;74,73&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De conformitat al que disposa l´art. 17 del RDL 2/2004 pel qual s´aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, fou sotmès a la preceptiva informació publica, a partir de la data de publicació de&amp;nbsp; l’edicte publicat en el BOIB 146 de data 24/10/13, no es presentaren al・legacions per la qual cosa l’acord esdevingué definitiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Capdepera 21 d’octubre de 2013&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El Batle&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Rafel Fernández Mallol&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:date>2013-12-05</dc:date>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">58990</env:numPaginaInicial>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:idEnviament>529140</env:idEnviament>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1199"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">58993</env:numPaginaFinal>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
