<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8200/524226/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-d/xml">
    <env:dataPublicacio>2013-09-26</env:dataPublicacio>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">45328</env:numPaginaFinal>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:idEnviament>524226</env:idEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8200"/>
    <dc:date>2013-09-26</dc:date>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8200/524226/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-d/"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1238"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:dataRegistre>2013-09-24</env:dataRegistre>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">45325</env:numPaginaInicial>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:numeroRegistre>17405</env:numeroRegistre>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El Ple de l’Ajuntament en sessió ordinària celebrada el dia 26.07.13 va aprovar provisionalment la taxa per l’aprofitament especial o utilització del domini públic municipal per a la realització d’activitats publicitàries i l’ordenança fiscal que la regula.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En el BOIB núm. 112 de dia 10.08.13 es publica l’anunci de l’esmentada aprovació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Atès que durant el període establert a l’efecte no s’han presentat al·legacions, l’esmentada ordenança s’entén aprovada definitivament. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Atès a la legislació vigent, es publica íntegrament l’ordenança indicada:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER L’APROFITAMENT ESPECIAL O UTILITZACIÓ DEL DOMINI PÚBLIC MUNICIPAL PER A LA REALITZACIÓ D’ACTIVITATS PUBLICITÀRIES&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 1&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Concepte&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Fent ús de les atribucions concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 15 i següents del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest Ajuntament estableix la “Taxa per la instal·lació d’anuncis i elements publicitaris que ocupen espais o volades de domini públic local, així com pel repartiment de publicitat en la via pública” que s’ha de regir per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual s’atenen al que prevenen els articles 20 a 27 i 57 de l’esmentada llei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 2&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Competència&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Correspon a l’Ajuntament de Sant Lluís autoritzar els usos privatius o l’aprofitament especial del domini públic local constitutius del fet imposable de la present taxa, els ingressos i drets que&amp;nbsp; se’n derivin, així com l’exercici de les facultats de gestió, liquidació, inspecció i recaptació tributàries que hi estan en relació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 3&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Fet imposable&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la taxa la utilització privativa o l’aprofitament especial del domini públic local derivat de la instal·lació d’anuncis i elements publicitaris en qualsevol suport i que ocupen espais o la volada de domini públic local, així com la publicitat dinàmica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Als efectes prevists en aquesta Ordenança, s’entén per anunci i element publicitari qualsevol suport que contengui un conjunt de paraules, signes o imatges a través dels quals es doni a conèixer a una pluralitat de persones productes o mercaderies o serveis amb finalitats industrials, comercials, professionals o lúdiques; i s’entén com a suport les cartelleres o tanques publicitàries, cartells, rètols, elements arquitectònics, plaques o escuts, objectes o figures, banderes, banderoles i pancartes o, tractant-se de publicitat dinàmica, anuncis mitjançant vehicles o mitjançant el repartiment individualitzat de propaganda o mostres i objectes per via&amp;nbsp; acústica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. En el cas de que els subjectes passius sol·licitin expressament algun dels aprofitaments gravats per aquesta taxa, es presumirà, llevant de prova en contrari, la realització del fet imposable en el moment de presentar la corresponent sol·licitud.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 4&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Subjecte passiu&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tenen la condició de subjectes passius d’aquesta taxa en concepte de contribuents les persones físiques o jurídiques així com les entitats a què es refereix l’article 35.4 de la Llei 58/2003, general tributària, a favor de les quals s’atorguin llicències o autoritzacions administratives pertinents de poder gaudir de l’aprofitament especial o la utilització privativa per a la realització de les activitats publicitàries; o els qui es beneficiïn de l’esmentat aprofitament o utilització privativa, si se n’ha gaudit sense l’oportú títol administratiu habilitant.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 5&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Exempcions i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Tots els actes d’instal·lació d’elements de publicitat exterior estan subjectes a llicència prèvia o autorització municipal, es derivi o no dels mateixos la meritació&amp;nbsp; dels drets tributaris prevists en la present ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Estan exempts del pagament de la taxa:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Les situades en domini públic local sotmeses al règim de concessió, que han estaran subjectes al que es disposa&amp;nbsp; en els plecs corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Les plaques merament identificatives de professionals liberals que contenguin el nom i títol, horari i activitat professional quan, sense excedir les dimensions habituals d’aquests tipus de plaques, estiguin adossades a la façana i no en sobresurtin de la línia més de dos centímetres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Els anuncis publicitaris obligatoris en tot establiment farmacèutic en forma de creu grega, de color verd, d’acord amb el que s’estableix en l’Ordenança de publicitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d) Els elements publicitaris de l’Administració de l’Estat, de les comunitats autònomes o entitats locals, així com dels seus organismes autònoms i entitats de dret públic de característiques anàlogues.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;e) Els elements publicitaris de la Creu Roja espanyola.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;f) Els elements publicitaris de les entitats benèfiques o associacions sense ànim de lucre, legalment constituïdes, que prestin a la comunitat serveis generals de naturalesa social, cultural, educativa o mediambiental i que estiguin inscrites en el Registre d’Associacions i&amp;nbsp; compleixin les condicions establertes en la present Ordenança i altra normativa aplicable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;g) Els grups polítics o agrupacions d’electors que participin en eleccions locals, autonòmiques o nacionals, així com en altres sufragis i consultes pel període corresponent a la campanya electoral.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. A proposta dels Serveis Municipals, pot decretar-se l’exempció total o parcial d’aquesta taxa per a les ocupacions derivades d’activitats en les quals col·labora l’Ajuntament o les patrocina o en les que concorrin circumstàncies especials d’interès públic que així ho motivin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 6&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Responsables&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La responsabilitat tributària ha de ser assumida en els termes establerts en l’article 41 i següents de la LGT.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 7&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Quota tributària&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La quota consisteix en la quantitat resultant d’aplicar les tarifes següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1 fontTaulaTimes10"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;OCUPACIÓ DE TERRENYS DE DOMINI PÚBLIC LOCAL PER A&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;LA INSTAL·LACIÓ D’ANUNCIS PUBLICITARIS&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;TARIFA&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Quota fixa per anunciant&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada metre quadrat o fracció/mes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;30,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;14,50&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;OCUPACIÓ DE VOLADA DE DOMINI PÚBLIC LOCAL PER A LA&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;INSTAL·LACIÓ D’ANUNCIS PUBLICITARIS&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;TARIFA&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Quota fixa per anunciant&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada banderola publicitària, per cara útil i dia&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;30,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp; 0,35&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;3&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;COL·LOCACIÓ DE CARTELLS I BANDEROLES&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;TARIFA&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Quota fixa per anunciant&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada unitat amb superfície inferior s 2 m2 (suport inclòs), a la setmana&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada unitat amb superfície de 2 a 4 m2 (suport inclòs), a la setmana&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada unitat amb superfície superior a 4 m2, a la setmana &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;30,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1,50&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;3,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;COL·LOCACIÓ DE PANCARTES I LONES&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;TARIFA&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Quota fixa per anunciant&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada unitat i setmana&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;30,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;5,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;5&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;REPARTIMENT INDIVIDUALITZAT DE PROPAGANDA ESCRITA,&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;MOSTRES I OBJECTES&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;TARIFA&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Quota fixa per anunciant&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada dia de permís&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;30,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;10,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;6&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;PUBLICITAT DINÀMICA EXTERNA MITJANÇANT VEHICLES&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;TARIFA&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Quota fixa per anunciant&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Per cada vehicle i dia&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;30,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;10,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;div style="clear: both"&gt;
  &amp;nbsp;
&lt;/div&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Notes comunes per a l’aplicació de la tarifa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Els subjectes passius han de declarar els elements tributaris que utilitzin, especificant les característiques dels mínims, i han de comunicar qualsevol variació que hagi de repercutir en la quantia de la quota tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. La quota tributària mínima és la que resulta de l’aplicació de la tarifa a un metre quadrat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 8&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Normes de gestió&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Les quotes tributàries exigibles d’acord amb les tarifes s’han de liquidar per cada aprofitament sol·licitat o realitzat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. La quota tributària és susceptible de prorrateig trimestral en els casos d’alta, baixa o alteració dels elements constitutius del fet imposable als quals resulti aplicable la tarifa continguda en els punts 1 i 2 de la taula de quotes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. L’ocupació efectiva del domini públic local amb elements publicitaris sense la prèvia autorització corresponent dóna lloc a la meritació de la taxa prevista en aquesta Ordenança, en el qual cas pertoca dur a terme la seva regularització tributària, sense perjudici de les oportunes mesures sancionadores que pugui adoptar aquesta Administració.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. La baixa és efecticva a partir del dia primer del trimestre natural següent al de la seva presentació. La manca de presentació de sol·licitud de baixa i/o continuïtat de la instal·lació de l’element publicitari en el domini públic local determina l’obligació de continuar abonant la taxa fins que no se sol·liciti la dita baixa i es verifiqui la desinstal·lació de l’element de què es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5. Quan el fet imposable ho sigui en la seva modalitat de repartiment individualitzat de propaganda escrita, mostres o objectes, la relació jurídico-tributària pot documentar-se mitjançat conveni de col·laboració subscrit entre aquest Ajuntament i el subjecte passiu interessat, sempre que el fet imposable es produeixi de manera habitual durant tot l’any; impliqui un elevat nombre d’unitats a repartir; o, en cas de no fer-se amb l’esmentada periodicitat, tenguin previst realitzar-lo durant més de tres mesos a l’any, ininterrompudament o de forma alterna. En els esmentats convenis s’han d’arbitrar les formes i els procediments que es considerin convenients per a realitzar la liquidació i el pagament de l’esmentada taxa. En aquest cas, la quota tributària resultant no és objecte de cap reducció, al marge de la data del conveni.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 9&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Meritació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Es merita la taxa i neix l’obligació de contribuir des del moment en què es produeix l’inici de l’ús privatiu o l’aprofitament especial del domini públic, que s’entén produït amb l’atorgament de la llicència o autorització administrativa corresponent, o des del moment en què es produeix l’aprofitament o utilització si és que hom ha començat a actuar sense l’ autorització oportuna.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Quan per causes no imputables al subjecte passiu, el dret a la utilització o aprofitament no es duguin a terme, és procedent fer la devolució de l’import corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 10&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El pagament&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La taxa s’exigeix mitjançant la pràctica de la liquidació tributària que serà notificada a la persona interessada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 11&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Infraccions i sancions tributàries&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En totes les qüestions relatives a la qualificació de les infraccions tributàries, així com a la determinació de les sancions que hi corresponguin segons cada&amp;nbsp; cas, caldrà ajustar-se al que es regula en els articles 178 i següents de la LGT, i en les disposicions que la complementen i la despleguen.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present Ordenança entrarà en vigor i començarà a aplicar-se l’endemà d’haver-se publicat en el BOIB; serà vigent fins que s’acordi modificar-la o derogar-la.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Sant Lluís, 23 de setembre de 2013 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;El &lt;/strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Batlle de l’Ajuntament de Sant Lluís&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Cristóbal Coll Alcina&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva Ordenança fiscal reguladora de la taxa per l'aprofitament especial o utilització del domini públic municipal per a la realització d'activitats publicitàries]]</env:sumariEnviament>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">40</env:ordre>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
