<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8200/524215/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-pel-servei-/xml">
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:date>2013-09-26</dc:date>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8200"/>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aprovades provisionalment pel Ple de l’Ajuntament, en sessions de 18 i 31 de juliol de 2013, l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa pel servei de recollida de fems, l’Ordenança fiscal Reguladora de l&amp;apos;ocupació dels terrenys d&amp;apos;ús públic local amb taules, cadires i tribunes, amb finalitat lucrativa i l’Ordenança fiscal Reguladora de l’Impost sobre bens immobles així com la derogació de&amp;nbsp; l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per la utilització privativa o l’aprofitament especial del domini públic local, a favor d’empreses explotadores o prestadores del servei de telefonia mòbil, ha estat exposada al públic durant trenta dies hàbils sense que s’hagin presentat reclamacions. D’acord amb l&amp;apos;establert a l’article 17 del Real Decret Legislatiu 2/2004 pel que s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, l’acord s’entén definitivament adoptat i se’n&amp;nbsp; publica el text íntegre de les ordenances modificades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL&amp;nbsp; REGULADORA DE LA TAXA PER RECOLLIDA DE FEMS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 1&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.&amp;nbsp; En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l&amp;apos;article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d&amp;apos;abril, reguladora de les bases de règim local, i conformement al que disposen els arti­cles 15 a 19 de RDL&amp;nbsp; 2/2004 de 5 de març, Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest Ajunta­ment estableix la taxa per la prestació del servei de recollida de fems, que es regirà per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual atenen el que estableix l&amp;apos;article 58 del l’esmentat R.D. 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 2&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la taxa la prestació de serveis i recepció obligatòria de recollida, acumulació, conducció i eliminació de fems domiciliaris i residus sòlid urbans de vivendes, allotjaments i locals o establiments on s’exerceixin activitats industrials, comercials, professionals, artístiques i de serveis.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. A aquest efecte, es consideraran fems domiciliaris i residus sòlids urbans les restes i les deixalles d’alimentació o detritus procedents de la neteja normal de locals i vivendes i se n’exclouen els residus de tipus industrial, enderrocs d’obres, detritus humans, matèries o materials contaminats, corrosius, perillosos, la recollida o abocament dels quals exigeixi l’adopció de mesures higièniques especials, profilàctiques o de seguretat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. No es troba subjecte a la taxa la prestació, de caràcter voluntari i a instància de part, dels serveis següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Recollida de fems i residus no qualificats de domiciliaris i urbans &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; d’indústries, hospitals i laboratoris.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;b) Recollida d’escòries i cendres de calefaccions centrals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;c) Recollida d’enderrocs d’obres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 3&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Són subjectes passius com a contribuents, les persones físiques o jurídiques i les entitats referides a l’art. 35.4 de la Llei general tributària que ocupin o utilitzin les vivendes i locals situats als llocs, places, carrers o vies públiques on es presti el servei, ja sigui a títol de propietari o d’usufructuari, allotjat, arrendatari o, fins i tot, precari.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Tendrà la consideració de subjecte passiu substitut del contribuent el propietari de les vivendes o locals que podrà repercutir, si s’escau, les quotes satisfetes sobre els usuaris de les vivendes o locals, beneficiaris del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 4&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques referides als articles 41 i 42 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats o síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l’abast que assenyala l’art. 43 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Exempcions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 5&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. No es concedirà cap exempció o bonificació en el pagament de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 6&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. La quota tributària consistirà en una quantitat fixa, per unitat de local, que es determinarà en funció de la naturalesa i destinació dels immobles, d’acord amb les tarifes contingudes en l’annexa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Les quotes assenyalades tenen caràcter irreductible i anual.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 7&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. S’acredita la taxa i neix l’obligació de contribuir des del moment en que s’inicia la prestació del servei, i s’entén com inciada, donada la seva naturalesa de recepció obligatòria, quan estigui&amp;nbsp; establert i en funcionament el servei municipal de recollida domiciliària de fems als carrers i llocs on figurin les vivendes o locals utilitzats pels contribuents subjectes a la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. D’acord amb l’establert a l’article 26.2 del R.D. 2/2004 , la taxa de fems té una meritació periòdica ,aquesta es produeix l´1 de gener de cada any, el període impositiu compren l&amp;apos;any natural, excepte en els casos d&amp;apos;inici o finalització de l&amp;apos;ús del servei, el període impositiu s’ajustarà a aquesta circumstància amb el prorrateig corresponent d&amp;apos;acord amb l’establert a les normes següents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Quan s&amp;apos;iniciï l’ús en el primer semestre de l&amp;apos;any s&amp;apos;abonarà en concepte de taxa corresponent a aquell exercici la quota íntegra. Si l&amp;apos;inici es produeix en el segon semestre es liquidarà la meitat de la quota anual.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Si es produeix la finalització de l&amp;apos;ús durant el primer semestre de l&amp;apos;exercici serà procedent la devolució&amp;nbsp; de la meitat de la quota. Si la finalització de l´ús es produeix dins el segon semestre no procedirà devolució de cap quantitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5. S&amp;apos;entendrà que una vivenda inicia l&amp;apos;ús del servei quan adquireixi les condicions necessàries per ésser habitable . S&amp;apos;entendrà que una vivenda finalitza l´ús del servei quan es declari en runes o perdi les condicions per ésser habitable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6. En el supòsits de transmissió de la propietat de l’immoble serà subjecte passiu qui hagi gaudit de la titularitat del bé en major proporció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Declaració i ingrés&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 8&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Dins els trenta dies hàbils següents a la data que es pagui per primera vegada la taxa, els subjectes passius formalitzaran la seva inscripció en matrícula, presentant, per a això, la corresponent declaració d’alta i ingressant simultàniament la quota que els correspongui.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Quan es conegui, ja d’ofici o per comunicació dels interessats, qualsevol variació de les dades que figuren en la matrícula, es portaran a cap les modificacions corresponents, que produiran efectes a partir del període de cobrament següent al de la data en què s’hagi efectuat la declaració.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 9&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. En tot allò que es relacioni amb la qualificació d’infraccions tributàries, així com les sancions que els corresponguin en cada cas, s’estarà al que disposen els articles 77 i&amp;nbsp; següents de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;div style="page-break-after: always"&gt; 
 &lt;span style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;
&lt;/div&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;A N N E X&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;QUADRE DE TARIFES DE L’ORDENANÇA FISCAL&amp;nbsp; REGULADORA DE LA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;TAXA PER RECOLLIDA DE FEMS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 682px"&gt; 
 &lt;thead&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 476px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;Concepte&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 65px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;Recollida &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 68px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;Eliminació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 67px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;Tarifa Total&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/thead&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Places turístiques (per plaça i any)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;38,89 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;32,90 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;71,79 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Agroturismes, Hotels Rurals, que no disposin de servei de recollida de fems (per plaça i any)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;32,90 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;32,90 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Habitatges turistics de vacances i &amp;apos;estades turistiques. Per plaça.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;23,38 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;23,38 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Habitatges turistics de vacances i &amp;apos;estades turistiques. en sòl rústic. Per plaça.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;27,63 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;23,38 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;51,00 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Tendes, magatzems, carnisseries, benzineres i similars amb superficie inferior al 50 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;134,56 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;113,86 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;248,42 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Tendes, magatzems, carnisseries, benzineres i similars amb una superficie igual o superior als 50m2 i inferior als 100 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;179,41 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;151,81 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;331,22 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Tende, magatzems, carnisseries, benzineres i similars amb superficie igual o superior al 100 m2 i inferior al 150 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;197,35 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;166,99 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;364,34 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Tendes magatzems, carnisseries, venzineres i similars amb una superficie igual o superior als 150m2 i inferior als 200 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;208,12 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;176,10 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;384,22 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Tendes magatzems, carnisseries, venzineres i similars amb superficie igual o superior als 200 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;235,17 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;198,99 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;434,16 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Locals sense activitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;80,51 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;68,13 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;148,64 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Tallers, industries i locals, el producte de l&amp;apos;activitat dels quals no es recollit pel servei municipal (ferreries, tallers, mecànics de lacats, fusteries, perruqueries, etc);&amp;nbsp; i despatxos professionals, amb superficie inferior al 100 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;80,51 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;68,13 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;148,64 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Tallers, industries i locals, el producte de l&amp;apos;activitat dels quals no es recollit pel servei municipal (ferreries, tallers, mecànics de lacats, fusteries, perruqueries, etc);&amp;nbsp; i despatxos professionals, amb superficie igual o superior als 100 m2 i inferior als 200 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;93,40 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;79,03 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;172,43 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Tallers, industries i locals, el producte de l&amp;apos;activitat dels quals no es recollit pel servei municipal (ferreries, tallers, mecànics de lacats, fusteries, perruqueries, etc);&amp;nbsp; despatxos professionals amb superficie igual o superior als 200 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;105,54 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;89,30 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;194,84 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Bars, cafes i cafeteries amb superficie inferior al 100 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;374,40 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;316,80 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;691,19 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Bars, cafes i cafeteries amb superficie igual o superior als 100 m2 i inferiors als 200 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;434,29 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;367,48 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;801,77 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Bars, cafes i cafeteries amb superficie igual o superior als 200 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;490,75 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;415,25 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;906,00 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Restaurants amb superfície inferior als 100 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;573,64 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;485,39 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.059,02 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Restaurants amb superfície igual o superior als 100 m2 i inferior als 200 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;665,42 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;563,05 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.228,47 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Restaurants amb superfície igual o superior als 200 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;757,20 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;640,71 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.397,91 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Supermercats amb superfície inferior als 100 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;793,18 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;671,15 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.464,34 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Supermercats amb superfície igual a superior als 100 m2 i inferior als 200 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.042,47 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;882,09 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.924,55 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Supermercats amb superfície igual a superior als 200 m2 i inferior als 500 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.178,44 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;997,14 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2.175,58 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Supermercats amb superfície igual a superior als 500 m2 i inferior als 1000 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2.991,38 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2.531,17 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;5.522,54 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Supermercats amb superfície superior als 1000 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;7.740,32 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;6.549,50 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;14.289,82 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Vivendes familiars&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;54,22 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;45,88 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;100,09 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Vivendes en sol rústic que no disposin de servei de recollida de fems&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;-&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;45,88 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;45,88 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 466px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Neteja de platges&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 55px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;7.704,52 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 58px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;6.519,21 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 57px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;14.223,73 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’aplicació de la tarifa corresponent a locals sense activitat requerirà la prèvia sol·licitud de l’interessat, que es podrà presentar un cop finalitzat l’exercici corresponent prèvia justificació de no haver-se duit a terme l’activitat,&amp;nbsp; presentant la documentació justificativa adequada, com per exemple la baixa de l’impost sobre activitats econòmiques.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Efectuades les comprovacions pertinents l’Ajuntament procedirà a la devolució de l’excés abonat pel canvi de tarifa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;TARIFA DIFERENCIADA PER A LA CORRECTA GESTIÓ DE LA FRACCIÓ ORGÀNICA DELS RESIDUS MUNICIPALS (form)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Amb l&amp;apos;objecte de promocionar les pràctiques ambientals en la gestió dels residus, els subjectes passius que participin en els programes de recollida selectiva dels residus sòlids urbans que impulsi l&amp;apos;Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar tindran dret a rebre una reducció de la tarifa&amp;nbsp; (Tred) en funció de la quantitat de la fracció orgànica separada correctament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La reducció de la tarifa per cada subjecte passiu podrà ser d’un total màxim de 45 €/tn que es distribueix en una part fixa i una variable:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tred= Tn FORM * (Part fixe (25 €/tn) + Part variable (15 €/tona))&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La part variable es calcularà en funció del nombre d’incidències detectades com a incompliments de l’ORDENANÇA REGULADORA DE NETEJA VIÀRIA, RECOLLIDA DE RESIDUS URBANS I DEL PARC VERD DEL MUNICIPI DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR i que s’hagin registrat mitjançant el programa informàtic de gestió de residus municipals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Així, es calcularà la Part variable de la manera següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 270px"&gt; 
 &lt;thead&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 142px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Nombre d’incidències/any&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 123px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Part variable (€)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/thead&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 132px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0 - 3&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 113px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;15 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 132px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;04-jun&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 113px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;10 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 132px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;07-sep&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 113px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;5 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 132px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;&amp;gt; 9&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 113px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aplicada la reducció la tarifa resultant no superarà en cap cas un màxim el 7% del rebut de la taxa per recollida de fems corresponent i només serà efectiva a aquells subjectes passius que superin els 250 euros de quantia.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;A N N E X&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;QUADRE DE TARIFES DE L’ORDENANÇA FISCAL&amp;nbsp; REGULADORA DE LA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;TAXA PER RECOLLIDA DE FEMS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER A L&amp;apos;OCUPACIÓ DELS TERRENYS D&amp;apos;US PÚBLIC LOCAL AMB TAULES, CADIRES I TRIBUNES, AMB FINALITAT LUCRATIVA&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 1&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l&amp;apos;article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d&amp;apos;abril, reguladora de les bases de règim local, i conformement al que disposen els arti­cles 15 a 19 del R.D. 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la&amp;nbsp; Llei&amp;nbsp; Reguladora de les Hisendes Locals, aquest Ajunta­ment estableix la taxa per a l&amp;apos;ocupació dels terrenys d&amp;apos;ús públic local amb taules, cadires i tribunes, amb finalitat lucrativa, que es regirà per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual atenen el que estableix l&amp;apos;article 58 de l&amp;apos;esmentat R.D. 2/2004.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 2&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="color: black"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la taxa la utilització privativa o l&amp;apos;aprofitament especial dels terrenys d&amp;apos;us públic local amb taules, cadires i tribunes, amb finalitat lucrativa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="color: black"&gt;2. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;No es consideraran subjectes a aquesta taxa (hauran de comptar preceptivament amb l&amp;apos;oportuna llicència) els actes de caràcter cultural o educatiu organitzats per entitats inscrites al Registre municipal d&amp;apos;entitats ciutadanes, o bé quan l&amp;apos;assistència a aquests actes sigui gratuïta, encara que els organitza­dors no estiguin inscrits al dit registre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 3&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="color: black"&gt;1. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Son subjectes passius contribuents les persones físiques i jurídiques i les entitats a què es refereix l&amp;apos;article 35.4 de la Llei general tributària a favor dels quals s&amp;apos;atorguin llicències, o les que es beneficiïn de l&amp;apos;aprofitament si es va procedir sense l&amp;apos;autorització oportuna.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Responsables&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 4&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu totes les persones que siguin causants o col·laborin en la realització d’una infracció tributària.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 2. Els copartícips o cotitulars de les Entitats jurídiques o econòmiques a les que es refereix l’article 36 de la Llei General Tributària respondran solidàriament en proporció a les seves respectives participacions de les obligacions tributàries de les esmentades Entitats.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 3. Els Administradors de persones jurídiques que no varen realitzar els actes de la seva incumbència per al compliment de les obligacions tributàries d’aquelles respondran subsidiàriament de les deutes següents:&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; - quan s&amp;apos;hagi comès una infracció tributària simple, de l&amp;apos;import de la sanció.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; -quan s&amp;apos;hagi comès una infracció tributària greu, de la totalitat de la deute exigible.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; - en els casos de finalització de l&amp;apos;activitat de la societat&lt;strong&gt;, &lt;/strong&gt;de l&amp;apos;import de les obligacions tributàries pendents a la data de finalització.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 4. La responsabilitat s’exigirà en tot cas en els termes i d’acord amb l’establert a la Llei General Tributària.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Exempcions i bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;ARTICLE 5&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="color: black"&gt;1. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;No es concedirà cap exempció o bonificació en el pagament de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="color: black"&gt;2. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;L&lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;&amp;apos;Estat, les Comunitats Autònomes i les Entitats locals no estaran obligades al pagament de la taxa pels aprofitaments inherents als serveis públics de comunicacions que explotin directament i per tots els que immediatament interessin a la seguretat ciutadana o a la defensa nacional.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;ARTICLE 6&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1. Quan per llicència municipal s&amp;apos;autoritzi la instal·lació de taules i cadires, la quota tributària es determinarà d&amp;apos;acord amb les tarifes contingudes en l’annexa de l’ordenança, aplicades en funció de la categoria de la via pública de que es tracti.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 2. Als efectes previstos per a l’aplicació de l’apartat 2 anterior, es considerarà el següent:&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; a) Si el nombre de metres quadrats de l’aprofitament no fos sencer, &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; s’arrodonirà per excés per obtenir la superfície ocupada.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; b) Si, a conseqüència de la col·locació de tendals, marquesines, separadors, &amp;nbsp; barbacoes i altres elements auxiliars es delimita una superfície major a l’ocupada per taules i cadires, s’agafarà aquella com base de càlcul.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; c) L’annex d’aquesta ordenança conté els carrers classificats per categories.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 7&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="color: black"&gt;1. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Conformement a l&amp;apos;article 26 del R.D. 2/2004 de 5 de març, la taxa es meritarà en el moment de sol·licitar l&amp;apos;ús privatiu o l&amp;apos;aprofitament especial, que no es tramitarà si no s&amp;apos;ha efectuat el pagament corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="color: black"&gt;2. &lt;/span&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Quan es produeixi l&amp;apos;ús privatiu o l&amp;apos;aprofitament especial sense sol·licitar llicència, la taxa es meritarà en el moment d&amp;apos;inici de l&amp;apos;aprofitament.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Període impositiu&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;ARTICLE 8&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1. La duració de l&amp;apos;aprofitament vendrà definida a l&amp;apos;autorització, poden ésser anuals o per períodes més curts.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 2. Tots els aprofitament realitzats sense autorització es consideraran anuals.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Declaració i ingrés&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;ARTICLE 9&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1. Les quantitats exigibles d’acord a les tarifes es liquidaran per cada aprofitament demanat o realitzat .&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 2. Les persones o entitats interessades en la concessió d’aprofitaments regulats en aquesta ordenança hauran de demanar, prèviament, la corresponent llicència,&amp;nbsp; i formular declaració on consti la superfície de l’aprofitament i els elements que s’hi instal·laran, així com un plànol detallat de la superfície que es vol ocupar i la seva situació dins el municipi.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 3. Els serveis tècnics d’aquest Ajuntament comprovaran i investigaran les declaracions formulades per les persones interessades, concedint les autoritzacions si no troben diferències amb les peticions de llicències; si es torbessin diferències, es notificaran als interessats , concedint les autoritzacions quan es subsanin les diferències.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 4. L&amp;apos;Ajuntament podrà exigir el pagament d&amp;apos;una part o de la totalitat de la taxa en el moment de presentar-se la sol·licitud per aconseguir l&amp;apos;autorització. En el seu cas no es consentirà l’ocupació de la via pública fins que s’hagi abonat el dipòsit previ&amp;nbsp; i s’hagi obtingut la corresponent llicència. L’incompliment d’aquest mandat podrà donar lloc a la concessió de la llicència sense perjudici del pagament de la taxa i de les sancions i recàrrecs que pertoquin.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 5. En cas de denegar les autoritzacions, les persones interessades podran demanar a l’Ajuntament la devolució dels imports dipositats en el seu cas.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 6. Les llicències s’entendran caducades a la data prevista per a la seva finalització. L es autoritzacions caduquen automàticament a la data del seu venciment, si es desitja obtenir la seva renovació s&amp;apos;ha de procedir a cursar una nova sol·licitud per part de l&amp;apos;interessat.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 7. Les autoritzacions tendran caràcter personal i no podran ser cedides o subarrendades a terceres persones. L’incompliment d’aquest mandat donarà lloc a l’anul·lació de la llicència.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;A N N E X&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;TAXA PER A L&amp;apos;OCUPACIÓ DELS TERRENYS D&amp;apos;US PÚBLIC LOCAL AMB TAULES, CADIRES I TRIBUNES, AMB FINALITAT LUCRATIVA&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;QUADRE DE TARIFES&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Les tarifes de las taxa&amp;nbsp; seran les següents, aplicades en funció de la categoria de la via pública de que es tracti i els m2 d’ocupació.&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 675px" width="591"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td rowspan="2" style="width: 223px; height: 59px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;CATEGORIA DE LA VIA PÚBLICA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td colspan="2" style="width: 449px; height: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;TARIFA A APLICAR (Euros/m2/mes)&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 199px; height: 53px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Mesos de Maig a Octubre. Per metre i mes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 249px; height: 53px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Mesos de Novembre a abril. Per metre i mes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 223px; height: 26px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Categoria Primera&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 199px; height: 26px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;8,00 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 249px; height: 26px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1,00 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 223px; height: 26px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Categoria Segona &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 199px; height: 26px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;6,70 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 249px; height: 26px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1,00 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 223px; height: 26px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Categoria Tercera&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 199px; height: 26px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;3,20 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 249px; height: 26px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1,00 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td colspan="3" style="width: 673px; height: 26px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;En el suposit de sol·licitud d&amp;apos;ocupació únicament els caps de setmana (de divendres a diumenge) les tarifes seran:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td rowspan="2" style="width: 223px; height: 59px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;CATEGORIA DE LA VIA PÚBLICA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td colspan="2" style="width: 449px; height: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;TARIFA A APLICAR (Euros/m2/mes)&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 199px; height: 53px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Mesos de Maig a Octubre. Per metre i mes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 249px; height: 53px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Mesos de Novembre a abril. Per metre i mes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 223px; height: 26px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Categoria Primera&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 199px; height: 26px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;0,15 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 249px; height: 26px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;0,05 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 223px; height: 26px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Categoria Segona &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 199px; height: 26px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;0,15 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 249px; height: 26px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;0,05 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 223px; height: 26px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Categoria Tercera&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 199px; height: 26px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;0,15 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 249px; height: 26px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;0,05 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; En els supòsits en que l’ocupació de la via pública s’hagi efectuat sense autorització previa les tarifes a aplicar en el temps de l’ocupació, es veuran incrementades en un 20%.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;CATEGORIA DE LES VIES PÚBLIQUES&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; Categoria 1ª:&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; C/ Cristòfol Colom (Son Moro)&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Passeig de la Mar&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Passeig Punta de n’Amer&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Avinguda de les Savines&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; Categoria 2ª:&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Primera linea de S’Illot&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Resta de Sa Coma&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Resta de Son Moro&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; Categoria 3ª:&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; Resta del municipi&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L&amp;apos;IMPOST SOBRE BÉNS IMMOBLES&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;em&gt;Disposició general&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;ARTICLE 1&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1.Conformement al que disposen els articles 15.2 i 60.1 del RD 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar exigirà l&amp;apos;impost sobre béns immobles, d’acord amb les normes contingudes a la present Ordenança.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;ARTICLE 2&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1.La natura del tribut, la configuració del fet imposable, la determinació dels subjectes passius i de la base de la tributació, la concreció del període impositiu i el naixement de l&amp;apos;obligació de contribuir o meritació, així com el règim d’administració o gestió, es regula conformement a l’establert a la subsecció 2ª, de la secció 3ª, del capítol 2n, del títol II del RD 2/2004 pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, a les disposicions addicionals i transitòries de la referida Llei i a les altres normes que siguin d’aplicació al present impost.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Subjectes passius&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;ARTICLE 3&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1. Són subjectes passius, a títol de contribuents, les persones naturals i jurídiques i les entitats a què es refereix l’article 35.4 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, que ostentin la titularitat del dret que, en cada cas, sigui constitutiu del fet imposable d’aquest impost.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 2. El domicili fiscal dels subjectes passius serà:&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; -Per a les persones físiques, el lloc de la seva residència habitual.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; -Per a&amp;nbsp; les persones jurídiques, el seu domicili social.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Les persones o entitats no residents a Espanya, han de designar un representant amb domicili en territori espanyol i comunicar-lo l’Ajuntament.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Tipus de gravamen i quota&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;ARTICLE 4&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1.Conformement amb el que es preveu en l’article 73 del RD 2/2004, de 5 de març, text refós de la Llei reguladora de les hisenda locals, el tipus de gravamen de l’impost sobre béns immobles aplicable a aquest municipi queda fixat en els termes establerts en l’article següent.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;ARTICLE 5&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1. De conformitat amb l’article 72 del Real Decret legislatiu 2/2004 el tipus impositiu es fixa:&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;a.-En béns urbans:&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Tipus de gravamen a aplicar en béns urbans: 0,55%&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Tipus de gravamen a aplicar al 10 per cent dels bens immobles d’us industrial amb major valor cadastral: 0,65%, sempre que el seu valor cadastral superi el milió d’euros.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Tipus de gravamen a aplicar al 10 per cent dels bens immobles d’us comercial amb major valor cadastral: 0,65%, sempre que el seu valor cadastral superi el milió d’euros.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Tipus de gravamen a aplicar al 10 per cent dels bens immobles d’us&amp;nbsp; oci i Hosteleria&amp;nbsp; amb major valor cadastral: 0,65, sempre que el seu valor cadastral superi el milió d’euros.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;b. En béns rústics:&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Tipus de gravamen a aplicar en béns rústics: 0,4%&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;c. En béns immobles de característiques especials:&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Tipus de gravamen a aplicar en béns de característiques especials: 1,3%&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;ARTICLE 6&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1.Tindran una bonificació del 50% en la quota integra de l’impost sempre que així es sol·liciti pels interessats abans de l’inici de les obres, els immobles que constitueixen l’objecte de l’activitat de les empreses, urbanitzacions, construcció i promoció immobiliària tant d’obra nova com de rehabilitació equiparable a aquesta, i no figurin entre els bens del seu immobilitzat.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; El termini d’aplicació d’aquesta bonificació comprendrà des del període impositiu següent a aquell en que s’iniciïn les obres fins al posterior a l’acabament de les mateixes, sempre que durant aquest temps es realitzin obres d’urbanització o construcció efectiva, i sense que, en cap cas, puguin excedir de tres períodes impositius.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 2. ­Tindran dret a una bonificació del 50 % de la quota resultant d’aplicar, si s’escau, les bonificacions dels apartats anteriors d’aquest article, els subjectes passius que ostentin la condició de titulars de família nombrosa, de conformitat amb els requisits regulats en la Llei 40/2003 de 18 de novembre de protecció a les famílies nombroses, quan es compleixen simultàniament els següents requisits:&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1) Que el domicili d’empadronament de tots els membres de la família nombrosa coincideixi amb l’habitatge objecte de la petició de la bonificació.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 2) Que les rendes atribuïbles als membres de l’untat familiar no superin als 24.000 euros.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Aquesta bonificació es concedirà a petició de l’interessat, la qual l’haurà d’efectuar abans del 31 de març de l’any pel qual se sol·licita la bonificació, acreditant el compliment de les condicions per a gaudir-­la, havent d’aportar:&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; ­- Escrit de sol·licitud, identificant l’immoble mitjançant fotocòpia del darrer rebut de l’IBI.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; - Còpia de l’escriptura de propietat.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; ­- Certificat de Família Nombrosa, vigent a l’any de la sol·licitud.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; ­- Qualsevol altre document que pugui ser-li requerit per l’administració a efectes de comprovar el compliment dels requisits prevists per a la concessió de la bonificació.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 3. Poden gaudir de bonificació del 50% de la quota els immobles residencials on s’instal·lin sistemes generals per a l’aprofitament tèrmic o elèctric de l’energia solar o eòlica. Aquesta bonificació està condicionada al caràcter no obligatori de les instal·lacions i és d’aplicació els cinc exercicis següents al de la seva instal·lació. Tindrà efectes, si s’escau, des del període següent a aquell en què se sol·liciti. Per a l’exercici en curs, els interessats poden sol·licitar la bonificació fins el 31 de març. El sol·licitant haurà d’aportar les corresponents factures, facilitant la inspecció per part de l’Ajuntament. Haurà d’adjuntar-se la documentació següent:&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; ­- Escrit de sol·licitud, identificant l’immoble mitjançant fotocòpia del darrer rebut de l’IBI.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; - Còpia de l’escriptura de propietat.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; ­- Qualsevol altre document que pugui ser-li requerit per l’administració a efectes de comprovar el compliment dels requisits prevists per a la concessió de la bonificació.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; El domicili d’empadronament del sol·licitant haurà de coincidir amb l’habitatge objecte de la petició de la bonificació i en&amp;nbsp; cap cas l’import subvencionat podrà superar el cost de les instal·lacions.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Normes de gestió&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;ARTICLE 7&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1. L’Ajuntament podrà agrupar en un únic document de cobrament totes les quotes d’aquest impost relatives a un mateix subjecte passiu quan es tracti de bens rústics situats en el Municipi.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;ARTICLE 8&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 1. L’Ajuntament assumeix l’obligació de posar en coneixement del Cadastre Immobiliari els fets, actes o negocis susceptibles de generar una alta, baixa o modificació cadastral, derivats d’actuacions per les quals s’hagi atorgat la corresponent llicència municipal, amb els termes i condicions que determini la Direcció General del Cadastre.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 2. El procediment de comunicació, tindrà per objecte els següents fets, actes o negocis jurídics:&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; a. La realització de noves construccions.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; b. L’ampliació, rehabilitació o reforma de les construccions existents, ja sigui parcial o total.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; c. La demolició o enderroc de les construccions&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; c. La modificació de l’ús o el destí d’edificis i instal·lacions.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 3. Es posarà en coneixement e la gerència del Cadastre els canvis de titularitat dels immobles afectats pels fets, actes o negocis objecte de dites comunicacions dels que es tingui constància fefaent. La remissió d’aquesta informació no suposarà l’exempció de l’obligació de declarar el canvi de titularitat.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 4. L’obligació de comunicar afectarà als fets, actes o negocis relacionats amb la disposició anterior per als que, segons correspongui en cada cas, s’atorgui de manera expressa:&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; a. Llicència d’obres de construcció d’edificacions e instal·lacions de tota classe.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; b. Llicències d’obra d’ampliació d’edificis i instal·lacions de tota classe existents.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; c. Llicència de modificació, rehabilitació o reforma que afecti a la estructura&amp;nbsp; dels edificis i instal·lacions de tota classe existents.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; d. Llicència de demolició de les construccions.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; e. Llicència de modificació de l’ús dels edificis i instal·lacions en general.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; f. Qualsevol altra llicència o autorització equivalent a les anteriors d’acord amb la legislació aplicable.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 5. Les comunicacions a que es refereix aquest article hauran de contenir la informació gràfica i alfanumèrica necessària per a la seva tramitació, d’acord amb allò determinat per la DGC, mitjançant Ordre EHA 3482/2006, de 15 de novembre.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; 6. ­S’estableix un coeficient d’1 pel càlcul de la base liquidable en els béns immobles rústics, d’acord amb la disposició transitòria divuitena del Real Decret 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, després de la modificació introduïda per l’article 11 apartat 3 de la Llei 36/2006, de 29 de novembre, de mesures per a la prevenció del frau fiscal.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Finalment, sa’corda anul·lar, revocar i deixar sense efecte l&amp;apos;Ordenança Fiscal reguladores de la Taxa per la utilització privativa o l&amp;apos;aprofitament especial del domini públic local, a favor d&amp;apos;empreses explotadores o prestadores del servei de telefonia mòbil, declarant expressament que la citada Ordenança queda exclosa de tota aplicabilitat passada o futura.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; Sant Llorenç des Cardassar, 19 de setembre de 2013.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;El Batle&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; Mateu Puigròs Sureda&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">45324</env:numPaginaFinal>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">30</env:ordre>
    <env:dataPublicacio>2013-09-26</env:dataPublicacio>
    <env:idEnviament>524215</env:idEnviament>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:dataRegistre>2013-09-23</env:dataRegistre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:numeroRegistre>17400</env:numeroRegistre>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">45316</env:numPaginaInicial>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8200/524215/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-pel-servei-/"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de la taxa pel servei de recollida de fems, Ordenança fiscal reguladora de l'ocupació dels terrenys d'ús públic local amb taules, cadires i tribunes i Ordenança fiscal reguladora de l’impost sobre béns immobles]]</env:sumariEnviament>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1237"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
