<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8166/520529/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1237"/>
    <env:idEnviament>520529</env:idEnviament>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aprovades provisionalment pel Ple de l’Ajuntament, en sessió de 29 d’abril de 2013, l’Ordenança fiscal reguladora de l’impost sobre bens immobles i l’ Ordenança fiscal reguladora de l’impost sobre activitats econòmiques, ha estat exposada al públic durant trenta dies hàbils sense que s’hagin presentat reclamacions. D’acord amb l&amp;apos;establert a l’article 17 del Real Decret Legislatiu 2/2004 pel que s’aprova el Text refòs de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, l’acord s’enten definitivament adoptat i s’en&amp;nbsp; publica el seu text íntegre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L&amp;apos;IMPOST SOBRE BÉNS IMMOBLES&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició general&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 1&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.Conformement al que disposen els articles 15.2 i 60.1 del RD 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar exigirà l&amp;apos;impost sobre béns immobles, d’acord amb les normes contingudes a la present Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 2&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.La natura del tribut, la configuració del fet imposable, la determinació dels subjectes passius i de la base de la tributació, la concreció del període impositiu i el naixement de l&amp;apos;obligació de contribuir o meritació, així com el règim d’administració o gestió, es regula conformement a l’establert a la subsecció 2ª, de la secció 3ª, del capítol 2n, del títol II del RD 2/2004 pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, a les disposicions addicionals i transitòries de la referida Llei i a les altres normes que siguin d’aplicació al present impost.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Subjectes passius&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 3&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Són subjectes passius, a títol de contribuents, les persones naturals i jurídiques i les entitats a què es refereix l’article 35.4 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, que ostentin la titularitat del dret que, en cada cas, sigui constitutiu del fet imposable d’aquest impost.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. El domicili fiscal dels subjectes passius serà:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Per a les persones físiques, el lloc de la seva residència habitual.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Per a&amp;nbsp; les persones jurídiques, el seu domicili social.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les persones o entitats no residents a Espanya, han de designar un representant amb domicili en territori espanyol i comunicar-lo l’Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tipus de gravamen i quota&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 4&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.Conformement amb el que es preveu en l’article 73 del RD 2/2004, de 5 de març, text refós de la Llei reguladora de les hisenda locals, el tipus de gravamen de l’impost sobre béns immobles aplicable a aquest municipi queda fixat en els termes establerts en l’article següent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 5&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. De conformitat amb l’article 72 del Real Decret legislatiu 2/2004 el tipus impositiu es fixa:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) En béns urbans:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tipus de gravamen a aplicar en béns urbans: 0,56%&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tipus de gravamen a aplicar al 10 per cent dels bens immobles d’us industrial amb major valor cadastral: 0,66%, sempre que el seu valor cadastral superi el milió d’euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tipus de gravamen a aplicar al 10 per cent dels bens immobles d’us comercial amb major valor cadastral: 0,66%, sempre que el seu valor cadastral superi el milió d’euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tipus de gravamen a aplicar al 10 per cent dels bens immobles d’us&amp;nbsp; oci i Hosteleria&amp;nbsp; amb major valor cadastral: 0,66%, sempre que el seu valor cadastral superi el milió d’euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) En béns rústics:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tipus de gravamen a aplicar en béns rústics: 0,4%&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) En béns immobles de característiques especials:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tipus de gravamen a aplicar en béns de característiques especials: 1,3%&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 6&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.Tindran una bonificació del 50% en la quota integra de l’impost sempre que així es sol·liciti pels interessats abans de l’inici de les obres, els immobles que constitueixen l’objecte de l’activitat de les empreses, urbanitzacions, construcció i promoció immobiliària tant d’obra nova com de rehabilitació equiparable a aquesta, i no figurin entre els bens del seu immobilitzat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El termini d’aplicació d’aquesta bonificació comprendrà des del període impositiu següent a aquell en que s’iniciïn les obres fins al posterior a l’acabament de les mateixes, sempre que durant aquest temps es realitzin obres d’urbanització o construcció efectiva, i sense que, en cap cas, puguin excedir de tres períodes impositius.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Tindran dret a una bonificació del 50 % de la quota resultant d’aplicar, si s’escau, les bonificacions dels apartats anteriors d’aquest article, els subjectes passius que ostentin la condició de titulars de família nombrosa, de conformitat amb els requisits regulats en la Llei 40/2003 de 18 de novembre de protecció a les famílies nombroses, quan es compleixen simultàniament els següents requisits:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1) Que el domicili d’empadronament de tots els membres de la família nombrosa coincideixi amb l’habitatge objecte de la petició de la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2) Que les rendes atribuïbles als membres de l’untat familiar no superin als 24.000 euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta bonificació es concedirà a petició de l’interessat, la qual l’haurà d’efectuar abans del 31 de març de l’any pel qual se sol·licita la bonificació, acreditant el compliment de les condicions per a gaudir-la, havent d’aportar:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Escrit de sol·licitud, identificant l’immoble mitjançant fotocòpia del darrer rebut de l’IBI.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Còpia de l’escriptura de propietat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Certificat de Família Nombrosa, vigent a l’any de la sol·licitud.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Qualsevol altre document que pugui ser-li requerit per l’administració a efectes de comprovar el compliment dels requisits prevists per a la concessió de la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Poden gaudir de bonificació del 50% de la quota els immobles residencials on s’instal·lin sistemes generals per a l’aprofitament tèrmic o elèctric de l’energia solar o eòlica. Aquesta bonificació està condicionada al caràcter no obligatori de les instal·lacions i és d’aplicació els cinc exercicis següents al de la seva instal·lació. Tindrà efectes, si s’escau, des del període següent a aquell en què se sol·liciti. Per a l’exercici en curs, els interessats poden sol·licitar la bonificació fins el 31 de març. El sol·licitant haurà d’aportar les corresponents factures, facilitant la inspecció per part de l’Ajuntament. Haurà d’adjuntar-se la documentació següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Escrit de sol·licitud, identificant l’immoble mitjançant fotocòpia del darrer rebut de l’IBI.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Còpia de l’escriptura de propietat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Qualsevol altre document que pugui ser-li requerit per l’administració a efectes de comprovar el compliment dels requisits prevists per a la concessió de la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El domicili d’empadronament del sol·licitant haurà de coincidir amb l’habitatge objecte de la petició de la bonificació i en&amp;nbsp; cap cas l’import subvencionat podrà superar el cost de les instal·lacions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Normes de gestió&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 7&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. L’Ajuntament podrà agrupar en un únic document de cobrament totes les quotes d’aquest impost relatives a un mateix subjecte passiu quan es tracti de bens rústics situats en el Municipi.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 8&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. L’Ajuntament assumeix l’obligació de posar en coneixement del Cadastre Immobiliari els fets, actes o negocis susceptibles de generar una alta, baixa o modificació cadastral, derivats d’actuacions per les quals s’hagi atorgat la corresponent llicència municipal, amb els termes i condicions que determini la Direcció General del Cadastre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. El procediment de comunicació, tindrà per objecte els següents fets, actes o negocis jurídics:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) La realització de noves construccions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) L’ampliació, rehabilitació o reforma de les construccions existents, ja sigui parcial o total.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) La demolició o enderroc de les construccions&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d) La modificació de l’ús o el destí d’edificis i instal·lacions.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Es posarà en coneixement e la gerència del Cadastre els canvis de titularitat dels immobles afectats pels fets, actes o negocis objecte de dites comunicacions dels que es tingui constància fefaent. La remissió d’aquesta informació no suposarà l’exempció de l’obligació de declarar el canvi de titularitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. L’obligació de comunicar afectarà als fets, actes o negocis relacionats amb la disposició anterior per als que, segons correspongui en cada cas, s’atorgui de manera expressa:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Llicència d’obres de construcció d’edificacions e instal·lacions de tota classe.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Llicències d’obra d’ampliació d’edificis i instal·lacions de tota classe existents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Llicència de modificació, rehabilitació o reforma que afecti a la estructura&amp;nbsp; dels edificis i instal·lacions de tota classe existents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d) Llicència de demolició de les construccions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;e) Llicència de modificació de l’ús dels edificis i instal·lacions en general.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;f) Qualsevol altra llicència o autorització equivalent a les anteriors d’acord amb la legislació aplicable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5. Les comunicacions a que es refereix aquest article hauran de contenir la informació gràfica i alfanumèrica necessària per a la seva tramitació, d’acord amb allò determinat per la DGC, mitjançant Ordre EHA 3482/2006, de 15 de novembre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6. S’estableix un coeficient d’1 pel càlcul de la base liquidable en els béns immobles rústics, d’acord amb la disposició transitòria divuitena del Real Decret 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, després de la modificació introduïda per l’article 11 apartat 3 de la Llei 36/2006, de 29 de novembre, de mesures per a la prevenció del frau fiscal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L&amp;apos;IMPOST SOBRE ACTIVITATS ECONÒMIQUES&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició general&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 1&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.Conformement al que disposen els articles 15.2 i 59.1 del R.D. 2/2004 de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar exigirà l&amp;apos;Impost sobre Activitats Econòmiques, d’acord amb les normes contingudes a la present Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 2&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. D’acord amb el que preveuen els articles 86 i 87 del R.D. 2/2004 de 5 de març, el coeficient i l’escala d’índexs de l’Impost sobre Activitats Econòmiques aplicables en aquest municipi queden fixats en els termes que s’estableixen als articles següents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Coeficient de situació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 3&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. La quota tributària serà la resultant d&amp;apos;aplicar les tarifes de l&amp;apos;impost, en què es fixen les quotes mínimes, d&amp;apos;acord amb els preceptes continguts al R.D.&amp;nbsp; 2/2004 de 5 de març Text Refos de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals i a les disposicions que la complementen i desenrotllen, com també els coeficients prevists per la Llei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Les vies públiques es classifiquen en 2 categories fiscals. Una primera categoria aplicable a les activitats desenvolupades a immobles en sòl&amp;nbsp; rùstics, en atenció als menor serveis de que disposen, amb un index de situació del 2,4 i una segona categoria a la resta del municipi amb un index de situació del 2,5.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ARTICLE 4&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Sobre les quotes mínimes municipals fixades a les tarifes de l&amp;apos;impost s’aplicarà, en tot cas, un coeficient de ponderació, determinat en funció de l’import net de la xifra de negocis del subjecte passiu. Aquest coeficient són:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Des de 1.000.000,00 fins 5.000.000,00:&amp;nbsp; 1,29&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Des de 5.000.000,01 fins 10.000.000,00: 1,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Des de 10.000.000,01 fins 50.000.000,00: 1,32&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Des de 50.000.000,01 fins 100.000.000,01: 1,33&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Més de 100.000.000,00: 1,35&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Sense xifra neta de negoci: 1,31&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Als efectes d’aplicació d’aquest coeficient l’import net de la xifra de negocis serà el corresponent al conjunt d’activitats del subjecte passiu i es determinarà d’acord amb el que està previst en el paràgraf c) de l’apartat 1 de l’article 7 d’aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Sant Llorenç des Cardassar, 10 de juliol de 2013.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El Batle&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Mateu Puigròs Sureda&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:date>2013-07-18</dc:date>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">34470</env:numPaginaInicial>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'Ordenança fiscal reguladora de l'impost sobre béns immobles i l'Ordenança fiscal reguladora de l'impost sobre activitats econòmiques]]</env:sumariEnviament>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8166"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:dataRegistre>2013-07-12</env:dataRegistre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">110</env:ordre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">34473</env:numPaginaFinal>
    <env:numeroRegistre>13581</env:numeroRegistre>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8166/520529/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
    <env:dataPublicacio>2013-07-18</env:dataPublicacio>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
