<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8165/520395/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8165/520395/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8165"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">50</env:ordre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació de serveis a l'escola d'educació infantil de la Colònia de Sant Jordi]]</env:sumariEnviament>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">34202</env:numPaginaFinal>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:dataRegistre>2013-07-11</env:dataRegistre>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">34199</env:numPaginaInicial>
    <env:numeroRegistre>13478</env:numeroRegistre>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1246"/>
    <env:idEnviament>520395</env:idEnviament>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:dataPublicacio>2013-07-16</env:dataPublicacio>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:date>2013-07-16</dc:date>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No havent presentat els interessats, durant el termini d’exposició al públic cap reclamació contra l’Acord d’aprovació inicial de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació de serveis a l’escola d’educació infantil de la Colònia de Sant Jordi, adoptat en sessió plenària ordinària celebrada el dia 8 de maig de 2013, aquest acord ha resultat definitivament aprovat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A continuació es publica el text íntegre de l’Ordenança:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;h2&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;“ Ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació de serveis A l’escola d’educació infantil COLÒNIA DE SANT JORDI&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;I. Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;D’acord amb els articles 57 i 20 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals (en davant, TRLRHL), i de conformitat amb el que disposen els articles 15 a 19 de dit text legal, aquest Ajuntament estableix la “taxa per prestació de serveis a l’escola municipal d’educació infantil de la Colònia de Sant Jordi”, que es regirà per la present ordenança fiscal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;II. &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Constitueix el fet imposable d’aquesta taxa, la prestació de serveis d’estància, atenció educativa, formativa i assistencial a la primera infància, dirigida als nins de cero fins a tres anys d’edat, a l’Escola Municipal d’Educació Infantil, que es descriuen al quadre de tarifes de l’article 6 d’aquesta ordenança i que es correspon amb allò descrit a l’article 20.4.ñ del TRLRHL.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;III. Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Són subjectes passius de la taxa, en concepte de contribuents, les persones físiques o jurídiques, així com les Entitats a que es refereix l’article 35.4 de la Llei General Tributària que sol·licitin o resultin beneficiades o afectades pel servei que constitueix el fet imposable de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;IV. &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.- Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu totes les persones causants o col·laboradores en la realització de la infracció tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.- els coparticipants o cotitulars de les Entitats jurídiques o econòmiques a què es refereix l’article 35.4 de la Llei General Tributària respondran solidàriament en proporció a les seves respectives participacions de les obligacions tributàries de dites Entitats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3.- Seran responsables subsidiaris els administradors de persones jurídiques, els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i abast que assenyala l’article 43 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4.- La responsabilitat s’exigirà en tot cas en els terminis i d’acord amb el procediment previst a la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;V. &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Beneficis fiscals&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 5&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.- Exempcions. Es reserven dues places anuals per a infants amb família en situació de risc i exclusió social, condicionat a l’informe favorable del departament de serveis socials de l’Ajuntament a on s’acreditin les circumstàncies socials corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.-Bonificacions. S’aplicaran les següents bonificacions:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Bonificació temporal durant els propers tres cursos escolars, des del moment que entri en vigor la present ordenança i amb la següent graduació:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ul&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El primer any, els usuaris podran demanar a l’Ajuntament una bonificació del 30 % del preu que contractin. &lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El segon any, els usuaris podran demanar a l’Ajuntament una bonificació del 20 % del preu que contractin.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;I el darrer any, els usuaris podran demanar a l’Ajuntament una bonificació del 10 % del preu que contractin.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ul&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Bonificació aplicable segons la situació familiar següent i aplicable de forma excloent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ul&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per a les famílies nombroses de 3 fills: un 20%.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per a les famílies nombroses de 4 fills: un 25%.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per a les famílies nombroses de 5 fills o més: un 30 %.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per a dos germans matriculats: un 20%. En cas de ser membres d’una família nombrosa només es farà un 10% de descompte per cada germà matriculat, més el descompte corresponent de família nombrosa&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per minusvalidesa de l’infant (Mínim 33%): un 20%.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ul&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En cas d’optar a algun d’aquests descomptes, s’haurà d’acreditar prèviament mitjançant l’aportació del títol de família nombrosa o minusvalidesa, expedit per l’autoritat competent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’atorgament d’aquestes bonificacions requereix la presentació de la documentació acreditativa com a tal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;VI. &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 6&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.- La quantia de la taxa es determinarà aplicant les tarifes per servei segons les modalitats que s’estableixen a continuació:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 21.3pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;* Matrícula:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ul&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Matrícula anual (setembre - agost): 60€.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Matrícula per 3 mesos: 35€.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Matrícula per 2 mesos: 25€.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Matrícula per 1 mes: 15€.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ul&gt; 
&lt;p style="margin-left: 21.3pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;* Tarifes:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ul&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Acollida (7’30 a 9): 15€.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Acollida esporàdica: 2 €.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Jornada escolar general (9 a 13): 120€.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Jornada de 5 hores, de 9 a 14 h, que inclou jornada escolar general, menjador * i sortida sense descans: 150 €.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Jornada de 6 hores, 9 a 15 h, que inclou jornada escolar general, menjador * i sortida amb descans: 160€.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Recollida (15 a 16): 15€.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Horabaixa (15 a 17): 30€.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Recollida esporàdica: 2€.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Espais familiars, massatges: 12€.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Dissabte dematí, només en el cas d’un mínim de 10 usuaris: 60€.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ul&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;* En relació al menjador, no s’inclou el preu del menjar.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;S’entendrà que l’alumnat ho és durant to el curs escolar (de l’1 de setembre al 31 d’agost de l’any vinent). &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Els usuaris que no estiguin empadronats al municipi de Ses Salines, tindran un augment del 20% damunt la quota que vulguin contractar.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;VII. &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Normes de gestió&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 7&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.- Els rebuts seran cobrats mitjançant domiciliació bancària, durant els 5 primers dies de cada mes. El cobrament s’efectuarà per mes vençut. No satisfer els rebuts dintre del període voluntari, suposarà un recàrrec sobre el deute.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Si no s’està d’acord amb l’import cobrat, es comunicarà a l’Àrea d’Educació per aclarir possibles dubtes i evitar tràmits innecessaris.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.- Un retard en el pagament de més de dues mensualitats sense motiu que ho justifiqui significarà la baixa de l’infant al centre. L’Ajuntament ha de comunicar amb 15 dies d’antelació la baixa per escrit.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;VIII. Meritació i període impositiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 8&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.- La taxa es meritarà el primer dia de cada període impositiu&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.- En els supòsits d’inici de la prestació, una vegada començat el curs escolar, la meritació tindrà lloc en el moment de la formalització de la corresponent matrícula, independentment del moment en què es produeixi l’assistència efectiva, conforme a la quantia i termini de pagament establerts als articles 6 i 7 de la present ordenança fiscal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3.- En tot cas, el període impositiu comprendrà el mes natural.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;IX. &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Declaració i ingrés&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 9&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.- La taxa s’exigirà en règim d’autoliquidació&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.- Quan es sol·liciti la prestació del servei, es presentarà degudament complimentat l’imprès d’autoliquidació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3.- El subjecte passiu podrà sol·licitar la domiciliació del pagament de la taxa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4.- En el cas de baixes definitives del Centre, a petició dels pares o tutors legals, al llarg del període impositiu, es procedirà a la devolució de les quanties següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Produïdes entre el dia 1 i 15 de cada mes: devolució de mitja quota&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Produïda entre el dia 16 i darrer de cada mes: no procedirà devolució&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;X. &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Notificacions de les taxes&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 10&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La notificació del deute tributari, en els supòsits de serveis singulars, es realitzarà a l’interessat, en el moment en què es presenta l’autoliquidació, amb caràcter previ a la prestació del servei&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No obstant, si una vegada verificada l’autoliquidació resulta aquesta incorrecta, es practicarà liquidació complementària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;XI. &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 11&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En tot allò relatiu a la qualificació d’infraccions tributàries, així com de les sancions a què es corresponen en cada cas, s’estarà a allò disposat als articles 178 i següents de la Llei General Tributària i la seva normativa de desenvolupament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present ordenança fiscal entrarà en vigor i serà d’aplicació a partir del dia següent a la seva publicació, continuant vigent en tant no s’acordi la seva modificació o derogació expressa.”&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Ses Salines, 10 de juliol de 2013.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;La Batlessa&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Maria Bonet Rigo&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
