<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8140/516659/modificacio-de-l-ordenanca-fiscal-taxa-d-activitat/xml">
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8140"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:numeroRegistre>9687</env:numeroRegistre>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;A) NO HI HA AL·LEGACIONS: ANUNCI D&amp;apos;APROVACIÓ DEFINITIVA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Com que no s&amp;apos;han presentat reclamacions durant el termini d&amp;apos;exposició al públic, queda automàticament elevat a definitiu l&amp;apos;Acord plenari provisional de l&amp;apos;Ajuntament d&amp;apos;Alaior sobre la modificació de l&amp;apos;Ordenança fiscal reguladora de la taxa&amp;nbsp; 2-09 d&amp;apos;activitats, el text íntegre de la qual es fa públic d&amp;apos;acord amb l&amp;apos;article 17.4 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, del 5 de març, pel qual s&amp;apos;aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Ordenança núm. 2/9 &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA D.ACTIVITATS &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. FONAMENT I NATURALESA &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En ús de les facultats atorgades pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l&amp;apos;article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d&amp;apos;abril, reguladora de les bases de règim local, i conformement al que disposa el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals (RDLEG. 2/2004 de 5 de març), l&amp;apos;Ajuntament d&amp;apos;Alaior cobrarà la .Taxa d&amp;apos;Activitats. que es regirà per la present Ordenança fiscal, d&amp;apos;acord amb el que preveu l&amp;apos;article 57, en relació a l&amp;apos;article 20.4.i) de l&amp;apos;esmentat Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, revisat conforme el &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;RDL 19/2012, de 25 de maig, de mesures urgents de liberalització del comerç i de determinats serveis. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. FET IMPOSABLE &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.-Constitueix el fet imposable d&amp;apos;aquesta taxa la prestació dels serveis administratius necessaris per a la gestió dels expedients d&amp;apos;inici i exercici de les activitats permanents i no permanents, així com la realització de les activitats de competència municipal necessàries per a la inspecció si escau. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.-Als efectes d&amp;apos;aquest tribut, s&amp;apos;entén per activitats permanents i no permanents les compreses a la Llei 16/2006, de 17 d&amp;apos;octubre, de Règim Jurídic de les llicències integrades d&amp;apos;activitat de les Illes Balears, i l&amp;apos;establert a l. Ordenança Reguladora de les activitats permanents, aprovada definitivament pel Ple de l. Ajuntament d&amp;apos;Alaior, en sessió de dia 2 de maig de 2012, sense perjudici d&amp;apos;altres disposicions que puguin ser aplicables en aquesta matèria. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. SUBJECTE PASSIU &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Estan obligats al pagament de la taxa, en concepte de subjectes passius contribuents, les persones físiques i jurídiques a què es refereix l&amp;apos;article 35 de la Llei general tributària, titulars de l&amp;apos;activitat que es pretén desenvolupar o, en el seu cas, es desenvolupi. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. RESPONSABLES &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.-Respondran solidàriament de les obligacions tributàries dels subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereix l&amp;apos;article 42 de la Llei general tributària. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.-Seran responsables subsidiaris les persones i entitats establertes en l&amp;apos;article 43 de la Llei general tributària. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. QUOTA TRIBUTÀRIA &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La quota tributària es determinarà d&amp;apos;acord amb les tarifes contingudes a l&amp;apos;annex d&amp;apos;aquesta Ordenança. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 6. MERITACIÓ &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.-Depenent del tipus d&amp;apos;activitat permanent es meritarà de la següent forma: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;-Activitat permanent innòcua: la taxa d&amp;apos;activitat es meritarà al moment de la presentació, al registre d&amp;apos;entrada de l. Ajuntament d&amp;apos;Alaior, de la declaració de responsable d&amp;apos;inici i exercici de l&amp;apos;activitat. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;-Activitat permanent menor i major: la taxa d&amp;apos;activitat es meritarà al moment la presentació, al registre d&amp;apos;entrada de l. Ajuntament d&amp;apos;Alaior, de la sol·licitud de permís d&amp;apos;instal·lació de l&amp;apos;activitat. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.-Respecte de les activitats no permanents, la taxa d&amp;apos;activitat es meritarà amb la presentació, al registre d&amp;apos;entrada de l. Ajuntament d&amp;apos;Alaior, de la declaració de responsable d&amp;apos;inici i exercici d&amp;apos;activitat. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3.-Respecte de les transmissions de titularitat de les activitats permanents, la taxa d&amp;apos;activitat es meritarà amb la presentació, al registre d&amp;apos;entrada de l. Ajuntament d&amp;apos;Alaior, de la comunicació de la transmissió d&amp;apos;una activitat inscrita al registre d&amp;apos;activitats permanents, segons model facilitat per l. Ajuntament d&amp;apos;Alaior. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4.-L&amp;apos;obligació de liquidar la taxa d&amp;apos;activitat, un cop nascuda, no es veurà afectada, de cap manera, per la denegació per incompliment de la normativa d&amp;apos;aplicació del permís d&amp;apos;instal·lació en les activitats permanents menors i majors, o per la no inscripció de les activitats innòcues en el registre municipal creat a l&amp;apos;efecte, o per la concessió d&amp;apos;aquestes condicionades, o per la renuncia o desistiment del sol·licitant. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 7. DECLARACIÓ I INGRÉS &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.-Els interessats en l&amp;apos;inici i exercici d&amp;apos;una activitat permanent o no permanent presentaran a l. Ajuntament l&amp;apos;oportuna sol·licitud ajustada al model oficial que facilitarà l&amp;apos;Administració municipal, a la qual&amp;nbsp;&amp;nbsp; s&amp;apos;acompanyarà la documentació necessària amb la finalitat de tramitar l&amp;apos;expedient i de comprovar l&amp;apos;exacta aplicació de la tarifa de la taxa. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.-El procediment d&amp;apos;ingrés serà, conforme a allò previst a l&amp;apos;art. 27 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, el d&amp;apos;autoliquidació. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Els subjectes passius hauran d&amp;apos;autoliquidar la taxa en el moment d&amp;apos;iniciar-se la prestació del servei o activitat, mitjançant l&amp;apos;oportuna declaració-liquidació i ingrés simultani de la Quota Tributària a la Tresoreria Municipal, com a requisit previ per iniciar el tràmit de l&amp;apos;expedient. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3.-Si posteriorment a la iniciació de l&amp;apos;activitat o servei es canvies o amplies l&amp;apos;activitat o l&amp;apos;establiment en el qual s&amp;apos;exerceix respecte a l.&amp;apos;inicialment previst, aquestes modificacions s&amp;apos;hauran de posar en coneixement de l&amp;apos;Administració municipal i liquidar la corresponent taxa d&amp;apos;acord amb l&amp;apos;annex d&amp;apos;aquesta ordenança. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 8. NORMES DE GESTIÓ &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.-La taxa d&amp;apos;activitat és independent i diferenciada de la taxa per llicències urbanístiques que es puguin meritar amb motiu de l&amp;apos;execució de les obres de condicionament o instal·lació de l&amp;apos;establiment. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En conseqüència, a les sol·licituds de permís d&amp;apos;instal·lació o declaracions responsables respecte d&amp;apos;activitats subjectes a la Llei 16/2006, de 17 d&amp;apos;octubre, de règim jurídic de les llicències integrades d&amp;apos;activitat de les Illes Balears, haurà de determinar-se en el preceptiu projecte tècnic (si aquest és necessari pel tipus d&amp;apos;activitat sol·licitada), el pressupost desglossat de les partides corresponents a obra civil i d&amp;apos;instal·lacions respectivament. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.-La tramitació de la llicència per a l&amp;apos;execució de les obres esmentades s&amp;apos;ha d&amp;apos;ajustar a les disposicions contingudes a l. Ordenança Fiscal reguladora de la taxa per llicències urbanístiques. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3.-Els titulars d&amp;apos;activitats que, d&amp;apos;acord amb la Llei 16/2006, de 17 d&amp;apos;octubre, s&amp;apos;hagin de sotmetre a un període d&amp;apos;informació pública, hauran de fer-se&amp;apos;n càrrec de les despeses que es derivin de l&amp;apos;anunci en un dels periòdics de l&amp;apos;illa i de la col·locació d&amp;apos;un cartell en el lloc en el qual s&amp;apos;hagi d&amp;apos;exercir l&amp;apos;activitat. A aquest efecte, a la sol·licitud del permís d&amp;apos;instal·lació s&amp;apos;efectuarà la liquidació corresponent per aquests dos conceptes. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 9. INFRACCIONS I SANCIONS &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En tot allò relatiu a la qualificació d&amp;apos;infraccions tributàries, així com de les sancions que corresponguin en cada cas, s&amp;apos;estarà al que disposen els articles 178 i següents de la Llei general tributària. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A l&amp;apos;entrada en vigor de la present ordenança quedaran derogades les disposicions municipals que s&amp;apos;oposin a l&amp;apos;establert a la present. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ FINAL &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present ordenança entrarà en vigor als 15 dies hàbils següents a la publicació del text íntegre en el BOIB, segons l&amp;apos;establert a l&amp;apos;article 113 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, i romandrà vigent fins que no se n&amp;apos;acordi la modificació o derogació expressa. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;La Batlessa, &lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Misericòrdia Sugrañes Barenys &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ANNEX DE L.ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA D.ACTIVITATS &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;TARIFES &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A) Quota general (Q): &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.Superfície útil de l&amp;apos;activitat (S) menor o igual a 250 m²: 118,80 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.Superfície útil de l&amp;apos;activitat (S) superior a 250 m²i inferior o igual a&amp;nbsp; 1.000 m²: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Q =118,80[.]+0,396[./m2]x (S-250 [m2]) &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3.Superfície útil de l&amp;apos;activitat (S) superior a 1.000 m2 i inferior o igual a 2.000 m2: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Q =415,80[.]+0,198[./m2]x (S-1.000 [m2]) &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4.Superfície útil de l&amp;apos;activitat (S) superior a 2.000 m2: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Q =613,80[.]+0,099[./m2]x (S-2.000 [m2]) &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;B) Ampliacions : &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En els casos d&amp;apos;ampliacions de locals per al desenvolupament de les activitats autoritzades, s&amp;apos;aplicarà la quota que correspondria pel total de l&amp;apos;activitat (l&amp;apos;existent més l&amp;apos;ampliació), d&amp;apos;acord amb l&amp;apos;apartat A) d&amp;apos;aquest annex. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;C) Inspeccions de comprovació : &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En el supòsit que, en aplicació de la Llei 16/2006, de 17 d&amp;apos;octubre, de règim jurídic de les llicències integrades d&amp;apos;activitat de les Illes Balears, i de l. Ordenança reguladora de les activitats permanents, aprovada definitivament pel Ple de l. Ajuntament d&amp;apos;Alaior en sessió de data 2 de maig de 2012, els tècnics municipals hagin de realitzar visites de comprovació se satisfarà la quota de 66,00 €. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;D) Llicències temporals : &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Llicències temporals (segons la definició de la Llei 16/2006, de 17 d&amp;apos;octubre).28,00€ &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;E) Canvis de titularitat de llicències : &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En general .........................118,70€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En els traspassos de llicències a favor de conjugues i descendents legítims en primer grau, d&amp;apos;assalariats de la mateixa empresa amb una antiguitat mínima no inferior a un any&amp;nbsp; . . . . . . . . . . . . . 0,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició final. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta ordenança entrarà en vigor l&amp;apos;endemà de la seva publicació en el BOIB i serà d&amp;apos;aplicació fins que es modifiqui o derogui expressament. “&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra aquest Acord, d&amp;apos;acord amb l&amp;apos;article 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, del 5 de març, pel qual s&amp;apos;aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, els interessats podran interposar recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats a partir de l&amp;apos;endemà de la publicació d&amp;apos;aquest anunci al &lt;em&gt;Butlletí Oficial de la Província&lt;/em&gt;, davant el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Alaior, a 14 de maig de 2013.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Batlessa,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Misericordia Sugrañes Barenys&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <dc:date>2013-05-25</dc:date>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1185"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8140/516659/modificacio-de-l-ordenanca-fiscal-taxa-d-activitat/"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">23892</env:numPaginaInicial>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:idEnviament>516659</env:idEnviament>
    <env:dataRegistre>2013-05-23</env:dataRegistre>
    <env:dataPublicacio>2013-05-25</env:dataPublicacio>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">90</env:ordre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">23895</env:numPaginaFinal>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Modificació de l'Ordenança Fiscal Taxa d'activitats ]]</env:sumariEnviament>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
