<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8134/515886/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-la-util/xml">
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <dc:date>2013-05-16</dc:date>
    <env:numeroRegistre>8914</env:numeroRegistre>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8134"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Havent finalitzat el termini d’exposició pública de l’acord d’aprovació de la Ordenança fiscal reguladora de la taxa per la utilització de les instal·lacions del Coworking gestionat per l’Ajuntament, i no havent-se presentat cap reclamació en contra, aquest acord i la seva ordenança fiscal queden elevats a definitius, de conformitat amb el que disposa l’article 17.3 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;D’acord amb el que disposa l’article 19.1 de l’esmentada Llei, contra els esmentats acords els interessats legítims podran interposar el corresponent recurs contenciós administratiu en la forma i terminis establerts per la Llei reguladora de la susdita jurisdicció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A continuació es transcriu l’ordenança fiscal modificada:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Es Migjorn Gran, 13 de maig de 2013&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El Batle&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Pedro G. Moll Triay&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER LA UTILITZACIÓ DE LES INSTAL·LACIONS I ELS SERVEIS DEL COWORKING GESTIONAT PER L’AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1&lt;/strong&gt;. – Fonaments i naturalesa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’Ajuntament des Migjorn Gran té previst crear el coworking amb l’objectiu de fomentar el desenvolupament d’iniciatives empresarials i proporcionar un espai per a les noves empreses.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per això, en ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució espanyola i l’article 106 de la llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, i conformement amb el que disposa els articles 15 a 19 del Reial Decret-Legislatiu 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals., s’estableix aquesta ordenança fiscal, les normes de la qual s’atenen al que preveu l’article 20 de l’esmentat RD 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2&lt;/strong&gt;.- Fet imposable&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa l’ús d’un espai determinat en uns dels immobles dels quals és titular l’Ajuntament des Migjorn Gran, així com l’ús d’instal·lacions i els serveis del Coworking.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3&lt;/strong&gt;.- Subjecte passiu&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Són subjectes passius d’aquesta taxa les persones físiques o jurídiques i les entitats a què es refereix l’article 36 de la Llei general tributaria que utilitzin o aprofitin un espai determinat en uns dels immobles dels quals sigui titular l’Ajuntament des Migjorn Gran, així com l’ús de les instal·lacions i els serveis del Coworking en benefici particular, que constitueixin el fet imposable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4&lt;/strong&gt;.- Responsables&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Responen solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a que es refereix l’article 42 de la llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. En són responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en el supòsits i amb l’abast que assenyala l’article 43 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;div style="page-break-after: always"&gt; 
 &lt;span style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;
&lt;/div&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 5&lt;/strong&gt;.- Base imposable&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La base imposable es fixa, per l’ús d’un espai determinat en un immobles dels quals és titular l’Ajuntament des Migjorn Gran, així com l’ús de les instal·lacions i el serveis del Coworking, per usuari, en 40 euros per mes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 6&lt;/strong&gt;.- Reduccions&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No es concedeix cap tipus de reducció per aquesta taxa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 7&lt;/strong&gt;.- Exempcions i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No es concedeix cap tipus d’exempció ni bonificació a aquesta taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 8&lt;/strong&gt;.- Base liquidable i quota tributària&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La base liquidable i la quota tributària coincidirà amb la base imposable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 9&lt;/strong&gt;.- Meritació&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La taxa es merita en el moment en que s’inicia l’ús d’un espai determinat en un dels immobles dels quals es titular l’Ajuntament des Migjorn Gran, així com l’ús d’intal·lacions i els serveis del Coworking.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 10&lt;/strong&gt;.- Gestió&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. La percepció de la taxa regulada en aquesta Ordenança s’efectuarà mitjançant el rebut emès per l’Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Les tarifes mensuals es meritaran el primer dia de cada mes i seran satisfetes durant els primers cinc dies.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Les altes que es produeixin dintre dels deu primers dies de cada mes causaran la meritació de la quota mensual, que serà satisfeta dintre dels cinc dies següents. Les que es produeixin després del dia 10 de cada mes meritaran quota pels dies que hi restin fins a final de mes i es liquidaran aplicant la proporció corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Les baixes en la realització d’activitats s’hauran de notificar a l’Ajuntament almenys amb quinze dies d’antelació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5. Els dèbits per quotes meritades i no satisfetes que l’Administració no percebi en els terminis indicats es recaptaran d’acord amb els procediments generals del Reglament de recaptació i disposicions concordants.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició final&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta ordenança fiscal entrarà en vigor el dia següent a aquell en que se’n publiqui el text íntegre en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de la taxa per la utilització de les instal·lacions i els serveis del Coworking gestionats per l'Ajuntament des Migjorn Gran]]</env:sumariEnviament>
    <env:idEnviament>515886</env:idEnviament>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">110</env:ordre>
    <env:dataRegistre>2013-05-13</env:dataRegistre>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">21829</env:numPaginaInicial>
    <env:dataPublicacio>2013-05-16</env:dataPublicacio>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">21830</env:numPaginaFinal>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1210"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8134/515886/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-la-util/"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
