<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8121/515013/tramit-resolucio-expedient-sancionador-ma-01-05-12/xml">
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">19765</env:numPaginaFinal>
    <env:dataRegistre>2013-04-26</env:dataRegistre>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">790</env:ordre>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8121"/>
    <env:idEnviament>515013</env:idEnviament>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1183"/>
    <dc:date>2013-04-30</dc:date>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Tràmit resolució expedient sancionador MA-01/05/12]]</env:sumariEnviament>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/134"/>
    <env:dataPublicacio>2013-04-30</env:dataPublicacio>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;No havent-se pogut notificar a &lt;span&gt;PEDRO MATAS MAS&lt;/span&gt;, amb &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;domicili&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; en &lt;span&gt;PUNTA CALA ESTANCIA L-11-12-13&lt;/span&gt;, &lt;span&gt;07610&lt;/span&gt;-&lt;span&gt;CALA ESTANCIA&lt;/span&gt;, &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; RESOLUCIÓ&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; del procediment sancionador amb &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;expedient&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; n. &lt;span&gt;MA-01/05/12&lt;/span&gt; es &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;procedeix&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; a transcriure íntegrament el text de l&amp;apos;acte, perquè &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;serveixi&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; de notificació a &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;l&amp;apos;interessat&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;/a, segons &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;el&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;previst&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; en l&amp;apos;article 59.5 de &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Llei&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; 30/92 de Règim Jurídic de &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;les&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Administracions Públiques i del Procediment &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;Administratiu&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Comú, fent-se &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;saber&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;que&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; podran interposar, Recurs d&amp;apos;&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;Alçada&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;davant&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Direcció&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; general de Costes, a través de &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Demarcació&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; de Costes a &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;Balears&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;, en el termini d&amp;apos;un mes, a contar des de l&amp;apos;endemà a &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; publicació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ASSUMPTE: RESOLUCIÓ DE L&amp;apos;EXPEDIENT SANCIONADOR INCOAT CONTRA &lt;span&gt;PEDRO MATAS MAS&lt;/span&gt; PER &lt;span&gt;INSTALACIÓN&lt;span&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;DE 12 MESAS, 40 SILLAS, 4 SOMBRILLAS, 2 CARTELES Y 2 FAROLAS EN DOMINIO PÚBLICO MARÍTIMO-TERRESTRE&lt;/span&gt;, ENTRE LES FITES , EN UN TRAM DE COSTA DENOMINAT &lt;span&gt;CALA ESTANCIA&lt;/span&gt; DEL TERME MUNICIPAL DE &lt;span&gt;PALMA DE MALLORCA&lt;/span&gt;, &lt;span&gt;MALLORCA&lt;/span&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;FETS:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Examinat l&amp;apos;expedient sancionador de referència relatiu als fets que se citen en “l&amp;apos;assumpte”, li vam comunicar que:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1º.- Amb data13/10/2012 I 06/11/2012 , li va ser notificat l&amp;apos;inici d&amp;apos;expedient i plec de càrrecs, en el qual s&amp;apos;exposaven els fets imputats, concedint-li un termini de deu (10) dies per a contestar-lo. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;2º.- Ha transcorregut el termini concedit sense &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;que&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; es presentés al·legació &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;alguna&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;contra&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;els&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; càrrecs &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;que&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; se li imputen.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;3º.- S&amp;apos;han practicat &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;les&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; actuacions necessàries &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;per&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; a l&amp;apos;esclariment dels &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;fets&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;, havent quedat suficientment provada &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; veracitat dels mateixos.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;FONAMENTS DE &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;DRET&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;: &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;Vistes&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Llei&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; de Costes de 28 de juliol de 1988, el &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;Reglament&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;General&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;per&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; al desenvolupament i execució d&amp;apos;&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;aquesta&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Llei de 1 de desembre de 1989, &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Llei&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; de Règim Jurídic de &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;les&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Administracions Públiques i del Procediment &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;Administratiu&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Comú de 26 de novembre de 1992, i el &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;Reglament&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; del Procediment &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;per&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; a l&amp;apos;exercici de &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; potestat sancionadora de 4 d&amp;apos;agost de 1993 i altres disposicions &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;que&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; resulten d&amp;apos;aplicació, &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;resulta&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;que&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;1º.- &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;Els&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;fets&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; relacionats en “l&amp;apos;assumpte” manquen de títol &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;bastant&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;que&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;els&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;legitimi&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;, al no estar emparats en &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; concessió o autorització pertinent, &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;conforme&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; al disposat en el Títol &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;III&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; de &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Llei&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; de Costes.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;2º.- &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;Aquesta&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Demarcació de Costes té competències de &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;tutela&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; dels béns de domini &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;públic&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; marítim-terrestre i de les seves servituds, &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;conforme&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; a l&amp;apos;article 110 i disposició transitòria 9ª. 2 de &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Llei&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; de Costes i article 203.3 del seu &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;Reglament&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;En virtut d&amp;apos;això, &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;aquesta&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Demarcació, amb &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;aquesta&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;data&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;, &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;RESOL&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;QUE&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;a) &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;Aquests&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;fets&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; constituïxen &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;una&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; infracció &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;administrativa&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; tipificada en el/els article/s &lt;span&gt;90.a) y 91.2.b)&lt;/span&gt; de &lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt;la&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; Llei&lt;/span&gt;&lt;span lang="ES-TRAD"&gt; de Costes. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) D&amp;apos;acord amb els articles 183 a 189 del Reglament de Costes la sanció que se li imputa ascendeix a 2007,12 euros. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;D&amp;apos;acord amb el disposat en l&amp;apos;article 186 del Reglament de Costes, la imposició de la multa no exclourà l&amp;apos;obligació de lliurar a l&amp;apos;Administració la totalitat del benefici obtingut que en el present cas ascendeix a 4320, euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per tant, la quantitat a ingressar ascendeix a &lt;span&gt;6327,12&amp;nbsp; &lt;/span&gt;euros, s&amp;apos;adjunta a la present liquidació el Model 069 com document d&amp;apos;ingrés que haurà de presentar, en qualsevol entitat bancària que s&amp;apos;indica en el mateix, per a procedir a l&amp;apos;abonament indicat dintre dels terminis previstos en l&amp;apos;article 62 de la Llei General Tributària, de 17 de desembre, (que es transcriu), d&amp;apos;acord a l&amp;apos;establert en l&amp;apos;article 191 del Reglament General de Costes, havent de presentar el justificant d&amp;apos;ingrés (Exemplar per a l&amp;apos;Administració) en la Demarcació de Costes en Illes Balears, en els cinc (5) dies següents a la finalització del termini de pagament. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Art. 62.- LLEI GENERAL TRIBUTÀRIA.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;“Els deutes tributaris resultants de liquidacions practicades per l&amp;apos;Administració haurien de pagar-se:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Rebuda la notificació entre els dies 1 i 15 de cada mes, fins al 20 del mes posterior o, si aquest no fos hàbil, fins a l&amp;apos;immediat hàbil següent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Rebuda la notificació entre els dies 16 i últim de cada mes, fins al 5 del segon mes posterior o, si aquest no fos hàbil, fins a l&amp;apos;immediat hàbil següent. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta sanció s&amp;apos;abonarà de forma solidària al costat dels altres responsables per la comissió dels fets aquí jutjats (art. 177.2 del Reglament de Costes).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Sense perjudici de la sanció administrativa que aquí s&amp;apos;imposa, s&amp;apos;ordena la restitució de les coses i reposició dels terrenys al seu estat anterior en un termini de quinze (15) dies, significant-se que en cas contrari es procedirà per l&amp;apos;Administració a:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;-L&amp;apos;execució subsidiària a càrrec a la seva costa (artº. 107.4 de la Llei de Costes).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;-I, així mateix, es podrà procedir a la imposició periòdica de les necessàries multes coercitives, l&amp;apos;import de les quals serà el 20% de la multa fixada per a la infracció comesa &lt;span&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;(artº. 107.3 de la Llei de Costes).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d) Així mateix, es posa en el seu coneixement que en el cas que la restitució i reposició indicada no fos possible, haurà d&amp;apos;abonar les indemnitzacions que procedeixin fixades executòriament per l&amp;apos;Administració (artº. 100.1 de la Llei de Costes).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;e) De l&amp;apos;incompliment de les obligacions econòmiques indicades, es donarà trasllat a la Delegació d&amp;apos;Hisenda per al seu cobrament per mitjà de constrenyiment, en aplicació del Reglament General de Recaptació i article 107.1 de la Llei de Costes. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra la present Resolució els interessats en l&amp;apos;expedient que no siguin Administracions Públiques podran interposar, en el termini d&amp;apos;un (1) mes, recurs d&amp;apos;alçada (per duplicat) davant la Direcció general de Costes, a través d&amp;apos;aquesta Demarcació, d&amp;apos;acord amb el disposat en els articles 114 i 115 de la Llei 30/92 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les Administracions Públiques podran interposar recurs contenciós-administratiu, en el termini de dos (2) mesos, davant la Sala del Contenciós-Administratiu de l&amp;apos;Audiència Nacional, sense perjudici de poder efectuar el requeriment previ en la forma i termini determinats en l&amp;apos;article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="textonormal" style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;EL CAP DE LA DEMARCACIÓ DE&lt;span&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;COSTES EN ILLES BALEARS&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Juan Carlos Plaza Plaza&lt;span&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;div style="page-break-after: always"&gt; 
 &lt;span style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;
&lt;/div&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;DELEGACION DE ECONOMIA y HACIENDA DE ILLES BALEARS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;INGRESOS NO TRIBUTARIOS CPR MODELO &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;9051289 &lt;b&gt;069&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Identificación Número de Justificante &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;213036354692M&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;N.I.F.lN.I.E. Apellidos y Nombre o Razón Social &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;MATAS MÁs PEDRO&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tipo Vía Nombre de la vía pública Número Ese Piso Puerta Teléfono &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;PS PUNTA CALA ESTANCIA L-1l-12-13 S/N&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Municipio Código Postal Provincia &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;PALMA DE MALLORCA 07610 ILLES BALEARS&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Total a ingresar &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6.327,12€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;(90)51206900000000632712213036354692~42996288L &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;MARM - DEMARCACIÓN DE COSTAS DE BALEARES &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Expediente o Referencia: MA -01/ 05/12&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;DESCRIPCIÓN &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;INFRACCIÓN LEY 22/1988 DE 22 DE JULIO DE COSTAS&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Conceptos &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;00 00 07 100399 MULTAS Y SANCIONES NO TRIBUTARIAS. - 6.327,12&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;PLAZO PARA EFECTUAR EL PAGO &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El pago deberá efectuarse dentro del plazo de ingreso indicado en la liquidación de la deuda adjunta a este documento de ingreso.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;SOLICITUD DE APLAZAMIENTO &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Se podrá aplazar o fraccionar el pago de las deudas en periodo voluntario. La solicitud se dirigirá a la Delegación de Economía y Hacienda que figura en la cabecera de este documento y podrá presentarse en los lugares indicados en el artículo 38.4 de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;PROCEDIMIENTO DE APREMIO&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El vencimiento del plazo de ingreso en periodo voluntario, sin haber sido satisfecha la deuda, determinará el inicio del procedimiento de apremio, el devengo del recargo y de los intereses de demora, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 161 de la Ley General Tributaria y en los artículos 69 y siguientes del Reglamento General de Recaudación.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;LUGAR DE PAGO&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El pago podrá hacerse en Bancos, Cajas de Ahorros y Cooperativas de Crédito en las que no es preciso tener cuenta abierta, o a través de la &amp;quot;Oficina Virtual&amp;quot; de la Agencia Tributaria (www.agenciatributaria.es) en el apartado &amp;quot;Pago de impuestos&amp;quot;, mediante cargo en cuenta o la utilización de tarjetas de crédito o débito.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoNormal"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Abono a Tesoro Público, cuenta restringida de colaboración en la recaudación de la A.E.A.T. de liquidaciones practicadas por la Administración y otros ingresos no tributarios y de la Caja General de Depósitos, la cantidad que se indica en el apartado &amp;quot;Total a ingresar&amp;quot; en este documento. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p class="MsoBodyText"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Justificante del Ingreso (Validación mecánica o sello y fi&lt;span style="text-decoration: none"&gt;rma)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">19763</env:numPaginaInicial>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/479"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8121/515013/tramit-resolucio-expedient-sancionador-ma-01-05-12/"/>
    <env:numeroRegistre>7995</env:numeroRegistre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
