<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8120/514677/resolucio-del-conseller-d-educacio-cultura-i-unive/xml">
    <env:numeroRegistre>7631</env:numeroRegistre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 21 de març de 2013 per la qual es modifica la Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 22 d’octubre de 2012 per la qual es regula la justificació de despeses derivades de la realització d’accions de formació professional per a l’ocupació]]</env:sumariEnviament>
    <env:idEnviament>514677</env:idEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8120"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">290</env:ordre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:dataRegistre>2013-04-23</env:dataRegistre>
    <dc:date>2013-04-27</dc:date>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1139"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:dataPublicacio>2013-04-27</env:dataPublicacio>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/152"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">18929</env:numPaginaFinal>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Mitjançant la Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 22 d’agost de 2012, s’obren les convocatòries per presentar les sol·licituds de subvencions per finançar accions formatives dirigides prioritàriament a treballadores i treballadors desocupats (BOIB núm. 129, d’1 de setembre). Aquesta Resolució estableix que a l’efecte de la seva justificació es podran imputar totes les despeses finançables d’acord els criteris d’imputació regulats en la Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats, per la qual es regula la justificació de les despeses derivades de la realització d’accions de formació professional per a l’ocupació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;La Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats i president del SOIB, de 22 d’octubre de 2012, va regular la justificació de les despeses derivades de la realització d’accions de formació professional per a l’ocupació (BOIB núm. 182, de 6 de desembre)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Es considera necessari modificar l’apartat 4 de l’annex 1 de la Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats i president del SOIB, de 22 d’octubre de 2012, que regula els aspectes relatius al període subvencionable en què poden ser imputades i admeses les despeses fetes pel centre o entitat de formació beneficiària, per tal d’adaptar aquest període a les despeses que puguin ser comunes a totes les accions formatives que&amp;nbsp; la conformin, així com a les despeses que normalment tenen lloc amb posterioritat com poden ser les derivades de la constitució de garanties i les derivades de l’emissió d’un informe d’auditoria.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;També es considera convenient modificar l’apartat 13 de l’annex 1 de la Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats i president del SOIB, de 22 d’octubre de 2012, per tal d’esmenar l’errada detectada en la redacció original, en l’apartat en què es preveu l’autorització de la presència d’un segon formador per raons pedagògiques o bé quan la formació vagi destinada a col·lectius vulnerables.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;La Llei 7/2000, de 15 de juny, de creació del Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), modificada per la Llei 9/2009, de 21 de desembre, de pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2010, preveu que la finalitat del SOIB és la planificació, gestió i coordinació de les polítiques d’ocupació, amb funcions concretes d’informació, orientació i intermediació en el mercat laboral, com també el foment de l’ocupació en tots els seus vessants i del desenvolupament de la formació professional per a l’ocupació. De conformitat amb el Decret llei 4/2011, de 5 d’agost, de modificació de la Llei 7/2000, de 15 juny (BOIB núm. 119, de 6 d’agost), s’adscriu el Servei d’Ocupació de les Illes Balears a la conselleria competent en matèria d’educació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Per tot això, dict la següent&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Resolució&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Primer. Modificar l’apartat 4 de l’annex 1 de la Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats i president del SOIB, de 22 d’octubre de 2012, que queda redactat de la manera següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 17.85pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;“4. Període subvencionable&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 17.85pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Com a norma general, poden ser imputades i admeses &lt;/span&gt;com &lt;span style="color: black"&gt;a despeses subvencionables les realitzades efectivament en el període d’impartició de l’acció formativa. Es poden admetre &lt;/span&gt;com&lt;span style="color: black"&gt; a despeses subvencionables els costos en què pogués incórrer el beneficiari en les tasques de preparació per impartir l’acció formativa i per tancar-la, compresos en el període d’un mes anterior a l’inici de l’acció formativa i un mes posterior a l’acabament. No és d’aplicació el límit temporal anterior per:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Les despeses que, tot i haver-se fet fora dels límits establerts en el paràgraf anterior, s’hagin meritat durant l’acció formativa.&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Les despeses que, atesa la seva naturalesa, siguin susceptibles de ser imputades a accions formatives diverses.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Les despeses derivades de la constitució de garanties i de la realització de l’informe d’auditoria quan siguin subvencionables, les quals podran fer-se en qualsevol moment anterior a la finalització del termini de justificació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p style="margin-left: 17.85pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Les despeses imputades en cap cas poden ser anteriors a la data d’aprovació de la resolució de concessió de la subvenció.”&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Segon. Modificar l’apartat 13 de l’annex 1 de la Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats i president del SOIB, de 22 d’octubre de 2012, que queda redactat de la manera següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;“13. Retribucions dels formadors interns i externs&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;S’inclouen &lt;/span&gt;com &lt;span style="color: black"&gt;a despeses d’aquest apartat les retribucions dels formadors i comprenen els sous o honoraris del personal docent, contractat fix o eventual, i/o del servei extern docent, així com les despeses de Seguretat Social a càrrec del centre o entitat de formació quan hagi contractat els formadors per compte extern i els costos de preparació, impartició, tutoria i avaluació imputables als formadors.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;En concepte de despeses de preparació, tutoria i avaluació es podrà imputar als participants fins a un màxim del 20&amp;nbsp;% de les despeses dels formadors, amb la deguda acreditació davant el &lt;/span&gt;SOIB&lt;span style="color: black"&gt; d’haver fet les activitats esmentades.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Així mateix, s’inclouen &lt;/span&gt;com a&lt;span style="color: black"&gt; despeses les de desplaçament, allotjament i manutenció dels formadors sempre que es justifiqui la realitat del desplaçament. No s’accepten com a elegibles les quanties que excedeixin els límits establerts en el &lt;/span&gt;Reial&lt;span style="color: black"&gt; decret 439/2007, de 30 març, pel qual s’aprova el Reglament de l’IRPF.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;S’inclouen en aquest apartat només les despeses relatives als docents inclosos en el programa formatiu de l’acció formativa i, si escau, les modificacions posteriors.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;A l’efecte d’aplicació d’aquesta Resolució, la contractació per part del beneficiari del personal docent per impartir la formació subvencionada no es considera subcontractació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;La suma dels costos directes imputables en concepte de retribucions dels formadors interns i externs prevists en aquest apartat representen un cost mínim del 40&amp;nbsp;% dels costos totals de la subvenció que s’ha de liquidar. En cas de no aconseguir aquest percentatge, la diferència no podrà imputar-se &lt;/span&gt;com&lt;span style="color: black"&gt; a despeses directes, despeses associades o altres costos.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Es poden imputar les despeses per la participació simultània de dos o més formadors en el mateix horari i per a la mateixa acció formativa per a grups d’alumnes pertanyents a col·lectius vulnerables o bé quan, per raons pedagògiques, es consideri necessari per a un millor aprofitament dels alumnes.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Amb caràcter general, qualsevol persona que presti els seus serveis a qualsevol acció formativa només pot mantenir simultàniament una única relació respecte de l’entitat beneficiària, bé de caràcter laboral o bé de caràcter mercantil.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Segons el personal docent que &lt;/span&gt;imparteix&lt;span style="color: black"&gt; la formació subvencionada, cal distingir els supòsits següents:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;a.En el cas de personal contractat per compte aliè exclusivament per impartir l’acció formativa, s’ha de presentar una fotocòpia del contracte, del qual es derivi clarament l’objecte, les fotocòpies compulsades de les nòmines del període imputat i els TC1 i TC2 corresponents, així com la declaració responsable en la qual han de constar el nombre d’hores &lt;/span&gt;impartides&lt;span style="color: black"&gt; pel docent i el seu cost. El cost hora imputable a cada acció s’ha de fer mitjançant la fórmula següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table align="center" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="343"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 346px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Import brut salarial retribuït + prorrata pagues extres + prorrata vacances + quota Seguretat Social empresa&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 346px; height: 2px"&gt; _________________________________________________________&lt;br /&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 346px; height: 18px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Nbre.&lt;span style="color: black"&gt; d’hores &lt;/span&gt;impartides&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;En conseqüència, no s’han de computar les percepcions no salarials excloses de cotització en el Règim General de la Seguretat Social, a excepció de les indemnitzacions derivades de l’extinció del contracte, d’acord amb el que estableix l’article &lt;/span&gt;49.1.&lt;em&gt;c&lt;/em&gt;&lt;span style="color: black"&gt; de l’Estatut dels Treballadors.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Així mateix, també són imputables els complements obligatoris establerts per conveni.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;b.En el cas de personal contractat per compte d’altri, per prestar els seus serveis en l’entitat beneficiària de forma habitual, s’han de presentar fotocòpies compulsades de les nòmines del període imputat i els TC1 i TC2 corresponents, així com la declaració responsable en la qual es faci constar la imputació realitzada, per a cadascun dels mesos, i per cadascun dels treballadors, d’acord amb el mètode de càlcul següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table align="center" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="450"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Importi brut nòmina + prorrata pagues extres + quota Seguretat Social empresa&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td rowspan="3" style="width: 165px; height: 38px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;X Nbre.&lt;span style="color: black"&gt; hores mensuals imputades a l’acció&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px; height: 3px"&gt; _________________________________________________&lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px; height: 18px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Nbre.&lt;span style="color: black"&gt; d’hores mensuals segons conveni&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;En el supòsit que el contracte que s’ha d’imputar fos de jornada parcial, el divisor és el &lt;/span&gt;nombre&lt;span style="color: black"&gt; d’hores mensuals pactades en el contracte.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;En l’import brut de la nòmina no s’han de computar les percepcions no salarials excloses de cotització en el Règim General de la Seguretat Social, a excepció dels plus obligatoris establerts per conveni.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;La remuneració mensual habitualment percebuda pel treballador, no pot ser incrementada durant el període d’execució de l’acció, llevat que una norma o modificació del conveni col·lectiu així ho estableixi.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;c.Servei extern docent: s’entén per servei extern docent la contractació només de formadors professionals treballadors per compte propi.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;El servei s’ha de justificar mitjançant fotocòpia compulsada de les factures i el justificant de pagament corresponent. En qualsevol cas, a la factura s’ha de descriure la denominació de l’acció formativa, el &lt;/span&gt;número&lt;span style="color: black"&gt; d’expedient, l’activitat realitzada, el nombre d’hores &lt;/span&gt;impartides&lt;span style="color: black"&gt;, el cost per hora i l’import total, així com la retenció efectuada en concepte d’IRPF.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;L’import total de servei extern docent no pot superar el 80&amp;nbsp;% dels costos directes d’impartició de l’acció formativa imputats en aquest concepte.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;d. Quan el beneficiari de la subvenció sigui una persona jurídica i un soci sense relació laboral imputi costos com a formador, s’ha d’ajustar al que es disposa per al personal contractat per compte propi, ja que la persona física actua com a professional davant la societat. A més, ha de presentar el rebut de cotització del Règim Especial d’Autònoms i el model 036 (declaració censal d’alta, modificació i baixa al cens d’empresaris, professionals i retenidors).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;e. Quan el beneficiari de la subvenció sigui una persona jurídica i un soci amb relació laboral imputi costos com a formador, s’ha d’ajustar al que es disposa per al personal contractat per compte d’altri, amb l’excepció, si escau, de l’afiliació a la Seguretat Social en el règim d’autònoms i no en el de règim general.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;f. En el supòsit que el beneficiari o beneficiària de la subvenció sigui una persona física o una entitat sense personalitat jurídica en règim d’atribució de rendes que imputa costos de docència a l’acció formativa, el cost s’ha de justificar mitjançant una memòria de l’activitat feta, els rebuts de cotització al règim especial de treballadors autònoms i una declaració jurada del titular del centre en què figuri el &lt;/span&gt;nombre&lt;span style="color: black"&gt; d’hores &lt;/span&gt;impartides&lt;span style="color: black"&gt;, el cost per hora i l’import que s’ha de percebre.”&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 0.45pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Tercer. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el &lt;em&gt;Butlletí Oficial de les Illes Balears &lt;/em&gt;i començarà a tenir efectes l’endemà d’haver-se publicat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Interposició de recursos&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Contra aquesta Resolució, que exhureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d’Educació, Cultura i Universitats i president del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el &lt;em&gt;Butlletí Oficial de les Illes Balears&lt;/em&gt;, d’acord amb el qual disposen l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós &lt;/span&gt;Administratiu&lt;span style="color: black"&gt; en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat en el &lt;em&gt;Butlletí Oficial de les Illes Balears&lt;/em&gt;, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Palma, 21 de març de 2013&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;El conseller d’Educació, Cultura i Universitats i president del SOIB&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Rafael Àngel Bosch i Sans&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/472"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8120/514677/resolucio-del-conseller-d-educacio-cultura-i-unive/"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">18927</env:numPaginaInicial>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
