<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8114/513677/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-d/xml">
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:date>2013-04-13</dc:date>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">16307</env:numPaginaFinal>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">10</env:ordre>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:dataPublicacio>2013-04-13</env:dataPublicacio>
    <env:numeroRegistre>6604</env:numeroRegistre>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El Ple de l’ajuntament, en sessió celebrada el dia 27 de març de 2013, ha desestimat les al·legacions presentades i ha aprovat definitivament la següent ordenança,&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1.&lt;br /&gt; Fonament i objecte&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. En ús de la potestat reglamentaria que li atribueix l’article 106 de la Llei 7/1985 de 2 d’abril, reguladora de les bases de regim local, i d’acord amb allò que preveuen els articles 15 a 19 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, i amb l’objectiu de facilitar el compliment de les corresponents obligacions tributàries, l’Ajuntament d’Alaró estableix un sistema de pagament fraccionat de determinats tributs de cobrament periòdic per rebut i notificació col·lectiva que es regirà pel que estableix aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. El sistema especial de pagament fraccionat que regula aquesta Ordenança no suposa cap alteració dels terminis per exercir els recursos ni qualsevol altre aspecte de la gestió tributaria, que se seguirà regint per la seva normativa específica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2.&lt;br /&gt; Tributs respecte els quals es por sol•licitar el pagament fraccionat&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El sistema especial de pagament fraccionat és d’aplicació als obligats tributaris que en sol·licitin l’aplicació al conjunt dels seus rebuts corresponents a qualcun o qualcuns dels següents tributs:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Impost sobre béns immobles.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Impost sobre activitats econòmiques.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Impost sobre vehicles de tracció mecànica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d) Taxa per recollida i tractament de fems&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3.&lt;br /&gt; Requisits&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Per poder acollir-se al sistema especial de pagament fraccionat, el sol·licitant ha de complir els requisits següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Formular l’oportuna sol•licitud abans del dia 10 de febrer de l’any de que es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) No mantenir cap tipus de deutes en període executiu&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Efectuar els pagaments mitjançant domiciliació bancària. A aquest efecte s’haurà d’adjuntar una còpia de la cartilla bancària o certificat de la entitat financera on consti que&amp;nbsp; l’obligat al pagament és el titular del compte en que es domicilien els pagaments fraccionats. En cas que l’obligat al pagament no fos el titular, el titular del compte ha d’autoritzar la domiciliació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. L’aprovació de la sol·licitud es formalitzarà per Resolució de Batlia.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. D’acord amb allò que preveu l’article 10, paràgraf segon, del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, no s’exigirà interès de demora en cas d’acolliment al sistema especial de pagament fraccionat que regula aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4.&lt;br /&gt; Modalitats de pagament fraccionat i duració&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. El pagament de l’import total anual dels tributs s’efectuarà en qualsevol de les següents modalitats:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Modalitat de nou pagaments: En vuit mensualitats (de març a octubre), la quantitat equivalent al resultat de dividir per nou l’import del conjunt de rebuts dels tributs liquidats al sol•licitant en l’exercici immediatament anterior; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l’import dels rebuts dels padrons o llistes de cobrament ja definitivament aprovades a nom del sol·licitant, les quantitats ja pagades. En el supòsit que el deute del sol•licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d’ofici a la devolució.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Modalitat de quatre pagaments: En tres pagaments trimestrals (març, juny, setembre) la quantitat equivalent al resultat de dividir per quatre l’ import del conjunt de rebuts dels tributs liquidats al sol•licitant en l’exercici immediatament anterior; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l’import dels rebuts dels padrons o llistes de cobrament ja definitivament aprovades a nom del sol·licitant, les quantitats ja pagades. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d’ofici a la devolució.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. L’acolliment al sistema especial de pagament es prorrogarà automàticament per a l’exercici següent sempre que l’interessat no en manifesti la seva renúncia expressa i no tingui deutes&amp;nbsp; pendents de pagament en període executiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 5.&lt;br /&gt; Incompliment&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En el cas de falta de pagament de qualsevol dels terminis el sistema especial de pagament fraccionat quedi sense efecte i s’haurà de pagar el deute en el període general de pagament voluntari del tribut corresponent. Els pagaments que ja s’hagin efectuat, si s’escau, tindran la consideració d’ingressos a compte.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final.&lt;br /&gt; Vigència&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta Ordenança entrarà en vigor el dia 1 de gener de 2013 i estarà vigent fins a la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Cosa que es fa pública per a general coneixement.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Recursos.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra aquesta ordenança, que és definitiva en via administrativa, sols es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos, comptador a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Alaró, 9 d’abril de 2013.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El Batle,&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Joan Simonet Pons&lt;/span&gt;&lt;br /&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva ordenança fiscal reguladora del sistema especial de pagament fraccionat de tributs]]</env:sumariEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8114"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">16306</env:numPaginaInicial>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1186"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:dataRegistre>2013-04-10</env:dataRegistre>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8114/513677/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-d/"/>
    <env:idEnviament>513677</env:idEnviament>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
