<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8106/512646/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-de-control-/xml">
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:date>2013-03-28</dc:date>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de la taxa de control d'animals de companyia amb obligació de vacunació i retirada d'aquests de la via publica]]</env:sumariEnviament>
    <env:dataPublicacio>2013-03-28</env:dataPublicacio>
    <env:dataRegistre>2013-03-22</env:dataRegistre>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; Com que no s&amp;apos;han presentat reclamacions durant el termini d&amp;apos;exposició al públic, queda automàticament elevat a definitiu l&amp;apos;Acord plenari provisional de l&amp;apos;Ajuntament d&amp;apos; Alaior sobre la modificació de l&amp;apos;Ordenança fiscal reguladora de la taxa de l&amp;apos;Ordenança fiscal: 2/2 O.F. Reguladora Taxa de control d&amp;apos;animals de companyia amb obligació de vacunació, el text íntegre de la qual es fa públic d&amp;apos;acord amb l&amp;apos;article 17.4 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, del 5 de març, pel qual s&amp;apos;aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA DE CONTROL D&amp;apos;ANIMALS DE COMPANYIA AMB OBLIGACIÓ DE VACUNACIÓ I RETIRADA D&amp;apos;AQUESTS DE LA VIA PUBLICA &lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Article 1&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; En virtut del que estableix l&amp;apos;article 106 de la Llei 7/85, de 2 d&amp;apos;abril, reguladora de les bases de règim local, i el RD Legislatiu 2/2004, de 5 de març, Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest Ajuntament imposa la taxa per la prestacions dels serveis que es descriuen a continuació:&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; 1) Els treballs desenvolupats per l&amp;apos;Ajuntament pel manteniment del padró d&amp;apos;animals domèstics de companyia que s&amp;apos;hagin de sotmetre a vacunació antiràbica obligatòria.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; 2) Els treballs desenvolupats per l&amp;apos;Ajuntament i serveis complementaris per la recollida de la via pública dels animals que circulin sense anar acompanyats i degudament subjectats.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Aquesta taxa es regirà per aquesta Ordenança fiscal, les normes de la qual s&amp;apos;atenen al que disposa l&amp;apos;esmentat RD Legislatiu 2/2004, de 5 de març, Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Article 2 &lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Constitueix el fet imposable d&amp;apos;aquesta taxa la prestació dels serveis a què es fa referencia en els dos apartats de l&amp;apos;article anterior.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Article 3&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Els subjectes passius d&amp;apos;aquesta taxa, en concepte de contribuents, les persones propietàries posseïdores dels animals que rebin els serveis esmentats en aquesta Ordenança.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Article 4&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; La quota tributària es determinarà en funció de les següents:&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; a) Pel manteniment, gestió i alta en el padró..........................6,20€/any&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; b) Per la recollida d&amp;apos;animals ..............................................…62,00€/any&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; (En cas de reincidència, s&amp;apos;augmentara la tarifa en 7,60€/any)&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Article 5&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Exempcions&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Únicament queden exempts els cans pigall.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Article 6&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Bonificació&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; S’estableix una bonificació de l&amp;apos;1,5% de l&amp;apos;import, a favor dels subjectes passius que hagin domiciliat els seus deutes corresponents a aquesta taxa en una entitat financera, sempre que aquest sigui abonat en el moment de la seva presentació al cobrament.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; En cas de manca d&amp;apos;abonament del rebut domiciliat en el moment de la seva presentació al cobrament, excepte quan concorrin circumstàncies de caràcter excepcional, alienes a la voluntat del subjecte passiu, es perdrà el dret a la bonificació esmentada.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Article 7&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; La taxa es meritarà quan l&amp;apos;Administració iniciï la prestació del servei.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Article 8&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Liquidació i ingrés&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; L&amp;apos;obligació de pagar aquesta taxa neix amb la prestació del servei.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; En el cas de prestació del servei de manteniment, gestió i alta en el padró, es liquidarà la taxa per padró anual durant les dates que reglamentàriament es determinin.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; En el cas de prestació del servei de recollida i alberg d&amp;apos;animals, es liquidarà la taxa abans de recollir l&amp;apos;animal i serà necessari presentar el rebut corresponent a la persona qui ha d&amp;apos;efectuar l&amp;apos;entrega.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Article 9&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Quant a la qualificació d&amp;apos;infraccions tributàries i a la imposició de les sancions que els corresponguin s&amp;apos;aplicarà el que disposen els articles 77 i següents de la Llei general tributària.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Article 10&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;strong&gt;Norma sanitària&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Abans de retornar qualsevol animal recollit a la via pública al seu propietari o tercera persona que ho sol·liciti, s&amp;apos;haurà de justificar que està degudament identificat i vacunat.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;Disposició final&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Aquesta Ordenança entrarà en vigor l&amp;apos;endemà de la seva publicació en el BOIB i serà d&amp;apos;aplicació fins que es modifiqui o derogui expressament.&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; Contra aquest Acord, d&amp;apos;acord amb l&amp;apos;article 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, del 5 de març, pel qual s&amp;apos;aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, els interessats podran interposar recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats a partir de l&amp;apos;endemà de la publicació d&amp;apos;aquest anunci al &lt;em&gt;Butlletí Oficial de la Província&lt;/em&gt;, davant el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; Alaior, 8 de març de 2013.&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;La Batlessa,&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;Misericordia Sugrañes Barenys&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">14048</env:numPaginaFinal>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8106"/>
    <env:idEnviament>512646</env:idEnviament>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numeroRegistre>5620</env:numeroRegistre>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">30</env:ordre>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8106/512646/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-de-control-/"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">14047</env:numPaginaInicial>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1185"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
