<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8106/512644/ordenanca-fiscal-reguladora-de-l-impost-municipal-/xml">
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:dataRegistre>2013-03-22</env:dataRegistre>
    <env:idEnviament>512644</env:idEnviament>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1185"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de l'impost municipal sobre activitats econòmiques 1/3]]</env:sumariEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8106"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8106/512644/ordenanca-fiscal-reguladora-de-l-impost-municipal-/"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">20</env:ordre>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Com que no s&amp;apos;han presentat reclamacions durant el termini d&amp;apos;exposició al públic, queda automàticament elevat a definitiu l&amp;apos;Acord plenari provisional de l&amp;apos;Ajuntament d&amp;apos; Alaior sobre la modificació de l&amp;apos;Ordenança fiscal reguladora de la taxa de l&amp;apos;Ordenança fiscal:1/3 O.F. Reguladora Impost sobre Activitats Econòmiques el text íntegre de la qual es fa públic d&amp;apos;acord amb l&amp;apos;article 17.4 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, del 5 de març, pel qual s&amp;apos;aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L&amp;apos;IMPOST MUNICIPAL SOBRE ACTIVITATS ECONÒMIQUES 1/3&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Capítol I&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Disposició general&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Disposició general&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De conformitat amb el que es preveu a l&amp;apos;article 15.2 de la Llei 39/1988, de 28 de desembre, reguladora de les hisendes locals, aquest Ajuntament exigirà l&amp;apos;impost sobre activitats econòmiques d&amp;apos;acord amb les normes establertes en aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Capítol II&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Naturalesa i fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L&amp;apos;impost sobre activitats econòmiques és un tribut directe, de caràcter real, el fet imposable del qual està constituït pel mer exercici en el terme municipal d&amp;apos;activitats empresarials, professionals o artístiques, s&amp;apos;exerceixin o no en local determinat i es trobin o no especificades a les tarifes de l&amp;apos;impost.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Es consideren, a efectes d&amp;apos;aquest impost, activitats empresarials les ramaderes, quan tenguin caràcter independent; les mineres; les industrials; les comercials, i les de serveis.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tindrà la consideració de ramaderia independent el conjunt de caps de bestiar que es trobi comprès en algun dels casos següents:&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Que pasturi o s&amp;apos;alimenti fonamentalment en terres que no siguin explotades agrícolament o forestal per l&amp;apos;amo del bestiar.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; L&amp;apos;establat fora de les finques rústiques.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; El transhumant o transtermitant.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Aquell que, fonamentalment, s&amp;apos;alimenti amb pinso no produït a la finca on es criï.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Contingut de l&amp;apos;activitat gravada&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Es considera que una activitat s&amp;apos;exerceix amb caràcter empresarial, professional o artístic quan suposi l&amp;apos;ordenació per compte propi de mitjans de producció i de recursos humans, o d&amp;apos;un d&amp;apos;ells, amb la finalitat d&amp;apos;intervenir en la producció o distribució de béns i serveis.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp; El contingut de les activitats gravades es defineix a les tarifes de l&amp;apos;impost.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4 &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Mitjans de prova&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L&amp;apos;exercici de les activitats gravades es provarà per qualsevol mitjà admissible en dret i, en particular, pels contemplats a l&amp;apos;article 3 del Codi de comerç.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 5&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Casos de no-subjecció&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No estan subjectes a aquest impost les activitats següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les activitats agrícoles, les ramaderes dependents, les forestals i les pesqueres.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L&amp;apos;alienació de béns integrats en l&amp;apos;actiu fix de les empreses, que haguessin figurat degudament inventariats com a tal immobilitzat amb més de dos anys d&amp;apos;antelació a la data de transmetre&amp;apos;s, i la venda de béns d&amp;apos;ús particular i privat del venedor, sempre que els hagués utilitzat durant igual període de temps.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La venda dels productes que es reben en pagament de treballs personals o de serveis professionals.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L&amp;apos;exposició d&amp;apos;articles amb la finalitat exclusiva de decoració d&amp;apos;ornament de l&amp;apos;establiment; per contra, estarà subjecta a l&amp;apos;impost l&amp;apos;exposició d&amp;apos;articles per a regal als clients.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La realització d&amp;apos;un sol acte o operació aïllada, quan es tracti de venda a la menuda.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Capítol III&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Subjectes passius, exempcions i bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 6&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Subjectes passius&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Són subjectes passius d&amp;apos;aquest impost les persones físiques o jurídiques i les entitats a què es refereix l&amp;apos;article 33 de la Llei general tributària que realitzin en territori nacional qualsevol de les activitats que originen el fet imposable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 7&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Exempcions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Estan exempts d&amp;apos;aquest impost:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) L&amp;apos;Estat, les comunitats autònomes i les entitats locals, així com Organismes autònoms de l’Estat i les entitats de dret públic d’anàleg caràcter de les Comunitats Autònomes i de les entitats locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Els subjectes passius que iniciïn l’exercici de la seva activitat a territori espanyol, durant els dos primers períodes impositius d’aquest impost en què es desenvolupi la mateixa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Els següents subjectes passius:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Les persones físiques.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Els subjectes passius de l’Impost de Societats, les societats civils i les entitats de l’article 33 de la Llei 230/1963, de 28 de desembre, general tributària, que tenguin un import net de la xifra de negoci inferior a 1.000.000 d’euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En relació als contribuents, per l’Impost sobre la Renda de no Residents, l’exempció només abastarà als qui operin a Espanya mitjançant establiment permanent, sempre que tenguin un import net de la xifra de negocis inferior a 1.000.000 d’euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d) Les entitats gestores de la seguretat social i les mutualitats de previsió social regulades a la Llei 30/1995, de 8 de novembre, d’ordenació i supervisió de les assegurances privades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;e) Els organismes públics d’investigació, els establiments d’ensenyança en tots els seus graus costejats íntegrament amb fons de l’Estat, de les Comunitats Autònomes o de les entitats locals, o per fundacions declarades benèfiques o d’utilitat pública, i els establiments d’ensenyança en tots els seus graus que, sense ànim de lucre, estiguin en règim de concert educatiu, inclús si faciliten als seus alumnes llibres o articles d’escriptori o els presten els serveis de mitja pensió o internat i encara que per excepció venguin en el mateix establiment els productes dels tallers dedicats a dita ensenyança, sempre que l’import d’aquesta venda, sense utilitat per cap particular o tercera persona, es destini, exclusivament, a l’adquisició de matèries primeres o al sosteniment de l’establiment.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;f) Les associacions i fundacions de disminuïts físics, psíquics i sensorials, sense ànim de lucre, per les activitats de caràcter pedagògic, científic, assistencials i d’ocupació que per l’ensenyança, educació, rehabilitació i tutela de minusvàlids realitzin, encara que venguin&amp;nbsp; els productes dels tallers dedicats a aquestes finalitats, sempre que l’import d’aquesta venda, sense utilitat per cap particular o tercera persona, es destini exclusivament a l’adquisició de matèries primeres o al sosteniment de l’establiment.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;g) La Creu Roja Espanyola.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;h) Els subjectes passius als quals sigui d’aplicació l’exempció en virtut de tractats o convenis internacionals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Els subjectes passius a què es refereixen els paràgrafs &lt;em&gt;a, d, g i h&lt;/em&gt; de l’apartat anterior no estaran obligats a presentar declaració d’alta en la matrícula de l’impost.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Les exempcions previstes als paràgrafs &lt;em&gt;b, e &lt;/em&gt;i&lt;em&gt; f&lt;/em&gt; de l’apartat 1 d’aquest article s’hauran de sol·licitar i es concediran, quan sigui procedent, a instància de part. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Capítol V&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 8&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Tarifes&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les tarifes de l&amp;apos;impost, per a cadascuna de les activitats gravades, seran les aprovades pel Govern, en compliment de les delegacions legislatives que li atorguen la Llei 39/88, de 28 de desembre, reguladora de les hisendes locals i la Llei 5/90, de 29 de juny, sobre mesures en matèria pressupostària, financera i tributària, juntament amb les seves normes d&amp;apos;aplicació, i amb les disposicions que la complementen, despleguen o modifiquen.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 9&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Quotes tributàries&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La quota tributària serà la resultant d’aplicar les tarifes de l’impost, d’acord amb els preceptes de la Llei 39/1988 i les disposicions que la complementen i desenvolupen, i els coeficients i les bonificacions previstos per la Llei 39/1988 i , en el seu cas, acordats per l’Ajuntament i regulats en aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per al càlcul de la quota tributària s&amp;apos;aplicaran sobre les tarifes de l&amp;apos;impost:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp; D’acord amb l’article 87 de la Llei 39/1988, modificat per l’article 26 de la Llei 51/2002, sobre les quotes municipals, provincials o nacionals fixades en les tarifes de l’impost s’aplicarà ,en tot cas, un coeficient de ponderació, determinat en funció de l’import net de la xifra de negocis del subjecte passiu. Aquest coeficient es determinarà d’acord amb el que estableix l’article esmentat anteriorment.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp; De conformitat amb el que estableix l’article 88 de la Llei 39/1988, modificat per l’article 27 de la Llei 51/2002, sobre les quotes modificades per l’aplicació del coeficient de ponderació previst a l’article anterior, s’estableix la següent escala de coeficients que ponderen la situació física del local dins del terme municipal, en funció de la categoria de carrer(* )en què radiquin:&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Categoria de carrer &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Coeficient situació&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 1,2&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 1&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 0,7&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 1,8&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;1,5&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 1,2&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;(*) Annexa a aquesta Ordenança s’adjunta relació de carrers d’aquest terme municipal i categoria de cadascun d’ells.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) En cas de locals amb façana a diversos carrers amb diferent índex de situació s&amp;apos;aplicarà el de major categoria dels possibles en els quals es doni alguna de les circumstàncies següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Accés del local&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Mostrador&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Reclam publicitari&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Rètol identificador&amp;nbsp; de l&amp;apos;activitat&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 10&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Sobre la quota de l’impost s’aplicaran, en tot cas, les següents bonificacions:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les cooperatives, així com les unions, federacions i confederacions de les mateixes i les societats agràries de transformació gaudiran de la bonificació prevista a la Llei 20/1990, de 19 de desembre, sobre Règim Fiscal de les Cooperatives.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Una bonificació del 50% de la quota corresponent, pels que iniciïn l’exercici de qualsevol activitat professional, durant els cinc anys d’activitat següents a la finalització del segon període impositiu de desenvolupament de la mateixa. El període d’aplicació de la bonificació caducarà transcorreguts cinc anys des de la finalització de l’exempció prevista en el paràgraf b) de l’apartat 1 de l’article 7 d’aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. S’estableix una bonificació de l&amp;apos;1,5% de l&amp;apos;import, a favor dels subjectes passius que hagin domiciliat els seus deutes corresponents a aquest impost en una entitat financera, sempre que aquest sigui abonat en el moment de la seva presentació al cobrament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En cas de manca d&amp;apos;abonament del rebut domiciliat en el moment de la seva presentació al cobrament, excepte quan concorrin circumstàncies de caràcter excepcional, alienes a la voluntat del subjecte passiu, es perdrà el dret a la bonificació esmentada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Capítol VI&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Període impositiu i meritació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 11&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Període impositiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El període impositiu coincideix amb l&amp;apos;any natural, excepte quan es tracti de declaracions d&amp;apos;alta, cas en què comprendrà des de la data de començament de l&amp;apos;activitat fins a final de l&amp;apos;any natural.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 12&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L&amp;apos;impost es merita el primer dia del període impositiu i les quotes seran irreduïbles, excepte quan, en els casos de declaració d&amp;apos;alta, el dia del començament de l&amp;apos;activitat no coincideixi amb l&amp;apos;any natural. En aquest supòsit, les quotes es calcularan proporcionalment al nombre de trimestres naturals que resten per finalitzar l&amp;apos;any, inclòs el de començament de l&amp;apos;activitat.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Si es tracta d&amp;apos;espectacles, quan les quotes estiguin establertes per actuacions aïllades, la meritació es produeix per la realització de cadascuna d&amp;apos;aquestes, i caldrà que les declaracions corresponents es presentin en la forma que estableixin les disposicions reglamentàries previstes a la Llei 39/88.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Capítol VII&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Gestió de l&amp;apos;impost&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 13 &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Matrícula&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L&amp;apos;impost es gestiona a partir de la matrícula d&amp;apos;aquell. Dita matrícula es formarà anualment per a cada terme i estarà constituïda per censos comprensius de les activitats econòmiques, subjectes passius, quota mínima de les tarifes de l&amp;apos;impost i recàrrec provincial. La matrícula estarà sempre a disposició del públic en aquest Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Els subjectes passius estaran obligats a presentar les declaracions censals d&amp;apos;alta corresponents i manifestaran tots els elements necessaris per a la seva inclusió en la matrícula, en els termes de l’article 91.1 de la Llei 39/1988 i dintre del termini que reglamentàriament s&amp;apos;estableixi. Tot seguit l&amp;apos;Administració practicarà la liquidació corresponent, la qual es notificarà al subjecte passiu, que haurà d&amp;apos;efectuar l&amp;apos;ingrés que sigui procedent.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;ol&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Així mateix, els subjectes passius estaran obligats a comunicar les variacions d&amp;apos;ordre físic, econòmic o jurídic, que es produeixin en l&amp;apos;exercici de les activitats gravades i que tenguin transcendència a efectes d’aquest impost. S&amp;apos;hauran de formalitzar en els terminis i termes reglamentàriament determinats.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La inclusió, exclusió o alteració de les dades contingudes en els censos, que resultin de les actuacions d&amp;apos;inspecció tributària o de la formalització d&amp;apos;altes i comunicacions, es consideraran actes administratius i comportaran la modificació del cens. Qualsevol modificació de la matrícula que es refereixi a dades que constin en els censos requerirà, inexcusablement, l&amp;apos;alteració prèvia d&amp;apos;aquests darrers en el mateix sentit.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No obstant el disposat en els paràgrafs anteriors, aquest impost es podrà exigir en règim d&amp;apos;autoliquidació, en els terminis que reglamentàriament s&amp;apos;estableixin.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 14&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Competències de l&amp;apos;Administració tributària de l&amp;apos;Estat &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Són competències de l&amp;apos;Administració tributària de l&amp;apos;Estat en la gestió d&amp;apos;aquest impost:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La formació de la matrícula.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La qualificació de les activitats econòmiques.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La fixació de quotes corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El coneixement de les reclamacions que s&amp;apos;interposin contra els actes anteriors.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La gestió tributària de les quotes provincials i nacionals que fixin les tarifes de l&amp;apos;impost, sens perjudici de les fórmules de col·laboració que es puguin establir, i sobre les quals no s&amp;apos;aplicaran els índexs de situació prevists a l&amp;apos;article 11 d&amp;apos;aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La inspecció, sens perjudici de la delegació que es pugui fer a favor d&amp;apos;aquest Ajuntament i de les fórmules de col·laboració que es puguin fer amb ell o, si s&amp;apos;escau, amb el Consell Insular de Menorca.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 15&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Competències de l&amp;apos;Ajuntament&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Són competències d&amp;apos;aquest Ajuntament:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Realitzar liquidacions que condueixin a fixar els deutes tributaris i, si s&amp;apos;escau, comprovar els liquidats.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Emetre els instruments de cobrament.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Resoldre els expedients de devolució d&amp;apos;ingressos indeguts.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Recaptar.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Concedir i denegar exempcions i bonificacions, sens perjudici de l&amp;apos;informe tècnic previ de l&amp;apos;òrgan competent de l&amp;apos;Administració tributària de l&amp;apos;Estat i posterior trasllat a aquest de la resolució que s&amp;apos;adopti.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Revisar actes dictats en via de gestió tributària en relació amb les seves competències.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Capítol VIII&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 16&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En matèria d&amp;apos;infraccions i sancions caldrà ajustar-se a allò que es disposa a la Llei 39/88, de 28 de desembre, i a la Llei general tributària vigent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h2&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Disposició addicional&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per a tot allò que no es regula en aquesta Ordenança regiran la Llei 39/88, de 28 de desembre, la Llei general tributària, la Llei de reforma del procediment tributari de 21 de juny de 1980 i el Reglament general de recaptació i altres disposicions vigents en la matèria. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h2&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta Ordenança fiscal entrarà en vigor l&amp;apos;endemà de publicar-la en el BOCAIB i serà d&amp;apos;aplicació fins que es modifiqui o derogui expressament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra aquest Acord, d&amp;apos;acord amb l&amp;apos;article 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, del 5 de març, pel qual s&amp;apos;aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, els interessats podran interposar recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats a partir de l&amp;apos;endemà de la publicació d&amp;apos;aquest anunci al &lt;em&gt;Butlletí Oficial de la Província&lt;/em&gt;, davant el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;Alaior,&amp;nbsp; 8 de març de 2013.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La Batlessa,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Misericordia Sugrañes Barenys&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:dataPublicacio>2013-03-28</env:dataPublicacio>
    <dc:date>2013-03-28</dc:date>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">14042</env:numPaginaInicial>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">14046</env:numPaginaFinal>
    <env:numeroRegistre>5619</env:numeroRegistre>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:format>text/html</dc:format>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
