<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8103/512054/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-d-entrada-de-vehic/xml">
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:date>2013-03-21</dc:date>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança reguladora de la taxa d'entrada de vehicles a través de voravies i reserves de via pública a aparcament, càrrega i des càrrega de qualsevol classe]]</env:sumariEnviament>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8103/512054/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-d-entrada-de-vehic/"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:dataRegistre>2013-03-18</env:dataRegistre>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">60</env:ordre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">13120</env:numPaginaFinal>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">13119</env:numPaginaInicial>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:dataPublicacio>2013-03-21</env:dataPublicacio>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8103"/>
    <env:idEnviament>512054</env:idEnviament>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1210"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Havent finalitzat el termini d’exposició pública de l’acord de modificació de l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per l’entrada de vehicles a traves de voravies i les reserves de via pública per a aparcament, càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe, i no havent-se presentat cap reclamació en contra, aquest acord i la seva ordenança fiscal queden elevats a definitius, de conformitat amb el que disposa l’article 17.3 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;D’acord amb el que disposa l’article 19.1 de l’esmentada Llei, contra els esmentats acords els interessats legítims podran interposar el corresponent recurs contenciós administratiu en la forma i terminis establerts per la Llei reguladora de la susdita jurisdicció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A continuació es transcriu l’ordenança fiscal modificada:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Es Migjorn Gran, 18 de març de 2013&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El Batle,&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Pedro G. Moll Triay&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ORDENANÇA REGULADORA&amp;nbsp; DE LA TAXA PER ENTRADA DE VEHICLES&amp;nbsp; A TRAVÉS DE LES VORAVIES I LES RESERVES DE VIA PÚBLICA PER A APARCAMENT, CÀRREGA I&amp;nbsp; DESCÀRREGA DE MERCADERIES DE QUALSEVOL CLASSE&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1r.-&lt;br /&gt; Concepte&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;br /&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Fent ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució Espanyola, i per l’article 106 de la Llei 7/85, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 15 al 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s&amp;apos;aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aquest Ajuntament imposa, en aplicación del que estableixen els apartats 1 A) i 3 h) de l’art. 20 de l’última llei esmentada, la taxa per entrada de vehicles a través de les voravies i les reserves de via pública per a aparcament, càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta taxa es regirà per la present Ordenança Fiscal, les normes de la qual s’atenen al que disposa l’article 57 de l&amp;apos;esmentat RD 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2n.-&lt;br /&gt; Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;br /&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa la reserva d’ocupació del domini públic local, en qualsevol de les modalitats recollides en la present ordenança. A aquests efectes s’equipararà a ocupació real la tinença d’una llicència per a practicar-la, amb independència que l’interessat en faci ús.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3n.-&lt;br /&gt; Obligats a pagar&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;br /&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Estan obligats a pagar la taxa regulada en aquesta Ordenança les persones o entitats a favor de les quals s&amp;apos;atorguin les llicències o els qui es beneficiïn de l&amp;apos;aprofitament, si es va procedir sense l&amp;apos;autorització oportuna.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4r.-&lt;br /&gt; Quotes tributàries&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;br /&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les quotes a exigir pels conceptes regulats en la present Ordenança es determinaran en funció de les següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Entrada de vehicles sense gual&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp; 31,00 €/any&lt;br /&gt; - Entrada&amp;nbsp; de vehicles a edificis o cotxeries amb gual&amp;nbsp; &amp;nbsp; 41,00 €/any&lt;br /&gt; - Reserva de càrrega i descàrrega de mercaderies&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp; 51,00 €/any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 5t.- Normes de gestió&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Les quantitats exigibles d&amp;apos;acord amb les tarifes es liquidaran per cada aprofitament sol.licitat o realitzat i seran irreductibles pels períodes naturals de temps assenyalats en els epígrafs respectius.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Les persones o entitats interessades en la concessió d&amp;apos;aprofitament regulats en aquesta Ordenança hauran de sol.licitar prèviament la llicència corresponent, realitzar el dipòsit previa què es refereix l&amp;apos;article següent i formular declaració tot adjuntant un plànol detallat de l&amp;apos;apofitament i de la seva situació dintre del municipi.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 6è.-&lt;br /&gt; Obligació de pagament&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L&amp;apos;obligació de pagar la taxa regulada en aquesta Ordenança neix:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Si es tracta de concessions d&amp;apos;aprofitaments nous de la via pública, en el moment de sol.licitar la llicència corresponent.&lt;br /&gt; b) Si es tracta de concessions d&amp;apos;aprofitaments ja autoritzats i prorrogats, una volta inclosos en els padrons o matrícules d&amp;apos;aquesta taxa, per anys naturals a les oficines de la recaptació municipal. El període de recaptació en via voluntària de les quotes esmentades serà de dos mesos.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 7è.-&lt;br /&gt; Actualització&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;br /&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquest Ordenança es modificarà el setembre de cada any aplicant-hi la variació de l&amp;apos;IPC.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició addicional.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tot el que no preveu aquesta Ordenança es regirà pel RD legislatiu 2/2004, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals i la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició final.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta Ordenança entrarà en vigor l’endemà de la seva publicació en el BOIB.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:numeroRegistre>5104</env:numeroRegistre>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
