<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8101/511923/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-per-expedicio-de-d/xml">
    <env:dataRegistre>2013-03-15</env:dataRegistre>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">60</env:ordre>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8101/511923/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-per-expedicio-de-d/"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">12280</env:numPaginaInicial>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1210"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança reguladora de la taxa per expedició de documents administratius]]</env:sumariEnviament>
    <dc:date>2013-03-19</dc:date>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:idEnviament>511923</env:idEnviament>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:dataPublicacio>2013-03-19</env:dataPublicacio>
    <env:numeroRegistre>4980</env:numeroRegistre>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Havent finalitzat el termini d’exposició pública de l’acord de modificació de l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents adminitratius, i no havent-se presentat cap reclamació en contra, aquest acord i la seva ordenança fiscal queden elevats a definitius, de conformitat amb el que disposa l’article 17.3 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;D’acord amb el que disposa l’article 19.1 de l’esmentada Llei, contra els esmentats acords els interessats legítims podran interposar el corresponent recurs contenciós administratiu en la forma i terminis establerts per la Llei reguladora de la susdita jurisdicció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A continuació es transcriu l’ordenança fiscal modificada:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Es Migjorn Gran, 14 de març de 2013&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El Batle,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Pedro G. Moll Triay&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER&amp;nbsp; EXPEDICIÓ DE DOCUMENTS ADMINISTRATIUS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1r.&lt;/strong&gt;- Fonaments i naturalesa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Fent ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i l’article 106 de la Llei 7/1995, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local, i de conformitat amb el que disposen els articles 15 a 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals,&amp;nbsp; l’Ajuntament estableix la taxa per expedir documents administratius, que es regirà per aquesta ordenança fiscal, les normes de la qual s’atenen al que preveu l’article 57 de l’esmentat RD 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2n&lt;/strong&gt;.- Fet imposable&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1&lt;/strong&gt;. Constitueix el fet imponible de la taxa l’activitat administrativa desenvolupada amb motiu de la tramitació, a instància de part, de tota classe de documents que lliuri i d’expedients de què entengui l’administració o les autoritats municipals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;2&lt;/strong&gt;. A aquests efectes, s’entendrà tramitada a instància de part qualsevol documentació administrativa que hagi estat provocada per un particular o que redundi en benefici d’aquest encara que no hi hagi hagut sol·licitud expressa de la persona interessada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;3&lt;/strong&gt;. No estaran subjectes a aquesta taxa la tramitació de documents i expedients necessaris per complir obligacions fiscals, les consultes tributàries, els expedients de devolució d’ingressos indeguts, les peticions i els recursos administratius contra resolucions municipals de qualsevol mena, els relatius a la prestació de serveis o la realització d’activitats de competència municipal; els documents que formin part d’expedients pels quals es cobri la taxa respectiva; els relatius a la utilització privativa o l’aprofitament especial de béns del domini públic municipal, que estiguin gravats per una altra taxa municipal o pels quals l’Ajuntament exigeixi un preu públic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3r.&lt;/strong&gt;- Subjecte passiu&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Són subjectes passius contribuents les persones físiques i jurídiques i les entitats a què es refereix l’article 35 de la Llei General Tributària que sol·licitin, provoquin o en l’interès de les quals redundi la tramitació del document o l’expedient de què es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4t.&lt;/strong&gt;- Responsables&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques o jurídiques a què es refereixen els articles 35.2 i 36 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, els interventors o els liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l’abast que indica l’article 40 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 5è&lt;/strong&gt;.- Exempcions subjectives&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Gaudiran d’exempció aquells contribuents en què hi concorri alguna de les circumstàncies següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Haver estat declarats pobres per precepte legal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Estar inscrites en el padró de beneficència com a pobres de solemnitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Haver obtingut el benefici judicial de pobresa, respecte als expedients que hagin de tenir efecte, precisament, en el procediment judicial en el qual hagin estat declarats pobres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Que sol·licitin documents municipals per unir a expedient de jubilació o pensió.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 6è.&lt;/strong&gt;- Quota tributària&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt; La quota tributària es determinarà per una quantitat fixa assenyalada segons la naturalesa dels documents a tramitar, d’acord amb la tarifa que conté l’article següent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;2&lt;/strong&gt;. La quota de tarifa correspon a la tramitació completa, en cada instància, del document o expedient de què es tracti, des que s’iniciï fins que es resolgui, inclosa la certificació i la notificació a la persona interessada de l’acord pres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;3&lt;/strong&gt;. Les quotes resultants per aplicació de les tarifes anteriors s’incrementaran en un 100 per 100 quan les persones interessades sol·licitin amb caràcter d’urgència la tramitació dels expedients que motivin la meritació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 7è.&lt;/strong&gt;- Tarifa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La tarifa a què es refereix l’article anterior s’estructura de la manera següent&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 688px"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;DOCUMENT TARIFA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1. Declaracions jurades, compensacions i similars &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4,10 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2. Informacions testificals &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4,10 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;3. Certificats sobre dades o documents de més de 5 anys &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4,90 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4. Certificats sobre dades o documents compresos dintre el darrer quinqueni &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4,10 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;5. Fotocòpia de documents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;a) DIN A4&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;0,25 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;b) DIN A4 en color&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;0,30€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;c) DIN A4 a dues cares, per full&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;0,40€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;d) DIN A3 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;0,40€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;e) DIN A3 en color&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;0,45€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;f) DIN A3 a dues cares,&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;per full 0,60€ (50% de descompte a associacions des Migjorn)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;6. Coteig de document, per full&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp; 0,83 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;7. Convalidació de poders que hagin de tenir efecte en oficines municipals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;9,80 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;8. Certificats sobre immobles situats en el terme municipal&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;4,10 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;9. Per cada expedient de declaració de runa d’edificis&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;14,35 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;10. Per cada certificació que s’expedeixi de serveis urbanístics sol·licitada a instància de part &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;51,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;11. Per cada informe que s’expedeixi sobre característiques de terreny consulta a efecte d’edificació&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;51,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;12. Consulta sobre ordenances d’edificació &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;7,20 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;13. Certificats de final d’obra lliurats per tècnics municipals &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;24,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;14. Qualsevol altre expedient o document no tarifat expressament &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1,70 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;15. Certificats de resident&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;0 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;16. Cartell d’obres &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2,90 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;17. Certificats d&amp;apos;empadronament&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;1,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;18. Certificats de convivència &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 398px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;19. Duplicats de rebuts &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 287px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 8è.&lt;/strong&gt;- Bonificacions de la quota&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No es concedirà cap bonificació dels imports de les quotes tributàries assenyalades a la tarifa d’aquesta taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 9è&lt;/strong&gt;.- Meritació&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1&lt;/strong&gt;. Es merita la taxa i neix l’obligació de contribuir quan es presenti la sol·licitud que iniciï la tramitació dels documents i expedients subjectes al tribut.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;2.&lt;/strong&gt; En els casos a què es refereix el núm. 2 de l’article 2n, la meritació es produeix quan es donin les circumstàncies que prevegin l’actuació municipal d’ofici o quan aquesta s’iniciï sense la sol·licitud prèvia de la persona interessada però redundi en benefici seu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 10è.&lt;/strong&gt;- Declaració i ingrés&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt; La taxa s’exigirà en règim d’autoliquidació pel procediment del segell municipal adherit a l’escrit de sol·licitud de la tramitació del document o expedient, o en aquests mateixos si aquell escrit no existís o la sol·licitud no fos expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;2&lt;/strong&gt;. Els escrits rebuts pels conductes a què fa referència l’article 66 de la Llei de Procediment Administratiu, que no venguin degudament reintegrats, seran admesos provisionalment, però no podran donar-los curs sense que s’esmenin les deficiències. Per a tal fi es requerirà la persona interessada perquè en el termini de 10 dies aboni les quotes corresponents amb l’advertència que, havent transcorregut aquest termini sense efectuarlo, els escrits es consideraran no presentats i la sol·licitud s’arxivarà.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;3&lt;/strong&gt;. Les certificacions o documents que expedeixi l’administració municipal en virtut d’ofici de jutjats o tribunals per a tota classe de plets, no s’entregaran ni es remetran si prèviament no s’ha satisfet la quota tributària corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 11è.&lt;/strong&gt;- Infraccions i sancions&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En tot el que fa referència a la qualificació d’infraccions tributàries, així com de les sancions que corresponen a aquestes en cada cas, es tindrà en compte el que disposen els articles 77 i següents de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 12è&lt;/strong&gt;.- Actualització&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta Ordenança es revisarà automàticament en funció de l&amp;apos;increment del IPC de setembre de cada any.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició final&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta Ordenança entrarà en vigor l’endemà de la seva publicació en el BOIB.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">12282</env:numPaginaFinal>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8101"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:language>ca</dc:language>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
