<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8101/511920/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-ocupaci/xml">
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">50</env:ordre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:dataPublicacio>2013-03-19</env:dataPublicacio>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">12277</env:numPaginaInicial>
    <dc:date>2013-03-19</dc:date>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de la taxa per ocupació i us de vies públiques]]</env:sumariEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8101"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1210"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">12279</env:numPaginaFinal>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:dataRegistre>2013-03-15</env:dataRegistre>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8101/511920/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-ocupaci/"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numeroRegistre>4966</env:numeroRegistre>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Havent finalitzat el termini d’exposició pública de l’acord de modificació de l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per ocupació de vies públiques, i no havent-se presentat cap reclamació en contra, aquest acord i la seva ordenança fiscal queden elevats a definitius, de conformitat amb el que disposa l’article 17.3 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;D’acord amb el que disposa l’article 19.1 de l’esmentada Llei, contra els esmentats acords els interessats legítims podran interposar el corresponent recurs contenciós administratiu en la forma i terminis establerts per la Llei reguladora de la susdita jurisdicció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A continuació es transcriu l’ordenança fiscal modificada:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Es Migjorn Gran, 14 de març de 2013&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El Batle&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Pedro G. Moll Triay&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER OCUPACIÓ O ÚS DE VIES PÚBLIQUES&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;u&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Concepte, fonament i naturalesa&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/u&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 1.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Fent ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució Espanyola, i per l’article 106 de la Llei 7/85, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 15 al 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s&amp;apos;aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest Ajuntament imposa la taxa per ocupació o ús de vies públiques. Aquesta taxa es regirà per la present Ordenança Fiscal, les normes de la qual s’atenen al que disposa l’article 57 de l&amp;apos;esmentat text refós 2/2004. S’exclou de l’àmbit d’aquesta Ordenança fiscal l’ocupació de la via pública amb parades, barraques, indústries ambulants i espectacles, atès que aquest tipus d’ocupació s’estableix a l’Ordenança reguladora de la taxa per parades, barraques, indústries ambulants i espectacles que se situïn en terrenys d’ús públic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Als efectes d’aplicar les tarifes que es recullen en aquesta Ordenança i de determinar-ne l’objecte, es fixen els criteris següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) S’entén per ocupació qualsevol ús o aprofitament especial de la via pública que impedeixi, directament o indirecta, que terceres persones en gaudeixin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) S’entén per ús la utilització mateixa o l’aprofitament quan alhora no impedeix que terceres persones ho facin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Són usos o ocupacions permanents les que es concedeixin per un termini superior a un any. Es consideren temporals les que es concedeixin per un termini d’un any o inferior a un any.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d) Dintre de les ocupacions o usos temporals, cal distingir:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Anuals: quan siguin superiors a sis mesos i no superiors a un any.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Semestrals: quant sent superiors a tres mesos, no n’excedeixin de sis.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Trimestrals: quan sent superiors a un mes,&amp;nbsp; no n’excedeixin de tres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Mensuals: quan siguin superiors a quinze dies i inferiors a un mes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Diàries: quan siguin de quinze dies o d’un termini menor.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Per la naturalesa de l’ocupació o ús es distingiran les de sòl i subsòl.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 2.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;S’entenen específicament compreses en aquesta Ordenança les ocupacions i usos per:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Taules, cadires i banquetes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Tanques, bastides, grues, materials de construcció, escombraries i anàlegs.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. A favor d’empreses explotadores de subministraments.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 3.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No es consideren subjectes a aquesta Ordenança les ocupacions de sòl que afectin directament immobles que cotitzin per contribució urbana i no siguin de naturalesa desmuntable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;u&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Obligats al pagament&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/u&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 4.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Estan obligats a pagar la taxa regulada en aquesta Ordenança les persones o entitats a favor de les quals s’atorguin les llicències o aquelles que es beneficiïn de l’aprofitament, si es va procedir sense l’autorització oportuna.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;u&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tarifes&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/u&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 5.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La tarifa única per fixar la taxa regulada en aquesta Ordenança és:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 422px" width="501"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 254px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;Classe d’ocupació o aprofitament &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;€/m2&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 254px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1. Permanents&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;25,6&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 254px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2. Anuals&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;25,6&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 254px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;3. Semestrals &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;20,45&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 254px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4. Trimestrals &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;15,35&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 254px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;5. Mensuals &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;10,25&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 254px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;6. Diàries&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1,05&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;u&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Normes d’aplicació de les tarifes&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/u&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 6.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Als efectes de fixar la superfície afectada per la taxa es tindran en compte, juntament amb la zona realment ocupada, la zona d’influència en funció de la naturalesa de l’ocupació o ús.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Els usos o ocupacions de caràcter lineal suposen, als efectes d’aquesta Ordenança, una ocupació superficial igual als seus propis metres lineals multiplicats per 1 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. En cap cas es considerarà, per liquidar la tarifa anterior, una superfície, per unitat d’ocupació o ús, inferior a 0,25 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;u&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Normes de gestió&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/u&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 7.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Les quantitats exigibles d’acord amb les tarifes es liquidaran per cada aprofitament sol·licitat o realitzat i seran irreductibles pels períodes naturals de temps que s’hi indiquen.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Les persones o entitats interessades en la concessió d’aprofitaments regulats en aquesta Ordenança hauran de sol·licitar prèviament la llicència corresponent, fer el dipòsit previ i formular declaració en què consti la superfície de l’aprofitament i els elements que s’hi volen instal·lar, així com un plànol detallat de la superfície que es vol ocupar i de la seva situació dins el municipi.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. No es consentirà cap ocupació de la via pública fins que les persones interessades no hagin obtingut la llicència corresponent i n’hagin abonat l’import.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Una vegada autoritzada l’ocupació, si no es va determinar exactament la durada de l’aprofitament, s’entendrà prorrogada fins que les persones interessades presentin la declaració de baixa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5. La presentació de la baixa tindrà efecte a partir del dia primer del període natural de temps següent indicat a l’epígraf de les tarifes. La no-presentació de la baixa determinarà l’obligació de continuar abonant el preu públic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6. Les autoritzacions tindran caràcter personal i no es podran cedir o rellogar a terceres persones. L’incompliment d’aquest mandat implicarà l&amp;apos;anul·lació de la llicència, sens perjudici de les quanties que correspon abonar a les persones interessades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;u&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Obligació de pagament&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/u&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 8.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. L’obligació de pagar la taxa regulada en aquesta Ordenança neix:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Si es tracta de concessions de nous aprofitaments de la via pública, en el moment de sol·licitar la llicència corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Si es tracta de concessions d’aprofitaments ja autoritzats i prorrogats, el dia primer de cadascun dels períodes naturals de temps indicats a la tarifa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. El pagament de la taxa es realitzarà:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Si es tracta de concessions de nous aprofitaments, per ingrés directe a la Dipositaria municipal, però sempre abans de retirar la llicència corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Si es tracta de concessions d’aprofitaments ja autoritzats i prorrogats, una vegada inclosos els padrons o matrícules d’aquesta taxa, per semestres naturals a les oficines de la Recaptació municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 9.- Actualització&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span id="cke_bm_89S" style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;Aquest Ordenança es modificarà el setembre de cada any aplicant-hi la variació de l&amp;apos;IPC.&lt;span id="cke_bm_96S" style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span id="cke_bm_99S" style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span id="cke_bm_98S" style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;addicional.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tot el que no preveu aquesta Ordenança es regirà pel RD legislatiu 2/2004, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals i la Llei general tributària.&lt;span id="cke_bm_77S" style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span id="cke_bm_84S" style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span id="cke_bm_83S" style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span id="cke_bm_77E" style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;span id="cke_bm_83E" style="display: none"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;Disposició final.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta Ordenança entrarà en vigor l’endemà de la seva publicació en el BOIB.&lt;span id="cke_bm_89E" style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:idEnviament>511920</env:idEnviament>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
