<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8099/511637/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">30</env:ordre>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El Ple de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, en sessió&amp;nbsp; ordinària celebrada el dia 28 de gener de 2013, va acordar l’aprovació definitiva, amb resolució expressa de les reclamacions presentades, de la modificació de l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació del servei de recollida i eliminació de fems, el text íntegre de la qual es fa públic en compliment de l’art. 17 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ACORDS:&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1&lt;/strong&gt;.-Desestimar les al·legacions presentades relatives a l’aprovació provisional de la taxa per prestació del servei de recollida i eliminació de fems.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;2&lt;/strong&gt;-Aprovar definitivament la modificació de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació del servei de recollida i eliminació de fems, amb la nova redacció que figura a l’expedient, així com publicar el text íntegre en el BOIB, que queda de la següent manera:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;“ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER PRESTACIÓ DEL SERVEI DE RECOLLIDA I ELIMINACIÓ DE FEMS.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Art. 1r.&lt;/strong&gt;- Fonament i naturalesa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’Ajuntament de Sant Josep, de conformitat amb el que disposen els articles 15 a 19 del RDL 2/2004, de 5 març, pel qual s’aprova el TRLRHL, i fent ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució, i art.106 de la Llei 7/85 , de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, estableix la taxa per prestació del servei de recollida i eliminació de fems, que es regirà per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual s’atenen a allò previst a l’art. 57 de l’esmentat Reial decret legislatiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Art. 2n.&lt;/strong&gt;- Fet imposable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt;- Constitueix el fet imposable de la taxa, la prestació del servei, de recepció obligatòria, de recollida, transport, tractament i/o eliminació de fems domiciliaris i residus sòlids urbans d’habitatges, allotjaments i locals, o establiments on s’exerceixen activitats industrials, comercials , professionals, artístiques o de serveis.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;2.&lt;/strong&gt; - A tal efecte, es consideren fems domiciliaris i residus sòlids urbans, les restes i deixalles d’alimentació o detritus procedents de la neteja normal de locals o habitatges; allotjaments i locals o establiments on s’exerceixen activitats industrials, comercials, professionals, artístiques o de serveis.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;3.&lt;/strong&gt;- No està subjecta a aquesta taxa, la prestació, de caràcter voluntari i a sol·licitud de part interessada, dels següents serveis:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;a) &lt;/strong&gt;Recollida de fems i residus no qualificats de domiciliaris i urbans d’indústries, hospitals i laboratoris.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;b)&lt;/strong&gt; Recollida de runes d’obres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;4.&lt;/strong&gt;- Tenint en compte el caràcter disseminat dels habitatges ubicats en el terme municipal de Sant Josep, el servei de recollida domiciliària de fems es farà mitjançant la recollida en els contenidors situats a carreteres i vies principals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Art. 3r.&lt;/strong&gt;- Subjecte passiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt;- Tindran la condició de subjectes passius d’aquesta taxa, les persones físiques o jurídiques i les entitats a què es refereix l’art. 35.4 de la Llei general tributària, que ocupin o utilitzin els habitatges i locals ubicats als indrets, places, carrers o vies públiques on es presti el servei, ja sigui a títol de propietari o d’usufructuari, llogater o, fins i tot, de precari.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;2.-&lt;/strong&gt; Tindrà la consideració de subjecte passiu substitut del contribuent, el propietari dels habitatges o locals, el qual podrà repercutir, si escau, les quotes satisfetes sobre els usuaris d’aquest, beneficiaris dels serveis.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Art. 4t.&lt;/strong&gt; Responsables.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt;- Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereix l’article 42 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;2&lt;/strong&gt;.- En seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i altres entitats, en els supòsits assenyalats a l’article 43 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;3.&lt;/strong&gt; La derivació de responsabilitat requerirà que, amb prèvia audiència de l’interessat, es dicti acte administratiu, en els termes prevists en la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Art. 5è.&lt;/strong&gt; Exempcions subjectives.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1&lt;/strong&gt;. Gaudiran d’exempció subjectiva aquells contribuents que obtenguin uns ingressos familiars anuals inferiors als que corresponguin al salari mínim interprofessional. Als efectes de l’aplicació de l’esmentada exempció, s’entenen per ingressos familiars els corresponents als membres de la unitat familiar, entesa aquesta d’acord amb les normes reguladores de l’impost sobre la renda de les persones físiques.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;2&lt;/strong&gt;. L’aplicació de l’exempció es farà a instància dels interessats, que hauran d’acreditar documentalment els ingressos i les condicions familiars, i tindrà caràcter anual. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;3. &lt;/strong&gt;Si es concedeix l’exempció, els seus efectes s’iniciaran en l’exercici en què s’ha sol·licitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La seva vigència acabarà el 31 de desembre de cada exercici, a la finalització del qual haurà de renovar-se la sol·licitud a l’efecte de la seva aplicació, si s’escau, en l’exercici següent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Art.6è&lt;/strong&gt;. Exempcions objectives.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Gaudiran d’exempció objectiva els habitatges unifamiliars afectes a explotacions agràries sempre que ho sol·licitin i que no es dediquin a lloguer o a l’activitat turística.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Art. 7è&lt;/strong&gt;. Quota tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1,&lt;/strong&gt;- La quota tributària consistirà en una quantitat fixa per unitat de local, que serà determinada en funció de la naturalesa i l’ús de l’immoble.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A aquest efecte s’aplicarà la següent taxa:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 665px" width="649"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 31px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Recollida Transport&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tractament Eliminació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;TOTAL&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Epígraf primer: habitatges&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;S’entén per habitatge, als efectes d’aquesta taxa,&amp;nbsp; aquell que es destini a domicili particular tant si està o no habitat, i sempre que compleixi condicions habitabilitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per cada habitatge&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;67,14 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;34,72 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;101,86 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Epígraf segon:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 29px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Hotels, apartaments, hostals i residències, per cada plaça que tengui l&amp;apos;establiment&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;18,84 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;10,82 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;29,66 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Pensions, fondes i similars, per plaça&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;15,46 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;8,88 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;24,34 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Càmpings, per cada tenda autoritzada&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;32,85 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;18,87 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;51,72 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Epígraf tercer: bars i establiments de restauració.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Bars de superfície que no excedeixin de 120 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;285,42 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;163,99 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;449,41 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Bars de superfície que excedeixin de 120 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3,11 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,79 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4,90 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 27px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Restaurants, cafeteries i similars que no excedeixin de 120 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 27px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;421,35 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 27px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;238,52 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 27px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;659,87 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 31px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d) Restaurants, cafeteries i similars que excedeixin de 120 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3,63 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2,09 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5,72 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Epígraf quart: establiments d&amp;apos;alimentació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Establiments la superfície dels quals no excedeixi de 50 m2……..&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;144,92 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;83,26 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;228,18 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Establiments que excedeixin de 50 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3,38 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,94 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5,32 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 60px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Supermercats o autoserveis amb serveis múltiples (carnisseria, peixateria, fruiteria, congelats, xarcuteria, etc) la superfície dels quals no excedeixi de 250 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 60px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.634,82 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 60px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.513,80 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 60px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4.148,62 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 46px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d) Per cada 50 m2 o fracció que excedeixi s&amp;apos;afegirà a l&amp;apos;import inicial l&amp;apos;import de&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 46px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;542,46 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 46px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;311,67 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 46px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;854,13 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;e) Serveis de &amp;quot;cathering aeroport&amp;quot; o similars&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;10.257,94&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5.893,54&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;16.151,48&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Epígraf cinquè: locals d&amp;apos;espectacles i discoteques:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 30px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Locals d&amp;apos;espectacles i discoteques que no excedeixin de 100 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 30px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;285,42 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 30px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;163,99 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 30px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;449,41 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 39px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Locals d&amp;apos;espectacles i discoteques d&amp;apos;entre 100 i 750 m2, s&amp;apos;afegirà a la quantitat de 449,41 € pel que excedeixi de 100 m2, les quantitats següents&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 39px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3,86 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 39px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2,22 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 39px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6,08 € m/2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 29px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Locals d&amp;apos;espectacles i discoteques de més de 750 m2, s&amp;apos;afegirà a la quantitat de 449,41 € pel que excedeixi de 100 m2 les quantitats següents&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3,59 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4,44€/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;8,03 €m/2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Epígraf sisè: Centres educatius privats&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Amb servei de menjador, fins a 100 places&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;378,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 222,00 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 600,00 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Amb servei de menjador, que excedeixin de 100 places&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;3,78 €/plaça &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;2,22 €/plaça &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6 €/plaça&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 4px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Sense servei de menjador, fins a 100 places&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 4px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;283,50 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 4px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 166,50 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 4px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;450,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Sense servei de menjador, que excedeixin de 100 places&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2,38 €/plaça&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,67 €/plaça&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4,5 €/plaça&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td colspan="2" style="width: 452px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Epígraf setè: altres locals comercials, mercantils o industrials, magatzems de venda a l’engròs, locals que s’utilitzin com a&amp;nbsp; dipòsit de materials o afectes a una activitat industrial o comercial.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 29px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) que no excedeixin de 50 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;140,02 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;83,26 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;223,28 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 364px; height: 29px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) que excedeixin de 50 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 77px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3,27 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 76px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,94 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 29px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5,21 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td colspan="3" style="width: 554px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En els locals afectes a una altra activitat, dins el mateix municipi, es computarà la superfície conjuntament amb l’activitat principal, com un sol local.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les terrasses computaran pel 50% de la superfície. No es computaran les terrasses en les activitats de l’epígraf 6è, guarderies i altres que no siguin destinades a l’ús directe de l’activitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les pistes de bitlles, pistes d’altres esports, que estiguin cobertes o anàlogues, computaran únicament per l’activitat complementària (bar, restaurant, etc.)&amp;nbsp; si n’hi ha. En cas que no hi hagi activitat complementària, computarà pel 25% de la seva superfície. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En el cas dels establiments dels epígrafs quart, cinquè i sisè quan cessin definitivament en l’activitat, i mentre el local resti tancat tot l’any, la quota mínima serà de 105,72 €.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En el cas d’establiments on es realitzi únicament i exclusivament l’activitat de treballs de fusteria, la quota mínima serà de 105,72 Euros. Aquesta quantitat no s’aplicarà quan es realitzin activitats individualitzades d’exposició i venda conjuntament amb els treballs de fusteria.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En el cas que dins d’un mateix local o annexos relacionats es realitzi més d’una activitat econòmica, i sempre que aquestes es trobin englobades dins del mateix epígraf dels establerts a l’article 7, es realitzarà una única liquidació que englobarà la totalitat de superfície destinada al conjunt de les activitats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En cap cas, la liquidació que es giri als establiments compresos dins el present &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 87px; height: 14px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td colspan="4" style="width: 653px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;epígraf serà superior a &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; 4.316,73 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Art. 8è&lt;/strong&gt;.- Bonificacions:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Gaudiran d’una bonificació del 90 per 100:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;a)&lt;/strong&gt; Els titulars dels establiments inclosos&amp;nbsp; a l’epígraf&amp;nbsp; 7è, que estiguin inscrits en el registre de petits productors de residus tòxics i perillosos de la CAIB. Aquesta bonificació es concedirà a instància del subjecte passiu i requerirà l’acompliment dels següents requisits:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;a.1)&lt;/strong&gt; Acreditar la inscripció en el registre al qual fa referència el Decret 36/1998, de 13 de març, de la Conselleria de Medi Ambient, Ordenació del Territori i Litoral.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;a.2) &lt;/strong&gt;Presentar còpia dels documents d’acceptació (i/o document de seguiment&amp;nbsp; i/o del registre de residus perillosos) que acreditin la correcta gestió dels residus perillosos generats durant l’any anterior a la sol·licitud de bonificació, d’acord amb el que estableix l’article 16 del Reial decret 833/1998.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La sol·licitud de bonificació, juntament amb la documentació ressenyada, haurà de presentar-se anualment, abans del dia 31 de març. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;b) &lt;/strong&gt;Els titulars dels locals destinats a activitats culturals i recreatives (lúdiques) utilitzats per associacions culturals, esportives, recreatives que estiguin degudament inscrites en el Registre d’Associacions d’aquest Ajuntament, d’acord amb allò que estableix l’art. 236 del ROF. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Art. 9è&lt;/strong&gt;.- Meritació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt;- La taxa es merita i neix l’obligació de contribuir des del moment en què comenci la prestació del servei. S’entén que l’esmentat començament es produeix quan estigui establert i en funcionament el servei municipal de recollida de fems domiciliaris en els carrers o indrets on figurin els habitatges o locals, i també en els contenidors instal·lats a tal efecte, utilitzats pels contribuents subjectes a aquesta taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En els casos de nova construcció, si els habitatges no estan ocupats,&amp;nbsp; la prestació del servei s’entendrà&amp;nbsp; iniciada en el moment d’expedició del certificat final d’obra.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;2.&lt;/strong&gt; Una vegada iniciada la prestació del Servei, el tribut es meritarà l’1 de gener de cada any, i el període impositiu comprendrà l’any natural, amb excepció del supòsits següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;a.&lt;/strong&gt;- Quan s’iniciï la prestació del Servei en el primer semestre, s’abonarà en concepte de taxa la quota anual íntegra. Si l’inici de la prestació té lloc en el segon semestre de l’exercici es liquidarà la meitat de la quota anual.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;b.-&lt;/strong&gt; Si es cessa definitivament en l’ús de la prestació del Servei durant el primer semestre de l’exercici serà procedent la devolució de la meitat de la quota anual . Si el cessament definitiu té lloc en el segon semestre, no serà procedent la devolució de cap quantitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les devolucions es tramitaran després que els contribuents en facin la sol·licitud previ, si és el cas, dels seus substituts, adjuntant el rebut original abonat, amb acreditació del cessament definitiu en l’ús de la prestació dels serveis en la forma següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;a) &lt;/strong&gt;Si es tracta d’una activitat econòmica, mitjançant l’aportació de fotocòpia de la baixa en el cens corresponent a l’impost sobre activitats econòmiques.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;b) &lt;/strong&gt;Quan es tracti d’habitatges, mitjançant l’aportació de fotocòpia de l’escriptura o document públic acreditatiu de la transmissió de l’immoble gravat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Art. 10è&lt;/strong&gt;.- Administració i cobrament. Règim de declaració.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1.-&lt;/strong&gt; Anualment es formarà un padró en el qual figuraran els contribuents afectats i les quotes respectives que es liquidin per aplicació de la present Ordenança, el qual serà exposat al públic durant quinze dies a l’efecte de reclamacions, un cop fet l’anunci previ en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i mitjançant pregons i edictes, segons la forma acostumada a la localitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;2.-&lt;/strong&gt; Finalitzat el termini d’exposició al públic, l’Ajuntament resoldrà sobre les reclamacions presentades i aprovarà definitivament el Padró que servirà de base als documents cobradors corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;3&lt;/strong&gt;. Dins dels 2 mesos naturals següent a la data en què es meriti per primer cop la taxa o es produeixi una variació substantiva en aquesta, &amp;nbsp;i sempre que no hagi estat notificat el fet del qual neix l’obligació de contribuir davant de qualsevol dels serveis de l’Ajuntament de Sant Josep, els subjectes passius formalitzaran la seva inscripció en el padró i presentaran, a aquest efecte, la declaració d’alta corresponent. En cas d’incompliment de l’obligació, resultaran d’aplicació els recàrrecs extemporanis prevists a la Llei&amp;nbsp; general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;4.&lt;/strong&gt; Quan es conegui, d’ofici o per comunicació dels interessats, qualsevol variació de les dades que figuren en el padró de la taxa, s’efectuaran les modificacions adients, que tindran efecte a partir del període de cobrament següent a la data en què es va produir la variació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Als efectes d’aquest apartat, els canvis de titularitat en les llicències d’activitat implicarà l’atribució de la condició de subjecte passiu al nou titular, tret de declaració en sentit contrari. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;5.-&lt;/strong&gt; Les baixes hauran de cursar-se, com a molt tard, el darrer dia laborable del període respectiu, i produiran efectes a partir del següent. Qui incompleixi aquesta obligació seguirà subjecte al pagament de l’exacció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6.- Les quotes i liquidacions no satisfetes dins el període voluntari es faran efectives per la via de constrenyiment, de conformitat amb les normes del Reglament general de recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Art. 11è &lt;/strong&gt;.- Infraccions i sancions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En tot el que fa referència a la qualificació de les infraccions tributàries i també a la determinació de les sancions que per aquestes corresponguin en cada cas, s’actuarà d’acord amb allò que disposen els articles 178 i següents de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Art. 12è. &lt;/strong&gt;- Partides fallides.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Es consideraran partides fallides o crèdits incobrables, aquelles quotes que no hagin pogut fer-se efectives pel procediment de constrenyiment, per a la declaració de les quals es formalitzarà l’oportú expedient d’acord amb allò que preveu el vigent Reglament general de recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició derogatòria&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present ordenança modifica la vigent aprovada pel Ple del 29 d’octubre de 2010.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició final&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present Ordenança fiscal començarà a aplicar-se a partir del dia següent a la seua publicació íntegra en el BOIB,&amp;nbsp; i continuarà en vigor fins que es modifiqui o derogui expressament.”&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;3&lt;/strong&gt;-Notificar l’acord als interessats.”&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra el present acord, de conformitat a l’article 19 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, les persones interessades podran interposar recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats a partir de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, davant el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Sant Josep de sa Talaia, 27 de febrer de 2013.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’ALCALDESSA,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;M. Nieves Marí Marí&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:idEnviament>511637</env:idEnviament>
    <env:dataRegistre>2013-03-11</env:dataRegistre>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1236"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8099/511637/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8099"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:date>2013-03-14</dc:date>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:dataPublicacio>2013-03-14</env:dataPublicacio>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">11658</env:numPaginaInicial>
    <env:numeroRegistre>4610</env:numeroRegistre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">11662</env:numPaginaFinal>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació del servei de recollida i eliminació de fems]]</env:sumariEnviament>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
