<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8091/510442/aprovacio-definitiva-modificacio-ordenanca-fiscal-/xml">
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">9368</env:numPaginaFinal>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:numeroRegistre>3468</env:numeroRegistre>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:dataPublicacio>2013-02-26</env:dataPublicacio>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">9366</env:numPaginaInicial>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8091"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva modificació Ordenança fiscal reguladora de la taxa pel servei de grua municipal]]</env:sumariEnviament>
    <dc:date>2013-02-26</dc:date>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8091/510442/aprovacio-definitiva-modificacio-ordenanca-fiscal-/"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">40</env:ordre>
    <env:idEnviament>510442</env:idEnviament>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Al tauler d’anuncis de l’Ajuntament des Castell, i al Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, ha estat exposat al públic l’acord d’aprovació inicial de la modificació de l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa pel servei de grua municipal, custòdia i immobilització de vehicles. No havent-se presentat cap reclamació contra l’acord inicial, aquesta es considera definitivament aprovada, publicant-se el seu text íntegre:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PEL SERVEI DE GRUA MUNICIPAL, CUSTÒDIA I IMMOBILITZACIÓ DE VEHICLES.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. Fonament i naturalesa.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/85, reguladora de les bases de règim local, de conformitat amb el que disposen els articles 15 a 19 de la Llei 39/88, reguladora de les hisendes locals i tenint en compte allò establert pels articles 58 i 20 a 27 de la mateixa, s’estableix la present taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. Fet imposable.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.1. Constitueix el fet imposable d’aquesta taxa l’activitat administrativa que es refereixi, afecti o beneficiï de forma particular al subjecte passiu amb motiu dels serveis municipals que constitueixin l’objecte d’aquesta taxa i que a continuació s’indiquen:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) l’activitat de grua municipal, provocada per qui estacioni un vehicle indegudament o per qui deixi en la via pública qualsevol objecte pesant o voluminós que pertorbi la fluïdesa de la circulació de vehicles o de vianants.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) la immobilització de vehicles estacionats indegudament en la via pública, mitjançant procediments mecànics.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) L’estada o custòdia del vehicle o objecte, en el seu cas, que hagi estat retirat per la grua en el dipòsit municipal o en el lloc on haguessin estat traslladats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.2. Per l’adopció d’aquestes mesures es podran utilitzar medis propis de l’Ajuntament, o bé els serveis retribuïts de particulars. Així mateix, l’estada dels vehicles es farà en un local municipal, o altre local que reuneixi les condicions de seguretat exigibles, i l’Ajuntament compta amb l’autorització de la propietat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. Immobilització de vehicles.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3.1. Els Agents de l’Autoritat podran procedir a la immobilització del vehicle quan de la seva utilització es pogués derivar un risc per la circulació, les persones o els béns. Aquesta mesura serà aixecada immediatament després de què desaparesquin les causes que l’han motivat. També es podrà immobilitzar el vehicle en els casos de negativa a efectuar les proves a què es refereix l’article 12.2 de la Llei de tràfec.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Subjecte passiu.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Són subjectes passius en concepte de contribuents, les persones físiques i jurídiques i les Entitats a les que es refereix l’article 33 de la Llei General Tributària, que sol·licitin l’expedició o tramitació dels documents o de què es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. Responsables.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a les que es refereixen els articles 38.1 i 39 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Seran responsables subsidiaris de les obligacions tributàries o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l’abast que assenyala l’article 40 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 6. Quota tributària.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6.1. La base de gravàmen serà sempre el vehicle que origini el servei, i en el cas de la custòdia cada dia que el vehicle romangui al dipòsit establert a l’efecte.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6.2. s’estableixen les següents tarifes:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1 fontTaulaTimes10"&gt; 
 &lt;thead&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 306px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 154px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;TARIFA PER VEHICLE Euros&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 146px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;BONIFICACIÓ 40%&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/thead&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.Per retirada de vehicles entre les 6 i les 22 h.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.1.Per retirada de motocicletes o qualsevol vehicle de 2 rodes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;36,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;21,78&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.2. Per retirada de vehicles fins 1500Kg de pes &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;36,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;21,78&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.3. Per retirada de vehicles de més de 1500Kg&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;43,56&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;26,14&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2. Per retirada de vehicles entre les 22 i les 6 hores&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2.1 Per retirada de motocicletes o qualsevol Vehicle de 2 rodes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;43,56&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;26,14&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2.2. Per retirada de vehicles fins 1500Kg de pes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;43,56&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;26,14&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2.3. Per retirada de vehicles de més de 1500Kg&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;50,82&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;30,49&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;3. Per immobilització de vehicles mitjançant procediment mecànics&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;20,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;12&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4. Per estada o custòdia del vehicle o objecte retirat en dipòsit municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4.1 Per estada de motocicletes o qualsevol vehicle de dues rodes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2/dia&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;-&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4.2. Per estada de vehicles fins 1500Kg de pes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;3/dia&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;-&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 296px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4.3. Per estada de vehicles de més de 1500Kg&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 144px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;6/dia&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 136px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;-&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 7. Meritament.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta taxa es meritarà en el moment en què s’iniciï el servei municipal de retirada o immobilització dels vehicles o objectes que es tracti de la via pública.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 8. Règim de declaració i ingrés.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;8.1. Aquesta taxa s’exigirà en règim d’autoliquidació i tindrà la consideració d’ingrés directe. L’ingrés es satisfarà en el moment de recuperar el vehicle o objecte retirat o immobilitzat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;8.2. No es retornaran els vehicles que estiguin en els dipòsits municipals, ni s’aixecarà la immobilització del vehicle, mentre no s’acrediti el pagament d’aquesta taxa, llevat que, cas d’haver interposat reclamació, s’hagi dipositat o garantit totalment l’import de la liquidació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;8.3. En el cas de què el conductor o una altre persona autoritzada comparesquin i adoptin les mesures escaients, subsistirà aquesta taxa, encara que no se procedirà a la retirada del vehicle o la seva immobilització si s’abona la taxa. En aquesta situació, s’aplicarà una bonificació del 40%.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;8.4. El pagament de les liquidacions d’aquesta taxa no exclou el de les sancions de les multes que fossin procedents per infracció de les normes de tràfec o de policia urbana.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 9. Vehicles abandonats i no retirats del dipòsit municipal.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;9.1. L’Ajuntament procedirà a l’adjudicació dels vehicles que estiguin dipositats en els locals establerts a l’efecte, amb el compliment de les normes i procediments establerts en les disposicions reguladores dels vehicles abandonats en les vies públiques i la seva retirada i dipòsit.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;9.2. De conformitat amb el que disposa l’article 10 de l’Ordre de 14 de febrer de 1974, en el supòsit de què els titulars hagin manifestat de forma expressa llur voluntat d’abandonar els vehicles, la batlia en disposarà a benefici de l’Administració Municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 10. Venda de vehicles no retirats pels propietaris.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;10.1. L’Ajuntament procedirà a la venda en pública subhasta dels vehicles que tingui dipositats en els recintes o locals establerts a l’efecte, quan, després d’haver-se notificat formalment als seus titulars la circumstància de la seva retirada i dipòsit, transcorri més d’un mes sense que aquells hagin instat la restitució dels vehicles.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;10.2. Quan els titulars dels vehicles dipositats fossin desconeguts o no es coneixi el seu domicili, de manera que fos impossible la notificació personal, la notificació es farà mitjançant edictes en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma, o en el Boletín Oficial del Estado, pel que fa als matriculats fora d’aquesta Comunitat Autònoma.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Transcorreguts dos anys des de la darrera publicació, s’adjudicarà el vehicle a l’Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;10.3. El producte de la venda o subhasta dels vehicles s’aplicarà al pagament de les despeses i el sobrant es dipositarà durant un termini de dos anys a disposició el titular del vehicle.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;10.4. En tot cas, no s’entregarà el vehicle o el preu de la seva adjudicació sense que prèviament se facin efectius en la Caixa de la Corporació tots els drets per recollida i custòdia i les despeses que s’hagin originat per l’alienació pública.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 11. Règim sancionador.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En tot allò relatiu a la qualificació de les sancions s’estarà, a més del que disposa aquesta Ordenança, al que disposen els articles 77 i següents de la Llei General Tributària i d’altra normativa aplicable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ ADDICIONAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tot el que no estigui previst en aquesta ordenança fiscal es regirà per la Llei 39/88, reguladora de les hisendes locals i per la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ ADDICIONAL I: &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Els preceptes d’aquesta Ordenança fiscal que, per raons sistemàtiques reprodueixin aspectes de la legislació vigent i altres normes de desenvolupament, i aquells en què es facin remissions a preceptes d’aquesta, s’entendrà que són automàticament modificats i/o substituïts, en el moment en què es produeixi la modificació dels preceptes legals i reglamentaris de què porten causa. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ ADDICIONAL II:&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En el supòsit que la ordenança fiscal s’hagi de modificar, exclusivament amb la variació anual de l’IPC d’un any per l’altre, el Ple de la Corporació delega en la Junta de Govern Local, la competència de la aprovació, si escau, de l’expedient de modificació de l’Ordenança. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A partir de la data d’entrada en vigor d’aquesta Ordenança Fiscal queda derogada l’Ordenanza&amp;nbsp; Reguladora de la tasa por servicio de grua municipal, inmovilización y custodia de vehiculos, aprovada definitivament pel Ple de la Corporació en sessió celebrada el 29 de setembre de 1989.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present ordenança fiscal entrarà en vigor i serà d’aplicació al dia següent de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Es Castell, 13 de febrer de 2013. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El batlle&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; José Luis Camp Pons&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:dataRegistre>2013-02-22</env:dataRegistre>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1208"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
