<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8078/508705/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <env:dataPublicacio>2013-02-02</env:dataPublicacio>
    <dc:date>2013-02-02</dc:date>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per serveis relatius a activitats, establiments i instal·lacions.]]</env:sumariEnviament>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1201"/>
    <env:idEnviament>508705</env:idEnviament>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Atès que durant el termini d’informació pública de l’acord del Ple de l’Ajuntament de 27 de novembre de 2012, pel qual s’aprovà inicialment la modificació de l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per la prestació del servei de centre d’estades diürnes, no s’han presentat reclamacions o suggeriments, l’esmentat acord s’entén definitivament aprovat, conforme allò que disposa l’article 49.c de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim local, l’art. 102, apartat d) de la Llei Autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears i l’article 17.3 del Text Refós de les Hisendes Locals (Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra aquest acord, que és definitiu en via administrativa, sols es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptador a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;D’acord amb l’article 17.4 de l’esmentat Text Refós es publica el text modificat de l’ordenança (art. 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril i art. 103.1 Llei Autonòmica 20/2006, de 15 de desembre):&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER SERVEIS RELATIUS A ACTIVITATS, ESTABLIMENTS I INSTAL·LACIONS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 1.- Fonament i naturalesa&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i conformement al que disposen els articles 15 a 19 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, aquest Ajuntament estableix la taxa per serveis relatius a activitats, establiments i instal·lacions, que es regirà per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual atenen el que estableix l’article 57 de l’esmentat Text Refós.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 2.- Fet imposable&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Constitueixen el fet imposable d’aquesta taxa l’activitat municipal, tècnica, administrativa i de comprovació necessària per a determinar si procedeix atorgar la llicència d’activitat sol·licitada o si l’activitat comunicada realitzada, o que es pretén realitzar, s’ajusta a les determinacions de la normativa i de les ordenances municipals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. A l’efecte d’aquest tribut, es considerarà establiment el lloc o local en què habitualment s’exerceixi o s’hagi d’exercir qualsevol activitat per a l’obertura i funcionament de la qual sigui necessària, en virtut de precepte legal, l’obtenció de la llicència municipal, comunicació prèvia o declaració responsable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Tindran la consideració d’activitat:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) La primera instal·lació, inici o començament de qualsevol activitat a l’establiment de què es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) La modificació o ampliació de l’activitat desenrotllada a l’establiment, encara que continuï el mateix titular.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) L’ampliació de l’establiment i qualsevol alteració que s’hi dugui a terme i que afecti les condicions de la llicència atorgada, comunicació prèvia o declaració responsable presentada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4.- S’entén per establiment industrial o mercantil tota edificació habitable, oberta o no al públic, que no sigui destinada exclusivament a vivenda, i que:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Es dediqui a l’exercici d’alguna activitat empresarial, fabril, artesana, de la construcció, comercial i de serveis.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Encara que no es duguin a terme dites activitats les hi serveixen d’ajut o de complement, o que tinguin relació amb elles de manera que els proporcionin beneficis&amp;nbsp; o aprofitaments, com per exemple, seus socials, agències, delegacions&amp;nbsp; o sucursals d’entitats jurídiques, escriptoris, oficines, despatxos o estudis&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 3.- Subjecte passiu&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Estan obligades al pagament de la taxa en concepte de subjectes passius contribuents les persones físiques i jurídiques i les entitats a què es refereix l’article 35.4 de la Llei general tributària titulars de l’activitat que es pretén desenrotllar o, si s’escau, es desenrotlli a l’establiment.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 4.- Responsables&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 41 i 42 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l’abast que assenyala l’article 43 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 5.- Quota tributària&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La quota tributària es determinarà d’acord amb les tarifes contingudes a l’annex d’aquesta Ordenança, establertes conformement a la superfície dels establiments i la naturalesa de l’activitat conformement a l’article 2n-3 d’aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 6.- Exempcions i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No es concedirà cap exempció o bonificació en el pagament de la taxa. En cas de parentiu entre el transmitent i el nou titular, la quota a liquidar serà el 25% de la fixada en l’article 6, sempre que es tracti de parents fins al segon grau per consanguinitat o fins a un grau per afinitat, d’acord amb les normes del dret civil.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 7.- Meritació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Conformement a l’article 26 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, la taxa es meritarà quan s’iniciï la prestació del servei o la realització de l’activitat. A aquest efecte, es considerarà iniciada aquesta activitat en la data de presentació de l&amp;apos;oportuna sol·licitud de llicència o de presentació de la comunicació prèvia o de la declaració responsable, si el subjecte passiu la formula expressament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Quan l’activitat hagi tingut lloc sense que s’hagi obtingut l&amp;apos;oportuna llicència, o no s’hagi presentat la preceptiva comunicació prèvia o declaració responsable, la taxa es meritarà quan s’iniciï efectivament l’activitat municipal conduent a determinar si l’activitat, l’establiment i les instal·lacions compleixen les condicions exigibles, amb independència de la iniciació de l’expedient administratiu que es pugui instruir per autoritzar-ne l’activitat o decretar-ne el tancament, si no és autoritzable aquesta activitat. Tot això sense perjudici de l’actuació de la Inspecció Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. No es tramitaran les sol·licituds sense que s’hagi efectuat el pagament corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 8.- Declaració i ingrés&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El procediment d’ingrés serà, conformement al que preveu l’article 27 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, el d’autoliquidació. Els subjectes passius hauran d’autoliquidar la taxa en el moment d’iniciar prestació del servei o activitat, mitjançant l&amp;apos;oportuna declaració-liquidació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Si posteriorment a la iniciació del servei o activitat es varia o amplia l’activitat que s’hagi de desenrotllar a l’establiment, o s’amplia el local inicialment previst, aquestes modificacions s’hauran de posar en coneixement de l’Administració municipal amb el mateix abast que a la declaració-liquidació prevista al número anterior.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Quan per causes no imputables al subjecte passiu, l’activitat administrativa o el servei públic no es presti, procedirà la devolució de l&amp;apos;import corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 9.- Infraccions i sancions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Pel que fa a la qualificació d’infraccions tributàries i de les sancions que els corresponguin en cada cas, hom s’ajustarà al que disposa l’Ordenança fiscal general i els articles 178 i següents de la Llei general tributària i la resta de disposicions que la desenrotllen i complementen.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició derogatòria única.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Amb l’aprovació definitiva de la present Ordenança Fiscal es deroga expressament l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa sobre la llicència d’obertura d’establiments.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició final&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present ordenança entrarà en vigor el dia següent al de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, començant a aplicar-se el primer dia del mes natural posterior a la data de publicació. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ANNEX&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;TARIFES VIGENTS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1) Consulta prèvia potestativa i procediment de certificació de compatibilitat del projecte amb el planejament urbanístic : 175,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2) Quota Inicial: 230,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3) Quota en funció de la superfície, se determinarà multiplicant la superfície destinada a l’activitat per un tipus de euros/m2, d’acord amb la següent distribució per trams:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 564px" width="564"&gt; 
 &lt;thead&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 319px"&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
   &lt;th scope="col" style="width: 245px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Superfície destinada a l’activitat: Euro./m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/th&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/thead&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 319px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Fins 300 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 245px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,85&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 319px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;de 300 a 500 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 245px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,75&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 319px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;de 501 a 1.000 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 245px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,70&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 319px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;de 1.001 a 2.000 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 245px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,60&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 319px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;de 2.001 a 4.000 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 245px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,50&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 319px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;de 4.001 a 7.000 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 245px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,42&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 319px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;de 7.001 a 10.000 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 245px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,34&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 319px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;de 10.001 a 15.000 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 245px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,27&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 319px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;de 15.001 a 25.000 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 245px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,20&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 319px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;més de 25.000 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 245px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,08&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La quota inicial més l&amp;apos;import total del valor de l’element superfície del local, resultant de sumar, si escau, els valors parcials corresponents a cada tram de superfície de local, calculats els dits valors parcials mitjançant la multiplicació del nombre de metres quadrats a computar en cada tram per les euros/m2 assignades a cadascun dels dits trams, constituirà la quota de superfície.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La superfície a considerar serà la total compresa dins del polígon de l’establiment, expressada en metres quadrats i, si escau, per la suma de la de totes les plantes (inclosos altells, dependències i similars).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No es computaran les superfícies no construïdes o descobertes en les quals no es realitzi l’activitat o qualque aspecte d’ella, com són les destinades a vials, jardins i similars.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4) Una vegada aplicat el coeficient de situació, a la quota resultant s’aplicarà el coeficient de qualificació, que serà:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 528px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Activitats permanents majors&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 528px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Activitats permanents menors&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 528px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Activitats permanents innòcues&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,75&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 528px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Activitats no permanents temporals convalidables&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 528px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Activitats no permanents temporals no convalidables&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,50&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 528px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Activitats no permanents extraordinàries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 528px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Activitats no permanents exceptuables &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 528px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Altres activitat no permanents&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,75&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 528px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Activitats catalogades permanents&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 528px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Activitats catalogades no permanents&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 528px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Activitats subjectes a Autorització Ambiental Integrada d’acord amb la llei 16/2006&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 528px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Activitats que requereixen Avaluació d’impacte ambiental, excepte les subjectes a Autorització Ambiental Integrada&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 31px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,50&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Als garatges particulars no serà d’aplicació el referit coeficient de qualificació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El coeficients tindran caràcter acumulatiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5) La quota resultant dels epígrafs anteriors es multiplicarà pels següents coeficients aplicables a les activitats:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 559px" width="559"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 511px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Bingos i casinos &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 48px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;10&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 511px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Sales de joc en general&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 48px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;10&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 511px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Benzineres&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 48px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 511px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Discoteques&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 48px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 511px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Instal·lacions de radio comunicació i estacions radioelèctriques d’emissores&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 48px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6) Sol·licitud, comunicació prèvia o declaració responsable d’activitats secundàries:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Quan es sol·liciti, comuniqui o declari una activitat secundària, d’una altra principal ja sol·licitada, comunicada o declarada, la quota es calcularà segons els apartats anteriors, computant-se únicament la superfície afectada per l’activitat secundària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;7) Modificacions d’activitats i/o ampliacions de superfície:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tendran la mateixa consideració que una activitat nova, i la superfície a computar serà l’afectada per la modificació o ampliació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;8) Procediments&amp;nbsp; d’actualitzacions de llicència/ canvis de titularitat : 230’00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;9) Procediment de control inicial de les activitats:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La primera visita de comprovació restarà exempta.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La 2ª i successives visites: 75 € per visita. En el moment de la sol·licitud de segona o ulterior visita, el sol·licitant farà efectiu l’import corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;10) Procediment de control periòdic de les activitats : &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La primera visita de comprovació restarà exempta.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La 2ª i successives visites: 75 € per visita&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;11) Precintament i desprecintament per execució forçosa de l’ordre de tancament de locals: 300,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Consell, 30 de gener de 2013&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El Batle,&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Andreu Isern Pol&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:dataRegistre>2013-01-31</env:dataRegistre>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8078"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">4704</env:numPaginaInicial>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">20</env:ordre>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:numeroRegistre>1737</env:numeroRegistre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8078/508705/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">4707</env:numPaginaFinal>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
