<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8078/508668/aprovacio-ordenanca-fiscal-reguladora-pagament-fra/xml">
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8078"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:dataPublicacio>2013-02-02</env:dataPublicacio>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1242"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8078/508668/aprovacio-ordenanca-fiscal-reguladora-pagament-fra/"/>
    <env:numeroRegistre>1619</env:numeroRegistre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació Ordenança Fiscal Reguladora pagament fraccionat de tributs]]</env:sumariEnviament>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">4724</env:numPaginaFinal>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">4722</env:numPaginaInicial>
    <env:idEnviament>508668</env:idEnviament>
    <env:dataRegistre>2013-01-31</env:dataRegistre>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;h1&gt; &lt;br /&gt; &amp;nbsp;&lt;/h1&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No havent-se presentat pels interessats, durant el termini d’exposició al públic, cap reclamació contra l’Ordenança reguladora del sistema especial de pagament fraccionat de tributs de l’Ajuntament de Santa Margalida aprovada provisionalment per l’Ajuntament Ple, en sessió de dia 26 de novembre de 2012, ha resultat definitivament aprovada, i per aquest motiu, es publica el text íntegre del mencionat acord, que és el següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;“&lt;strong&gt;Primer&lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;.-&lt;/strong&gt; Aprovar l’ordenança fiscal reguladora del sistema especial de pagament fraccionar de tributs de l’Ajuntament de Santa Margalida, en els següents termes:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;h3 style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Ordenança fiscal reguladora del sistema especial de pagament fraccionat de tributs de l’Ajuntament de Santa Margalida&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/h3&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 1. Fonament i objecte&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;1. En ús de la potestat reglamentaria que li atribueix l’article 106 de la Llei 7/1985 de 2 d’abril, reguladora de les bases de regim local, i d’acord amb allò que preveuen els articles 15 a 19 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, i amb l’objectiu de facilitar el compliment de les corresponents obligacions tributàries, l’Ajuntament de Santa Margalida estableix un sistema de pagament fraccionat de determinats tributs de cobrament periòdic per rebut i notificació col·lectiva que es regirà pel que estableix aquesta Ordenança.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;2. El sistema especial de pagament fraccionat que regula aquesta Ordenança no suposa cap alteració dels terminis per exercir els recursos ni qualsevol altre aspecte de la gestió tributaria, que se seguirà regint per la seva normativa específica. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 2. Tributs respecte els quals es por sol·licitar el pagament fraccionat&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;El sistema especial de pagament fraccionat és d’aplicació als obligats tributaris que en sol·licitin l’aplicació al conjunt dels seus rebuts corresponents a algun o alguns dels següents tributs: &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;a) Impost sobre béns immobles. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;b) Impost sobre activitats econòmiques. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;c) Impost sobre vehicles de tracció mecànica. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;d) Taxa per la prestació del servei de recollida de fems.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;e)&amp;nbsp; Taxa per la prestació del servei de clavegueram.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 3. Requisits&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;1. Per poder acollir-se al sistema especial de pagament fraccionat, el sol·licitant ha de complir els requisits següents: &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;a) Formular l’oportuna sol·licitud abans del dia 10 de febrer de l’any de que es tracti. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;b) No mantenir cap tipus de deutes en període executiu&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;c) Efectuar els pagaments mitjançant domiciliació bancària. A aquest efecte s’haurà d’adjuntar una còpia de la cartilla bancària o certificat de la entitat financera on consti que&amp;nbsp; l’obligat al pagament és el titular del compte en que es domicilien els pagaments fraccionats. En cas que l’obligat al pagament no fos el titular, el titular del compte ha d’autoritzar la domiciliació.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;2. L’aprovació de la sol·licitud es formalitzarà per Resolució de la Batlia.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;3. D’acord amb allò que preveu l’article 10, paràgraf segon, del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, no s’exigirà interès de demora en cas d’acolliment al sistema especial de pagament fraccionat que regula aquesta Ordenança.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 4. Modalitats de pagament fraccionat i duració&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;1. El pagament de l’import total anual dels tributs s’efectuarà en qualsevol de les següents modalitats: &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;a) Modalitat de nou pagaments: En vuit mensualitats (de març a octubre), la quantitat equivalent al resultat de dividir per nou l’import del conjunt de rebuts dels tributs liquidats al sol·licitant en l’exercici immediatament anterior; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l’import dels rebuts dels padrons o llistes de cobrament ja definitivament aprovades a nom del sol·licitant, les quantitats ja pagades. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d’ofici a la devolució. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;b) Modalitat de quatre pagaments: En tres pagaments trimestrals (març, juny, setembre) la quantitat equivalent al resultat de dividir per quatre l’ import del conjunt de rebuts dels tributs liquidats al sol·licitant en l’exercici immediatament anterior; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l’import dels rebuts dels padrons o llistes de cobrament ja definitivament aprovades a nom del sol·licitant, les quantitats ja pagades. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d’ofici a la devolució. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;2. L’acolliment al sistema especial de pagament es prorrogarà automàticament per a l’exercici següent sempre que l’interessat no en manifesti la seva renúncia expressa i no tingui deutes&amp;nbsp; pendents de pagament en període executiu. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 5. Incompliment &lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;En el cas de falta de pagament de qualsevol dels terminis el sistema especial de pagament fraccionat quedi sense efecte i s’haurà de pagar el deute en el període general de pagament voluntari del tribut corresponent. Els pagaments que ja s’hagin efectuat, si s’escau, tindran la consideració d’ingressos a compte.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Disposició final. Vigència&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Aquesta Ordenança entrarà en vigor el dia 1 de gener de 2013 i estarà vigent fins a la seva modificació o derogació expressa.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Segon.-&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt; Publicar, de conformitat amb els articles 17 i 18 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, l’acord d’aprovació inicial en el tauler d’anuncis de l’entitat, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en un diari dels de més difusió de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i donar un termini de 30 dies hàbils, dins dels quals els interessats podran examinar-lo i plantejar les reclamacions que estimin oportunes.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Tercer.-&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt; Considerar que, en cas que no se’n presentin reclamacions a l’expedient d’aprovació inicial d’aquesta ordenança fiscal en el termini anteriorment indicat, que l’acord serà definitiu de conformitat amb el que estableix l’article 17.3&amp;nbsp; del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;En cas que se’n presentin reclamacions, elevar al Ple de l’Ajuntament la resolució de les mateixes perquè, en el seu cas, aprovi de forma definitiva l’ordenança.”&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra aquest Acord, d’acord amb l’article 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, del 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, els interessats podran interposar recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats a partir de l’endemà de la publicació d’aquest anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears, davant el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A Santa Margalida, a 29 de gener de 2013.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El Tinent de Batle&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Antoni Reus Darder&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:date>2013-02-02</dc:date>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">120</env:ordre>
    <dc:language>ca</dc:language>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
