<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8077/508423/aprovacio-ordenanca-fiscal-taxa-clavegueram/xml">
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació Ordenança Fiscal taxa clavegueram]]</env:sumariEnviament>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">4328</env:numPaginaInicial>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:dataRegistre>2013-01-28</env:dataRegistre>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1222"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8077/508423/aprovacio-ordenanca-fiscal-taxa-clavegueram/"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL Núm.&amp;nbsp; 9&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Aplicació pressupostària 312.01&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;TAXA PER PRESTACIÓ DEL SERVEI MUNICIPAL DE CLAVEGUERAM&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;FONAMENT LEGAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 1. D&amp;apos;acord amb el que disposen els articles 15 a 27 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, s&amp;apos;estableix la present taxa. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;FET IMPOSABLE&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Serà objecte d&amp;apos;aquesta exacció la utilització de la xarxa general de clavegueram per a evacuació d&amp;apos;excretes, aigües negres i aigües residuals, en benefici de les finques situades al terme municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Els serveis regulats en aquesta ordenança meritaran taxes, encara que no ho hagin sol·licitat els particulars, quan hagin estat declarats obligatoris per precepte legal, per disposició reglamentària, o quan siguin provocats per les persones interessades o redundin en el seu benefici.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 3. El fet imposable està determinat per la prestació dels serveis definits a l&amp;apos;article anterior i l&amp;apos;obligació de contribuir començarà des que tengui lloc la prestació del servei; es presumeix que les escomeses particulars a la xarxa general de clavegueram duen aparellades la prestació del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;SUBJECTE PASSIU&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 4. És subjecte passiu la persona natural o jurídica, nacional o estrangera, que hagi sol·licitat i obtingut la prestació del qualsevol dels serveis que es regulen en aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Si el subjecte passiu o contribuent no fos, al mateix temps, propietari de l&amp;apos;immoble afectat pel servei, el citat propietari respondrà com a substitut de les obligacions tributàries del contribuent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;BASE DE GRAVAMEN I TARIFES&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 5. Es prendrà com a base de la present exacció el consum d&amp;apos;aigua efectuat segons mesurament del comptador.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 6 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.-S&amp;apos;estableixen les tarifes següents, que inclouen la de serveis i la de consum:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width: 352px" width="352"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;A) CONSUM DOMÈSTIC&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;- Fins a 5 m3 per trimestre (€/m3)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,3332&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;- Més de 5 i fins a 15 m3 per trimestre (€/m3)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,3496&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;- Més de 15 i fins a 50 m3 per trimestre (€/m3) &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,3889&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 34px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;- Més de 50 i fins a 100 m3 per trimestre (€/m3) &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 34px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,5423&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;- Més de 100 m3 per trimestre (€/m3)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,6193&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 19px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 19px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 19px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;B) CONSUM INDUSTRIAL&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 19px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;- Fins a 5 m3 per trimestre (€/m3)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,3973&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;- Més de 5 i fins a 50 m3 per trimestre (€/m3)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,4543&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;- Més de 50 m3 per trimestre (€/m3)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,5345&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 19px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 19px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 19px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;C) CONSUM SERVEI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 19px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;- Fins a 5 m3 per trimestre (€/m3)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,3332&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;&amp;nbsp;- Més de 5 i fins a 15 m3 per trimestre (€/m3)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,3496&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;- Més de 15 i fins a 50 m3 per trimestre (€/m3) &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,3889&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 34px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;- Més de 50 i fins a 100 m3 per trimestre (€/m3) &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 34px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,5021&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 302px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;- Més de 100 m3 per trimestre (€/m3)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px; height: 20px"&gt; &lt;p style="margin: 0px; text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;0,5059&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: upper-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;TARIFES ESPECIALS&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Usuaris que formin part d’un nucli familiar que sigui beneficiari d&amp;apos;ajudes econòmiques individuals, temporals i d&amp;apos;emergència social gestionades per la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el Consell Insular de Menorca o que acreditin reunir les condicions objectives per a això, segons informe del servei d’Atenció Primària del Àrea de Serveis a les Persones d’aquest Ajuntament: 25% de la tarifa domèstica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Usuaris als domicilis o locals dels quals pernoctin habitualment més de quatre persones (a excepció del servei d&amp;apos;hostalatge): 70 % de la tarifa domèstica (aquesta tarifa no s&amp;apos;aplicarà en el cas de segones residències).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Conjunt d’habitatges que per raons urbanístiques o legals no tinguin comptador individualitzat: 50 % de la tarifa domèstica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Instituts d’educació secundària i centres educatius concertats: 50 % de la tarifa domèstica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5. En cas d’excés de consum per fuita d’aigua, s’aplicarà com a tarifa, per als m3 consumits, el preu mitjà que resulti de la facturació immediata anterior de la que es posi de manifest la fuita.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;NORMES DE GESTIÓ&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 7. Aplicació de tarifes:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A) TARIFES ESPECIALS&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L&amp;apos;aplicació de tarifes especials podrà ser sol·licitada en qualsevol moment i, si és concedida, tindrà vigència a partir del trimestre natural següent al qual s&amp;apos;hagi produït la resolució positiva:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Durant un any natural per a les tarifes D1 i D2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Mentre es mantengui la situació que ha donat lloc a l’aplicació de les tarifes especials D3 i D4.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La documentació a presentar amb la sol·licitud serà la següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tarifa C.1.: Còpia de la declaració de l’IRPF de l’exercici anterior i/o qualsevol altra documentació sol·licitada per l’Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tarifa D.1.: Còpia de la resolució per la qual la CAIB o el CIME ha atorgat a l’interessat ajudes econòmiques de caràcter social. En el cas de les atorgades per l’Ajuntament, l’aplicació de la tarifa es tramitarà d’ofici, prèvia comunicació als Serveis de Gestió Tributària dels serveis municipals que l’hagin tramitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tarifa D.2.: La pernoctació habitual de les persones que resideixen al domicili o local es comprovarà&amp;nbsp; directament pel mateix Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tarifa D.3.: Informe de l&amp;apos;empresa concessionària del servei que confirmi l’existència de comptador col·lectiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tarifa D.4.: Acreditació del règim que tengui el centre escolar.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tarifa D.5.: Informe de l&amp;apos;empresa concessionària del servei que confirmi la fuita com a motiu de l&amp;apos;excés de consum.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;B) LIQUIDACIÓ EN CAS D&amp;apos;IMPOSSIBILITAT DE LECTURA DEL CONSUM&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En aquests casos figurarà com a consum el corresponent al mateix trimestre de l&amp;apos;exercici anterior, i, si açò no és possible, se’n farà una estimació fent la mitjana dels consums d&amp;apos;un màxim de tres trimestres anteriors o en defecte de l&amp;apos;anterior, aplicant la mitjana de consums del tipus de contracte que es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;C) TARIFA D’ÚS INDUSTRIAL I DE SERVEIS&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Al consum d&amp;apos;aigua exigit per l&amp;apos;activitat ramadera i al produït a locals on l&amp;apos;activitat exercida sigui fonamentalment de les enquadrades en les divisions 1 a 5 (les dues incloses), a efectes de l&amp;apos;IAE, se&amp;apos;ls aplicarà la tarifa d&amp;apos;ús industrial.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La tarifa de Serveis s’aplicarà al consum d’aigua als locals amb activitats fonamentalment enquadrades en les divisions 6 a 9 de la secció 1ª (sector serveis), secció 2ª (professions liberals) i 3ª (artistes); a efectes de l’IAE se’ls aplicarà la tarifa de Serveis.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Si és el cas, l&amp;apos;acreditació de l&amp;apos;activitat es farà amb la corresponent alta de l&amp;apos;IAE o del Cens d’obligats tributaris corresponent i qualsevol altra que consideri convenient l&amp;apos;Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 8&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Les quotes exigibles per aquesta exacció tindran caràcter trimestral i es recaptaran conjuntament amb les del consum d&amp;apos;aigua i d&amp;apos;acord amb el Reglament general de recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. L’exacció es considerarà meritada des que neixi l’obligació de contribuir, segons el que estableix l’article 3 d’aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ ADDICIONAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tot el que no estigui previst en aquesta Ordenança es regirà pel Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals i la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present Ordenança tindrà vigència a partir del dia següent a la seva publicació definitiva en el BOIB, fins a la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;VIST I PLAU&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; EL/LA SECRETARI/A&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’ALCALDESSA&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">60</env:ordre>
    <dc:date>2013-01-31</dc:date>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8077"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:dataPublicacio>2013-01-31</env:dataPublicacio>
    <env:idEnviament>508423</env:idEnviament>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">4330</env:numPaginaFinal>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:numeroRegistre>1408</env:numeroRegistre>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
