<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8072/507856/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-d/xml">
    <env:dataRegistre>2013-01-17</env:dataRegistre>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">2052</env:numPaginaFinal>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8072/507856/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-d/"/>
    <env:dataPublicacio>2013-01-19</env:dataPublicacio>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8072"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">40</env:ordre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:date>2013-01-19</dc:date>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numeroRegistre>843</env:numeroRegistre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva ordenança fiscal reguladora de l'impost de bens immobles]]</env:sumariEnviament>
    <env:idEnviament>507856</env:idEnviament>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En data 22 de novembre de 2012 es va publicar al BOIB núm. 173 l’aprovació inicial de l’ordenança fiscal reguladora de l’impost de bens immobles. Atès que ha transcorregut el termini d’exposició pública assenyalat a l’article 17 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, mitjançant el qual s’aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals, sense que s’hagin presentat reclamacions, esdevé definitiva, per la qual cosa es publica el text íntegre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&lt;strong&gt;I.01 ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L’IMPOST DE BÉNS IMMOBLES&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article&amp;nbsp; 1. Fonament Legal&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De conformitat amb l’article 15.2 , en relació amb l’article 16.2 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, mitjançant el qual s’aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals (en endavant TRLRHL), es fixen els elements necessaris per a la determinació de les quotes tributàries de l’Impost sobre Béns Immobles, previst a l’article 59.1 TRLRHL. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article&amp;nbsp; 2. Tipus de gravamen&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De conformitat amb allò que preveu l’article 72 del TRLRHL, el tipus de gravamen de l’Impost sobre Béns Immobles aplicable al municipi de Puigpunyent queda fixat de la següent manera:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.- Béns immobles de naturalesa urbana seran del 0,54%.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.- Béns immobles de naturalesa rústica seran del 0,65%.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article&amp;nbsp; 3. Exempcions&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Estaran exempts de l’impost:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1&lt;strong&gt;.&lt;/strong&gt;- Els immobles relacionats a l’article 62.1 i .2 del TRLRHL:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Els que siguin propietat de l’Estat, de les comunitats autònomes o de les entitats locals que estiguin directament afectes a la seguretat ciutadana i als serveis educatius i penitenciaris, així com els de l’Estat afectes a la Defensa Nacional.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Els béns comunals i els forests veïnals en mà comuna.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Els de l’Església Catòlica, en els termes previstos en l’Acord entre l’Estat Espanyol i la Santa Seu sobre assumptes econòmics, de 3 de gener de 1979, i els de les associacions confessionals no catòliques legalment reconegudes, en els termes establerts en els respectius acords de cooperació subscrits conforme a l’establert en l’article 16 de la Constitució.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Els de la Creu Roja Espanyola.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Els immobles als què sigui d’aplicació l’exempció conforme als convenis internacionals en vigor i, a condició de reciprocitat, els dels governs estrangers destinats a la seva representació diplomàtica, consular, o als seus organismes oficials.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La superfície dels forests poblats amb espècies de creixement lent determinades reglamentàriament, el principal aprofitament de les quals sigui la fusta o el suro, sempre que la densitat de l’arbrat sigui la pròpia o normal de l’espècie de la que es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Els terrenys ocupats per les línees de ferrocarrils i els edificis enclavats en els mateixos terrenys, que estiguin dedicats a estacions, magatzems o a qualsevol altre servei indispensable per a l’explotació d’aquestes línees. No estan exempts, per consegüent, els establiments d’hostaleria, espectacles, comercials i d’esbarjo, les cases destinades a habitatges dels empleats, les oficines de la direcció ni les instal·lacions fabrils.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Prèvia sol·licitud de l’interessat, estan exempts:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a. Els béns immobles que es destinin a l’ensenyament per a centres docents acollits, total o parcialment, al règim de concert educatiu, quant a la superfície afectada a l’ensenyament concertada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta exempció ha de ser compensada per l’Administració competent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b. Els declarats expressa i individualitzadament monument o jardí històric d’interès cultural, mitjançant Reial decret en la forma establerta per l’article 9 de la Llei 16/1985, de 25 de juny, del patrimoni històric espanyol, i inscrits en el registre general a què es refereix el seu article 12 com a integrants del patrimoni històric espanyol, així com els compresos en les disposicions addicionals primera, segona i cinquena d’aquesta llei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta exempció inclou als béns urbans ubicats dins del perímetre delimitatiu de les zones arqueològiques i llocs i conjunts històrics, globalment integrats en aquests, que reuneixin les següents condicions:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En zones arqueològiques, els inclosos com a objecte d’especial protecció en l’instrument de planejament urbanístic a què es refereix l’article 20 de la Llei 16/1985, de 25 de juny, del patrimoni històric espanyol.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En llocs o conjunts històrics, els que comptin amb una antiguitat igual o superior a cinquanta anys i estiguin inclosos en el catàleg previst en el Reial decret 2159/1978, de 23 de juny, pel qual s’aprova el Reglament de planejament per al desenvolupament i aplicació de la Llei sobre règim del sòl i ordenació urbana, com a objecte de protecció integral en els termes previstos en l’article 21 de la Llei 16/1985, de 25 de juny.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La superfície dels forests on es realitzin repoblacions forestals o regeneració de masses arbrades subjectes a projectes d’ordenació o plans tècnics aprovats per l’Administració forestal. Aquesta exempció té una duració de quinze anys, comptats a partir del període impositiu següent a aquell en què es realitzi la seva sol·licitud.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.- S’estableix una exempció de l’impost, a favor dels béns dels que siguin titulars els centres sanitaris de titularitat pública, sempre que aquests béns estiguin directament afectats al compliment dels fins específics dels centres citats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La concessió de l’exempció requerirà la prèvia sol·licitud de l’interessat en la que es relacionin, amb indicació de la seva referència cadastral, els béns per als que es sol·licita l’exempció i es justifiqui la titularitat d’aquest pel centre sanitari, i la seva afectació directa als fins sanitaris dels centres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Reducció de la base imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Atès que els immobles rústics del municipi de Puigpunyent es troben valorats segon les regles establertes a la disposició transitòria primera del Reial decret 1/2004, de 5 de març, mitjançant el qual s’aprova el text refós de la llei del cadastre immobiliari, els serà d’aplicació el que estableix la disposició transitòria divuitena del TRLRHL, en relació a les reduccions sobre la base imposable. Per la qual cosa, al immobles rústics del municipi de Puigpunyent, els seran d’aplicació les reduccions sobre la base imposable establertes a l’article 67 del TRLRHL, si be, el càlcul del component individual de la reducció a que es refereix l’article 68 del TRLRHL serà, en cada any, la diferència positiva entre la primera component del valor cadastral de l’immoble en el primer exercici de la seva vigència i el seu valor base. Aquest valor base serà el resultat de multiplicar l’esmentada primera component del valor cadastral de l’immoble pel coeficient 1.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article&amp;nbsp; 5 Bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.- Tendran dret a una bonificació del 50 % en la quota integra de l’impost, sempre que així es sol·liciti pels interessats abans de l’inici de les obres, els immobles que constitueixin l’objecte de l’activitat de les empreses d’urbanització, construcció i promoció immobiliària, tant d’obra nova com de rehabilitació equiparable a obra nova, i no figurin entre els béns del seu immobilitzat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El termini d’aplicació d’aquesta bonificació comprendrà des del període impositiu següent a aquell en que s’iniciïn les obres fins el posterior a la seva finalització, sempre que durant aquest temps es realitzin obres d’urbanització o construcció efectiva, i sense que, en cap cas, pugui excedir de tres períodes impositius.&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Juntament amb la sol·licitud de bonificació l’interessat haurà de presentar la següent documentació:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Fotocòpia del darrer rebut de l’IBI&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Fotocòpia del NIF de l’empresa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Fotocòpia dels Estatuts de l’empresa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Certificat de l’administrador de l’empresa o bé, fotocòpia del darrer balanç de situació presentat a Hisenda.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Fotocòpia de l’escriptura de propietat, o si n’es el cas, l’escriptura d’obra nova.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- Certificat de que no s’han iniciat les obres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.- Tendran dret a una bonificació del 50 % en la quota integra de l’import durant els tres períodes impositius següents al de l’atorgament de la qualificació definitiva, els habitatges de protecció oficial i els que resultin equiparables a aquests habitatges, segons la normativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta bonificació es concedirà a petició de l’interessat. La sol·licitud es podrà efectuar en qualsevol moment anterior a la finalització dels tres períodes impositius de la seva durada i tindrà efectes, si escau, des del període impositiu següent a aquell en que es sol·liciti.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3.- Tendran dret a una bonificació del 30% de la quota íntegra de l’impost, aplicable als immobles citats al punt 2 d’aquest article una vegada transcorregut el termini previst a l’apartat anterior. Aquesta bonificació serà d’aplicació durant els 7 anys següents a la finalització del termini previst a l’apartat anterior. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta bonificació es concedirà a petició de l’interessat. La sol·licitud es podrà efectuar en qualsevol moment anterior a la finalització dels set períodes impositius de la seva durada i tindrà efectes, si escau, des del període impositiu següent a aquell en que es sol·liciti.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4.- Tendran dret a una bonificació del 95% de la quota íntegra i, en el seu cas, del recàrrec de l’impost a que es refereix l’article 153 del TRLRHL, els béns rústics de les cooperatives agràries i d’explotació comunitària de la terra, en els termes establerts a la Llei 20/1990, de 19 de desembre, sobre règim fiscal de les cooperatives.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5.- Tendran dret a una bonificació del 50 % de la quota integra els subjectes passius que ostentin la condició de titular de família nombrosa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta bonificació serà únicament d’aplicació en el cas d’immobles que constitueixin el domicili familiar i sempre que el seu valor cadastral no superi els 100.000€, havent-se d’acreditar a més que la renda familiar no supera el 75% del salari mínim interprofessional per cada membre de la unitat familiar.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;S’entén per domicili familiar a efectes d’aplicació de la bonificació aquell que figuri com a domicili del subjecte passiu en el padró municipal d’habitants i en el que hi figurin empadronats la totalitat dels membres de la unitat familiar. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’esmentada bonificació s’atorgarà per termini anual i es concedirà a petició de l’interessat, mitjançant sol·licitud que s’haurà de presentar abans del 30 de març de l’exercici pel qual es sol·licita i haurà d’anar acompanyada de la següent documentació:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Escrit de sol·licitud, identificant l’immoble mitjançant fotocopia de l’últim rebut de l’impost sobre béns immobles.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Fotocòpia del títol de família nombrosa vigent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Declaració de la renda, o documentació acreditativa de la no obligació de presentar-la, de la unitat familiar o de tots els membres integrants de la família nombrosa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6.- S’estableix una bonificació del 30% de la quota íntegra de l’impost per als béns immobles destinats a habitatges en els que s’hagin instal·lat sistemes per a l’aprofitament tèrmic o elèctric de l’energia provinent del sol per a autoconsum.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’aplicació d’aquesta bonificació estarà condicionada a què les instal·lacions per a producció de calor incloguin col·lectors que disposin de la corresponent homologació per l’Administració competent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per gaudir d’aquesta bonificació els interessats hauran de complir els següents requisits:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’ús cadastral de l’edificació haurà de ser predominantment residencial.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Serà necessari que els sistemes d’aprofitament tèrmic instal·lats disposin d’una superfície mínima de captació solar útil de 4m/2 per cada 100m/2 de superfície construïda.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Si s’instal·la sistemes d’aprofitament elèctric de l’energia, serà exigible que aquells sistemes disposin d’una potència instal·lada mínima de 5Kw. Per cada 100m/2 de superfície construïda.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Que les instal·lacions d’aquells sistemes es facin de conformitat amb la normativa urbanística aplicable a aquest municipi, així com, amb la resta de normatives específiques en la matèria.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No serà d’aplicació aquesta bonificació quan la instal·lació dels sistemes d’energia solar sigui obligatòria a tenor de la normativa específica en la matèria.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per gaudir d’aquesta bonificació els interessats hauran de sol·licitar abans de dia 31 de desembre de cada any, per la seva aplicació a l’any següent, si procedeix, la següent documentació:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Model de sol·licitud de l’Ajuntament de Puigpunyent. &lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aportació del projecte tècnic o memòria tècnica, del certificat de muntatge, en el seu cas, i del certificat d’instal·lació amb la diligència que pertoqui per l’Administració competent.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Acreditar que s’ha sol·licitat i concedit la corresponent llicència municipal.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta bonificació tindrà vigència durant els tres períodes impositius següents al de l’acabament de la instal·lació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No es podran obtenir de forma simultània més d’una de les bonificacions regulades en el present article. Així mateix, per tal d’obtenir qualsevol de les bonificacions establertes en la present ordenança, és requisit indispensable trobar-se al corrent de pagament amb l’Ajuntament de Puigpunyent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 16. Fraccionament del Pagament ‘AL SERVEI DEL CONTRIBUENT’&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El pagament d’aquest impost es podrà fraccionar en terminis determinats, sense interessos de demora.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La modalitat d’aquest pagament fraccionat serà trimestral. En aquest cas, la Recaptació girarà les fraccions al cobrament els dies 15 de març, 15 de juny, 15 de setembre, i 15 de desembre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A començament de cada exercici anual, el servei de Recaptació de l’Ajuntament de Puigpunyent enviarà una carta personalitzada a cada contribuent, amb informació sobre la possibilitat d’acollir-se al pagament fraccionat ‘AL SERVEI DEL CONTRIBUENT’, per al pagament del present impost. La Recaptació confirmarà posteriorment a cada contribuent que l’hagi sol·licitat i que compleixi amb els requisits establerts al següent paràgraf, la concessió del pagament fraccionat i les dates en què es procedirà al cobrament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Són condicions per acollir-se al pagament fraccionat ‘AL SERVEI DEL CONTRIBUENT’, les següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No tenir deutes pendents en via executiva per qualsevol concepte inclosos en aquest fraccionament.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’existència de fraccions pendents de pagament interromp la concessió de fraccionament per anys posteriors.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El pagament d’aquestes quantitats fraccionades es farà mitjançant domiciliació bancària.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El beneficiari del pagament fraccionat haurà de comunicar a la Recaptació Municipal els canvis de compte corrent o qualssevol incidència que afecti al pagament del deute.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les fraccions no abonades dins el termini seran passades al cobrament en via executiva, meritant-se interessos de demora des de la data del seu venciment, a més dels corresponents recàrrecs executius.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;u&gt;Disposició derogatòria &lt;/u&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Queda derogada l’Ordenança fiscal reguladora de l’Impost de Béns de Naturalesa Urbana i Rústica municipal, així com, les seves modificacions que siguin anteriors a la present Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;u&gt;Disposició final &lt;/u&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present ordenança, aprovada pel Ple de l’Ajuntament de Puigpunyent en sessió celebrada en data 15 de novembre de 2012, entrarà en vigor en el moment de la seva publicació íntegra en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i començarà a aplicar-se a partir de l’1 de gener de 2012 i continuarà vigent fins a la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Puigpunyent, 16 de gener de 2013 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;EL BATLE&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Gabriel Ferrà Martorell&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1229"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">2049</env:numPaginaInicial>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
