<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8072/507851/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-d/xml">
    <env:dataPublicacio>2013-01-19</env:dataPublicacio>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">2042</env:numPaginaInicial>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:numeroRegistre>839</env:numeroRegistre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:idEnviament>507851</env:idEnviament>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">30</env:ordre>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1229"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:dataRegistre>2013-01-17</env:dataRegistre>
    <dc:date>2013-01-19</dc:date>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8072/507851/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-d/"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8072"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">2048</env:numPaginaFinal>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva ordenança fiscal reguladora de l'impost sobre vehicles de tracció mecànica]]</env:sumariEnviament>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En data 22 de novembre de 2012 es va publicar al BOIB núm. 173 l’aprovació inicial de l’ordenança fiscal reguladora de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica. Atès que ha transcorregut el termini d’exposició pública assenyalat a l’article 17 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, mitjançant el qual s’aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals, sense que s’hagin presentat reclamacions, esdevé definitiva, per la qual cosa es publica el text íntegre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;I.03 ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L’IMPOST SOBRE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Article 1. Normativa Aplicable&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;De conformitat amb l’article 15.2 , en relació amb l’article 16.2 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, mitjançant el qual s’aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals (en endavant TRLRHL), es fixen els elements necessaris per a la determinació de les quotes tributàries de l’Impost sobre vehicles de Tracció mecànica, previst a l’article 59.1 TRLRHL. Així mateix seran d’aplicació els articles 92-99 del TRLRHL, la normativa de desenvolupament i demés normes complementàries i per la present ordenança fiscal.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Article 2. Naturalesa i Fet Imposable&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&lt;span style="color: windowtext"&gt;1. L’Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica és un Tribut directe que grava la titularitat dels vehicles d’aquesta naturalesa, aptes per circular per les vies públiques, independentment de la seva classe i categoria.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;2. Es considera vehicle apte per a la circulació el que s’hagi matriculat als Registres públics corresponents i no se n’hagi donat de baixa a la corresponent Prefactura de Trànsit. Als efectes d’aquest Impost, també es consideraran aptes els vehicles proveïts de permisos temporals i matrícula turística.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;3. No estan subjectes a l’Impost:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Els vehicles que, tot i haver-se donat de baixa als Registres per antiguitat del seu model, puguin ser autoritzats per circular excepcionalment amb motiu d’exhibicions, certàmens o carreres limitades a les d’aquesta naturalesa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Els remolcs i semiremolcs arrossegats per vehicles de tracció mecànica, la càrrega útil dels quals no sigui superior a 750 kg.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Article 3. Exempcions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;1. Estaran exempts de l’Impost:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Els vehicles oficials de l’Estat, Comunitats Autònomes i Entitats Locals adscrits a la defensa nacional o a la seguretat ciutadana.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Els vehicles de representacions diplomàtiques, oficines consulars, agents diplomàtics i funcionaris consulars de carrera acreditats a Espanya, que siguin súbdits dels respectius països, externament identificats i amb la condició de reciprocitat en la seva extensió i grau.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Així mateix, els vehicles dels Organismes Internacionals amb seu o oficina a Espanya i dels seus funcionaris o membres amb estatut diplomàtic.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Els vehicles respecte els quals així se’n derivi del que es disposa als Tractats o Convenis Internacionals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Les ambulàncies i altres vehicles directament destinats a l’assistència sanitària o al trasllat de ferits o malalts.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Els vehicles per a persones de mobilitat reduïda a què es refereix la lletra A de l’Annex II del Reglament General de Vehicles, aprovat pel Reial Decret 2822/1998, de 23 de desembre. Es tracta de vehicles que tinguin una tara no superior a 350 kg i que, per construcció, no puguin superar en terrenys plans la velocitat de 45 km/h, projectats i construïts especialment (i no merament adaptats) per a l’ús de persones amb alguna disfunció o incapacitat física.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Igualment, estan exempts els vehicles matriculats a nom de minusvàlids per al seu ús exclusiu. Aquesta exempció s’aplicarà mentre es mantinguin aquestes circumstàncies, tant als vehicles conduïts per persones amb discapacitat com als destinats al seu transport.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Les exempcions previstes als dos paràgrafs anteriors no resultaran aplicables als subjectes passius beneficiaris que se’n beneficiïn per més d’un vehicle simultàniament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Als efectes del que es disposa en aquest paràgraf, es consideraran persones amb minusvalidesa aquelles que tinguin aquesta condició legal en grau igual o superior al 33%&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 54pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;f)&amp;nbsp; Els autobusos, microbusos i altres vehicles destinats o adscrits al servei de transport públic urbà, sempre que tinguin una capacitat superior a nou places, inclosa la del conductor.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 54pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;g) Els tractors, remolcs, semiremolcs i maquinària proveïts de Cartilla d’Inspecció Agrícola.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;2. Per poder aplicar les exempcions a què es refereixen els paràgrafs e) i g) de l’apartat 1 d’aquest article, els interessats hauran d’instar la seva concessió indicant les característiques del vehicle, la seva matrícula i la causa del benefici.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Els interessats hauran d’adjuntar la següent documentació a la sol·licitud:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;En el supòsit de vehicles matriculats a nom de minusvàlids per al seu ús exclusiu:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ul&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Fotocòpia compulsada del permís de circulació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Fotocòpia compulsada del Certificat de Característiques Tècniques del Vehicle.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Fotocòpia compulsada del carnet de conduir (anvers i revers).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Fotocòpia compulsada de la declaració administrativa d’invalidesa o disminució física expedida per l’Organisme o Autoritat competent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Justificació documental de la destinació del vehicle davant de l’Ajuntament de la imposició, en els següents termes:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
&lt;/ul&gt; 
&lt;ul&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Declaració de l’interessat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Certificats d’empresa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Targeta d’estacionament per a vehicles que transporten persones amb mobilitat reduïda.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Qualssevol altres certificats expedits per l’Autoritat o persona competent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
&lt;/ul&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;b)&amp;nbsp;&amp;nbsp; En el supòsit dels tractors, remolcs, semiremolcs i maquinària agrícola:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ul&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Fotocòpia compulsada del permís de circulació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Fotocòpia compulsada del Certificat de Característiques Tècniques del Vehicle.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Fotocòpia compulsada de la Cartilla d’Inscripció Agrícola expedida a nom del titular del vehicle.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
&lt;/ul&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;No s’aplicarà aquesta exempció, quan per part de l’Administració municipal es comprovi que els tractors, remolcs o semiremolcs de caràcter agrícola es dediquen al transport de productes o mercaderies de caràcter no agrícola o que no es consideri necessari per a explotacions d’aquesta naturalesa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Un cop declarada l’exempció per l’Ajuntament de Puigpunyent, s’expedirà un document que n’acrediti la concessió.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Article 4. Subjectes Passius&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Són subjectes passius d’aquest Impost les persones físiques o jurídiques i les Entitats a les que fa referència l’article 35.4 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària, a nom de les quals consti el vehicle al permís de circulació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Article 5. Quota&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. &lt;span style="color: windowtext"&gt;Sobre les quotes de tarifa indicades al quadre de l’article 95.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals s’aplicaran els següents coeficients d’increment:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 365px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Classe de vehicle&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 168px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Coeficient d’increment&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 365px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;a) Turismes&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 168px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;1,4&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 365px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;b) Autobusos&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 168px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;1,4&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 365px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;c) Camions&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 168px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;1,4&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 365px; height: 12px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;d) Tractors&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 168px; height: 12px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;1,4&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 365px; height: 37px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;e) Remolcs i semiremolcs arrossegats per vehicles de tracció mecànica&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 168px; height: 37px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;1,4&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 365px; height: 20px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;f) Altres vehicles&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 168px; height: 20px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;1,4&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;2. Com a conseqüència del que es preveu a l’apartat anterior, el quadre de tarifes vigent en aquest Municipi serà el següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Classe de vehicle i potència&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Quota (Euros)&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;a) Turismes&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De menys de 8 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;17,66&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De 8 a 11,99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;47,71&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De 12 a 15,99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;100,71&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De 16 a 19,99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;125,45&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De més de 20 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;156,80&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;b) Autobusos&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De menys de 21 places&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;116,62&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De 21 a 50 places&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;166,09&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De més de 50 places&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;207,62&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;c) Camions&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De menys de 1000 kg de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;59,19&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De 1000 a&lt;/span&gt; &lt;span style="color: windowtext"&gt;2999 kg de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;116,62&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De més de 2999 a&lt;/span&gt; &lt;span style="color: windowtext"&gt;9999 kg de càrrega útil&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;166,09&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De més de 9999 kg de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;207,62&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;d) Tractors&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De menys de 16 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;24,73&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De 16 a 25 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;38,87&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De més de 25 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;116,62&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;e) Remolcs i semiremolcs arrossegats per vehicles de tracció mecànica&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De menys de 1000 i més de 750 kg de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;24,73&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De 1000 a&lt;/span&gt; &lt;span style="color: windowtext"&gt;2999 kg de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;38,87&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;De més de 2.999 kg de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;116,62&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;f) Altres vehicles&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Ciclomotors&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;6,18&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Motocicletes fins a 125 cm³&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;6,18&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Motocicletes de més de 125 fins a 250 cm³&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;10,59&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Motocicletes de més de 250 a 500 cm³&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;21,21&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Motocicletes de més de 500 a 1.000 cm³&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;42,40&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 406px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Motocicletes de més de 1000 cm³&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 105px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;84,81&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;3. Als efectes de l’aplicació de les anteriors tarifes i la determinació de les diferents classes de vehicles serà d’aplicació el que estableix el Reial Decret 2822/1998, de 23 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament General de Vehicles.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;4. Es tindran en compte les següents regles:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;1.a.&amp;nbsp;&amp;nbsp; En tot cas, dins de la categoria de «tractors», s’hi hauran d’incloure els «camions tractors» i els «tractors i maquinària per a obres i serveis». &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;2.a.&amp;nbsp;&amp;nbsp; Els «tot terrenys» i els «vehicles vivenda» s’hauran de qualificar com a turisme.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;3.a.&amp;nbsp;&amp;nbsp; Les «furgonetes mixtes» o «vehicles mixtos adaptables» són automòbils especialment destinats al transport, simultani o no, de mercaderies i persones fins a un màxim de 9 incloent-hi el conductor, i en els que es poden substituir eventualment la càrrega, parcialment o totalment, per persones mitjançant l’addició de seients.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Els vehicles mixtos adaptables tributaran com a «camions» excepte en els següents supòsits:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;a) Si el vehicle es destina exclusivament al transport de passatgers de forma permanent, tributarà com a «turisme».&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;b) Si el vehicle es destina simultàniament al transport de càrrega i passatgers, s’haurà d’examinar quina de les dues finalitats predomina, i s’aportarà com a criteri raonable el fet que el nombre de seients superi o no la meitat dels potencialment possibles.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;4.a.&amp;nbsp;&amp;nbsp; Els «motocarros» són vehicles de tres rodes dotats de caixa o plataforma per al transport de coses i tindran la consideració, a efectes de l’Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica, de «motocicletes». Tributaran per la capacitat de la seva cilindrada.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;5.a.&amp;nbsp;&amp;nbsp; Els «vehicles articulats» són un conjunt de vehicles format per un automòbil i un semiremolc. Tributarà simultàniament i per separat el que porti la potència d’arrossegament i el semiremolc arrossegat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;6.a.&amp;nbsp;&amp;nbsp; Els «conjunts de vehicles o trens de carretera» són un grup de vehicles acoblats que participen a la circulació com una unitat. Tributaran com a «camió».&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;7.a.&amp;nbsp;&amp;nbsp; Els «vehicles especials» són vehicles autopropulsats o remolcats concebuts i construïts per realitzar obres o serveis determinats i que, per les seves característiques, no hagin de complir alguna de les condicions tècniques exigides al Codi o sobrepassin permanentment els límits que s’hi estableixen per a pesos o dimensions, així com la màquina agrícola i els seus remolcs.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Les màquines autopropulsades que puguin circular per les vies públiques sense ser transportades o arrossegades per altres vehicles de tracció mecànica tributaran per les tarifes corresponents als «tractors».&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;La potència fiscal, expressada en cavalls fiscals, s’establirà d’acord amb el que es disposa a l’article 11.20 del Reglament General de Vehicles, en relació amb el seu Annex V.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Article 6. Bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Els vehicles històrics o aquells que tenguin una antiguitat mínima de 25 anys gaudiran d’una bonificació del 100% de la quota de l’impost.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: -2.4pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;L’esmentada antiguitat serà comptada a partir de la data de la seva fabricació o, si aquesta no es conegués, es comptarà a partir de la data de la seva primera matriculació o, en el seu defecte, &amp;nbsp;la data en qual l’esmentat tipus o variant es va deixar de fabricar, en els termes que es preveuen a l’article 1 del Reial Decret 1247/1995, de 14 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de Vehicles Històrics.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;2. Els vehicles híbrids se’ls aplicarà una bonificació del 50% per la seva incidència en el medi ambient.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;3. Els vehicles elèctrics se’ls aplicarà una bonificació del 75% per la seva incidència en el medi ambient.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Les bonificacions previstes en els apartats anteriors les haurà de sol·licitar el subjecte passiu a partir del moment en què es compleixin les condicions exigides per gaudir d’aquestes bonificacions i s’haurà d’aportar la documentació justificativa que sigui necessària per tenir el dret a la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Article 7. Període Impositiu i Meritació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;1. El període impositiu coincideix amb l’any natural, llevat en el cas de primera adquisició de vehicles. En aquest cas, el període impositiu començarà el dia en què es produeixi aquesta adquisició.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;2. L’Impost es merita el primer dia del període impositiu.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;3. L’import de la quota de l’Impost es prorratejarà per trimestres naturals en els casos de primera adquisició o baixa definitiva del vehicle. També es prorratejarà la quota en els mateixos termes en els supòsits de baixa temporal per sostracció o robatori del vehicle, des del moment en què es produeixi aquesta baixa temporal al Registre públic corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Quan sigui procedent el prorrateig de la quota per alta del vehicle, el subjecte passiu estarà obligat a satisfer la part d’aquesta quota corresponent als trimestres de l’any que queden per transcórrer incloent-hi aquell en què tingui lloc l’esmentada alta.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Quan sigui procedent el prorrateig per baixa temporal o definitiva del vehicle, el subjecte passiu estarà obligat a satisfer la part de la quota corresponent als trimestres de l’any que hagin passat incloent-hi aquell en què hagi tingut lloc l’esmentada baixa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Quan l’Ajuntament conegui la baixa del vehicle abans de l’elaboració del document cobratori, l’Impost es liquidarà amb el prorrateig de la quota que correspongui.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Quan la baixa del vehicle tingui lloc amb posterioritat a l’elaboració del document cobratori i s’hagi fet efectiu el pagament de l’Impost, el subjecte passiu podrà sol·licitar la devolució de la part de la quota corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;En els supòsits de transferència o canvi de domicili amb transcendència tributària, la quota serà irreductible i estarà obligat a pagar l’Impost aquella persona que figuri com a titular del vehicle al permís de circulació el primer dia de gener i en els casos de primera adquisició el dia en què es produeixi aquesta adquisició.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Article 8. Gestió&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;1. Normes de gestió.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;a) Correspon a aquest Ajuntament la gestió, liquidació, inspecció i recaptació, així com la revisió dels actes dictats en via de gestió tributària dels vehicles que, en els corresponents permisos de circulació, estiguin domiciliats al Municipi de Puigpunyent, tenint en compte el que es disposa a l’article 97 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;b) En els supòsits d’adquisició i primera matriculació dels vehicles o quan aquests es reformin, de manera que alteri la seva classificació als efectes d’aquest Impost, els subjectes passius presentaran davant l’Administració municipal i amb caràcter previ a la seva matriculació a la Prefectura Provincial de Trànsit l’autoliquidació, a efectes de la qual es complimentarà l’imprès aprovat per aquest Ajuntament i s’hi faran constar els elements tributaris determinants de la quota a ingressar.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;S’hi adjuntarà:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ul&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Documentació acreditativa de la compra o modificació del vehicle.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Certificat de Característiques Tècniques.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;DNI o CIF del subjecte passiu.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
&lt;/ul&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;La liquidació la podrà presentar l’interessat o el seu representant.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Simultàniament a la presentació de l’autoliquidació, el subjecte passiu ingressarà l’import de la quota del seu Impost resultant. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Aquesta autoliquidació tindrà la consideració de liquidació provisional, fins que l’Administració municipal no comprovi que s’ha efectuat mitjançant la correcta aplicació de les normes reguladores de l’Impost.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;L’oficina gestora, després de verificar que el pagament s’ha fet en la quantia correcta, deixarà constància de la verificació a l’imprès de declaració.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;c) En els supòsits de vehicles ja matriculats o declarats aptes per circular, l’Impost es gestiona a partir del seu Padró anual.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Les modificacions del Padró es fonamentaran en les dades del Registre de Trànsit i en les Comunicacions de la Prefectura de Trànsit relatives a altes, baixes, transferències, reformes dels vehicles, sempre que s’alteri la seva classificació a efectes d’aquest Impost, i canvis de domicili.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;El Padró de l’Impost s’exposarà al públic durant un termini d’un mes perquè els interessats puguin examinar-lo i, si s’escau, formular les reclamacions oportunes. L’exposició al públic del Padró s’anunciarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears i produirà els efectes de notificació de la liquidació a cada un dels subjectes passius.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;El termini d’ingrés dels deutes de cobrament per rebut notificats col·lectivament es determinarà cada any i s’anunciarà públicament al Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i al tauler d’anuncis de l’Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Un cop finalitzat el termini de pagament voluntari sense que el deute s’hagi satisfet, s’iniciarà el període executiu de recaptació, la qual cosa comporta la meritació del recàrrec del 20% de l’import del deute no ingressat, així com el dels interessos de demora corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Aquest recàrrec serà del 5% quan el deute s’ingressi abans que s’hagi notificat al deutor la Providència de constrenyiment, i del 10% quan es pagui la totalitat del deute i el propi recàrrec abans de la finalització del termini previst a l’apartat 5 de l’article 62 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;d) No obstant això, un cop s’hagi abonat la quota de l’Impost, si algun contribuent creu que té dret a la devolució, podrà sol·licitar-la dins del termini determinat a aquest efecte i per alguna de les causes previstes a la Legislació vigent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;2. Altes, baixes, reformes dels vehicles quan s’altera la seva classificació als efectes de l’Impost, transferències i canvis de domicili.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;a) Aquelles persones que sol·licitin a la Prefectura Provincial de Trànsit la matriculació o la certificació d’aptitud per circular d’un vehicle hauran d’acreditar prèviament el pagament de l’Impost.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;b) Els titulars dels vehicles, quan comuniquin a la Prefectura Provincial de Trànsit la seva reforma, sempre que alteri la seva classificació a efectes d’aquest Impost, així com també en els casos de transferència, de canvi de domicili que consti al permís de circulació del vehicle, o de baixa d’aquests vehicles, hauran d’acreditar prèviament davant l’esmentada Prefectura Provincial el pagament de l’últim rebut presentat al cobrament de l’Impost, sense perjudici que es pugui exigir per via de gestió i inspecció el pagament de tots els deutes per aquest concepte meritades, liquidades, presentades al cobrament i no prescrites. S’exceptua de l’esmentada obligació d’acreditació el supòsit de les baixes definitives de vehicles amb quinze o més anys d’antiguitat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;c) La Prefectura Provincial de Trànsit no tramitarà els expedients, si no s’acredita el pagament de l’Impost en els termes establerts als apartats anteriors.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;3. Sostracció de vehicles.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;En el cas de sostracció de vehicles, prèvia sol·licitud i justificació documental, es podrà concedir la baixa provisional a l’Impost amb efectes des de l’exercici següent a la sostracció, i es prorratejarà la quota de l’exercici de la sostracció per trimestres naturals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;La recuperació del vehicle motivarà la represa de l’obligació de contribuir des d’aquesta recuperació. Amb aquesta finalitat, els titulars dels vehicles hauran de comunicar la seva recuperació a la Policia Municipal en el termini de quinze dies des de la data en què es produeixi, que donarà lloc al trasllat de la recuperació a l’oficina gestora del Tribut.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 9. Fraccionament del Pagament “AL SERVEI DEL CONTRIBUENT”&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El pagament d’aquest impost es podrà fraccionar en terminis determinats, sense interessos de demora.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La modalitat d’aquest pagament fraccionat serà trimestral. En aquest cas, la Recaptació girarà les fraccions al cobrament els dies 15 de març, 15 de juny, 15 de setembre, i 15 de desembre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A començament de cada exercici anual, el servei de Recaptació de l’Ajuntament de Puigpunyent enviarà una carta personalitzada a cada contribuent, amb informació sobre la possibilitat d’acollir-se al pagament fraccionat “AL SERVEI DEL CONTRIBUENT”, per al pagament del present impost. La Recaptació confirmarà posteriorment a cada contribuent que l’hagi sol·licitat i que compleixi amb els requisits establerts al següent paràgraf, la concessió del pagament fraccionat i les dates en què es procedirà al cobrament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Són condicions per acollir-se al pagament fraccionat “AL SERVEI DEL CONTRIBUENT”, les següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No tenir deutes pendents en via executiva per qualsevol concepte inclosos en aquest fraccionament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’existència de fraccions pendents de pagament interromp la concessió de fraccionament per anys posteriors.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El pagament d’aquestes quantitats fraccionades es farà mitjançant domiciliació bancària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
 &lt;li&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El beneficiari del pagament fraccionat haurà de comunicar a la Recaptació Municipal els canvis de compte corrent o qualssevol incidència que afecti al pagament del deute.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt; 
&lt;/ol&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les fraccions no abonades dins el termini seran passades al cobrament en via executiva, meritant-se interessos de demora des de la data del seu venciment, a més dels corresponents recàrrecs executius.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 10. Règim d’Infraccions i Sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;En els casos d’incompliment de les obligacions establertes a aquesta Ordenança, d’acord amb el que es preveu a l’article 11 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, s’aplicarà el règim d’infraccions i sancions regulat a la Llei General Tributària i a les disposicions que la complementen i desenvolupen.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;u&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Disposició addicional única&lt;/span&gt;&lt;/u&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Les modificacions produïdes per la Llei de Pressupostos Generals de l’Estat o qualsevol altra norma de categoria legal que afectin a qualsevol element d’aquest Impost, seran d’aplicació automàtica dins de l’àmbit d’aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;u&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Disposició transitòria&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/u&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Els vehicles que, amb anterioritat a l’entrada en vigor de la Llei 51/2002, de 27 de desembre, estiguin exempts de l’Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica per aplicació de l’anterior redacció de l’article 94.1.d) de la Llei 39/1988, de 28 de desembre, Reguladora de les Hisendes Locals, i no compleixin els requisits fixats per a l’exempció a la nova redacció facilitada per la Llei 51/2002, a aquest precepte, continuaran tenint dret a l’aplicació de l’exempció prevista a la redacció anterior de l’esmentat precepte, fins que el vehicle mantingui els requisits fixats per a aquesta exempció.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;u&gt;Disposició derogatòria&lt;/u&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Queda derogada l’Ordenança fiscal reguladora de l’impost de Vehicles de Tracció Mecànica municipal, així com, les seves modificacions que siguin anteriors a la present ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;u&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Disposició final única&lt;/span&gt;&lt;/u&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Aquesta Ordenança fiscal, aprovada pel Ple d’aquest Ajuntament en la sessió celebrada el dia 15 de novembre de 2012, entrarà en vigor al moment de la seva publicació íntegra al Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears&lt;em&gt;,&lt;/em&gt; i serà d’aplicació a partir de l’1 de gener de 2013, i continuarà en vigor fins a la seva modificació o derogació expressa. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Puigpunyent, 16 de gener de 2013 &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;&lt;strong&gt;EL BATLE&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Gabriel Ferrà Martorell&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
