<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8068/507270/anunci-definitiu-taxa-publicitat-dinamica/xml">
    <dc:date>2013-01-12</dc:date>
    <env:idEnviament>507270</env:idEnviament>
    <env:dataRegistre>2013-01-08</env:dataRegistre>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numeroRegistre>296</env:numeroRegistre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8068"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8068/507270/anunci-definitiu-taxa-publicitat-dinamica/"/>
    <env:dataPublicacio>2013-01-12</env:dataPublicacio>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">130</env:ordre>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">1345</env:numPaginaInicial>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Anunci definitiu taxa publicitat dinàmica]]</env:sumariEnviament>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1241"/>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Transcorregut el termini de trenta dies d’exposició pública de &amp;nbsp;l’ordenança fiscal reguladora de la Taxa per la realització de l’activitat de publicitat dinàmica, sense que s’hagi presentat cap reclamació, l’acord d’aprovació provisional de l’esmentada ordenança ha esdevingut definitiu en virtut de l’establert a l’art. 17.3 del R.D Legislatiu 2/2004 de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refòs de la Llei reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Es transcriu a continuació el text íntegre de l’esmentada ordenança, en funció del previst a l’art. 17.4 del R.D Legislatiu 2/2004:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;“&lt;span style="color: black"&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER&amp;nbsp; REALITZACIÓ DE L&amp;apos;ACTIVITAT DE PUBLICITAT DINÀMICA &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;FONAMENT LEGAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l&amp;apos;article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d&amp;apos;abril, reguladora de les Bases de Règim Local, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 15 a 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s&amp;apos;aprova el text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, l&amp;apos;Ajuntament de Santa Maria del Cami estableix la Taxa per realització de l&amp;apos;activitat de publicitat dinàmica, que es regirà per la present Ordenança Fiscal, les normes de la qual atenen al previngut en l&amp;apos;article 57 del citat Reial Decret Legislatiu 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;FET &amp;nbsp;IMPOSABLE&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa l&amp;apos;aprofitament especial que té lloc per la utilització privativa o aprofitament especial que derivi de la realització de l&amp;apos;activitat de publicitat dinàmica. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;SUBJECTE PASSIU&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Són subjectes passius de la taxa, en concepte de contribuents, les persones físiques al favor de les quals s&amp;apos;atorguin les llicències per gaudir de l&amp;apos;aprofitament especial.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;RESPONSABLES&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;Seran responsables els/les que es determinin per la Llei General Tributària i restant normativa que sigui d&amp;apos;aplicació. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;EXEMPCIONS I BONIFICACIONS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Tindran bonificació del 100%&amp;nbsp; les persones sol·licitants que siguin associacions o entitats sense ànim de lucre inscrites al registre municipal d’entitats de l’Ajuntament de Santa Maria del Camí, i el contingut de la publicitat siguin les seves pròpies activitats, sense caràcter comercial. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Totes les empreses tindran bonificació del 20% quan la publicitat que es reparteixi sigui amb paper reciclat certificat amb el corresponent segell.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Als efectes d’aquesta ordenança, queden exemptes d’aquesta taxa la publicitat dels sindicats i els partits polítics,.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;4. També s&amp;apos;exceptuen del pagament de la present taxa a les Administracions Públiques pels aprofitaments inherents als serveis públics de comunicacions que explotin directament i per aquells serveis relacionats amb la seguretat ciutadana o la defensa nacional&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;5. Gaudiran d’una bonificació del 20% les persones sol·licitants que siguin empreses amb domicili fiscal&amp;nbsp; al municipi de&amp;nbsp; Santa Maria del Cami.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;QUOTA TRIBUTÀRIA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 6. &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tarifa 1. - Llicència per publicitat dinàmica en suport de paper o cartró: 60 euros/màx 3 dies. En cas d’excedir d’aquest termini s’haurà de tornar a expedir.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tarifa 2.&amp;nbsp;&amp;nbsp; - Llicència per publicitat dinàmica en suport d’altre material que no sigui paper o cartró o que aquesta vagi en sobres plastificats, porti bosses o dugui embolcalls de plàstic: 100,00 €/màx 3 dies. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En cas d’excedir d’aquest termini s’haurà de tornar a expedir.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta quota implica el repartiment al casc urbà, quedant prohibit repartir en zona rústica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;MERITACIÓ&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 7. &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La taxa es meritarà quan s&amp;apos;iniciï l&amp;apos;ús privatiu o l&amp;apos;aprofitament especial, moment que, a aquests efectes, s&amp;apos;entén que coincideix amb el de concessió de la llicència&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;PERÍODE&amp;nbsp; IMPOSITIU&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 8.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1 Per llicència, la durada màxima de l&amp;apos;aprofitament especial és de tres dies, el període impositiu coincidint amb aquell determinat en la llicència Municipal. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2 Les llicències caducaran automàticament en la data del seu venciment. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En cas que la persona subjecte passiu vulgui renovar-la haurà de&amp;nbsp; realitzar una nova sol.licitud.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;RÈGIM &amp;nbsp;DE&amp;nbsp; DECLARACIÓ&amp;nbsp; I&amp;nbsp; INGRÉS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 9. &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Les persones sol.licitants hauran d&amp;apos;acompanyar al seu escrit de sol.licitud la documentació exigida per l&amp;apos;ordenança de publicitat dinàmica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;2. Així mateix hauran de realitzar el dipòsit previ de les tarifes en la Tresoreria Municipal d&amp;apos;acord amb el que disposa l&amp;apos;article 26.1.a) del RDL 2/2004; aquest dipòsit previ quedarà elevat a definitiu quan s&amp;apos;atorgui la llicència corresponent i es procedirà a la seva devolució en el cas de ser denegada. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;INFRACCIONS I SANCIONS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 10&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Les autoritzacions tindran caràcter personal i no podran ser cedides o subarrendades a tercers. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L&amp;apos;incompliment d&amp;apos;aquest aspecte portarà aparellada l&amp;apos;anulació de la llicència. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;2. No es consentirà la realització de l&amp;apos;activitat recollida en la present ordenança fins que la persona interessada no hagi obtingut la corresponent llicència. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: windowtext"&gt;L&amp;apos;incompliment d&amp;apos;aquest mandat podrà donar lloc a la no concessió de la llicència , sense perjudici del pagament de la taxa i de les sancions i recàrrecs que siguin aplicables. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Les infraccions i sancions en materia tributària es regiran pel que es disposi en la Llei General Tributària, la seva normativa de desenvolupament i en l&amp;apos;Ordenança reguladora de publicitat dinàmica aprovada per l&amp;apos;Ajuntament. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present Ordenança entrarà en vigor el dia de la seva publicació en el BOIB, en els termes previstos en l&amp;apos;article 17.4 del RDL 2/2004. La seva vigència es mantindrà fins&amp;nbsp; que s&amp;apos;acordi la seva modificació o derogació expressa. ”&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra aquest acord hom pot interposar Recurs Contenciós-Administratiu en la forma i terminis assenyalats a les normes reguladores de l’esmentada Jurisdicció, de conformitat amb el previst a l’art. 19.1 del R.D Legislatiu 2/2004 de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refòs de la Llei reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Santa Maria del Camí, 08-01-2013.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;LA BATLESSA-PRESIDENTA&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Mª Rosa M. Vich&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">1347</env:numPaginaFinal>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
