<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2012/8054/505914/text-integre-ordenanca-fiscal-reguladora-de-l-impo/xml">
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2012/8054/505914/text-integre-ordenanca-fiscal-reguladora-de-l-impo/"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;h3 style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL Núm. 2&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h3&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Aplicació pressupostària : 115.01&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L&amp;apos;IMPOST MUNICIPAL SOBRE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 18pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; L’Impost sobre vehicles de tracció mecànica és un tribut directe de caràcter obligatori que es regeix pel que s’estableix als articles 92 a 99 de l’RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, i pel previst en aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 18pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; L&amp;apos;impost s&amp;apos;exigirà d&amp;apos;acord amb els coeficients següents, d’aplicació sobre les tarifes recollides en l’article 95.1 del TRLRHL vigent, que suposa l’obtenció de les següents quotes tributàries:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width: 474px" width="474"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 21px"&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td rowspan="2" style="width: 85px; height: 21px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tarifa art. 95,1 TRLHL&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 21px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 21px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 22px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A) Turismes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;coeficient&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 22px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Quota&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De menys de 8 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;12,62&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,95&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;24,61&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De 8 fins a 11’99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;34,08&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,95&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;66,46&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De 12 fins a 15’99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;71,94&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,95&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;140,28&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De 16 cavalls fins a 19’99 cavalls fiscals &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;89,61&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,95&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;174,74&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De 20 cavalls fiscals en endavant&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;112,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,98&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;221,76&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;B) Autobusos.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De menys de 21 places&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;83,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;154,94&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De 21 a 50 places&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;118,64&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;220,67&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De més de 50 places&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;148,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;275,84&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;C) Camions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De menys de 1.000 quilograms de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;42,28&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;78,64&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De 1.000 a 2.999 quilograms de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;83,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;154,94&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De més de 2.999 a 9.999 quilograms de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;118,64&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;220,67&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De més de 9.999 quilograms de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;148,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;275,84&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;D) Tractors.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De menys de 16 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;17,67&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;32,87&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De 16 a 25 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;27,77&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;51,65&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De més de 25 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;83,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;154,94&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td colspan="2" style="width: 341px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;E) Remolcs i semi-remolcs arrossegats per vehicles de tracció&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;mecànica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De més de 750 kg. i menys de 1000 kg. càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;17,67&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;32,87&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De 1.000 a 2.999 quilograms de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;27,77&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;51,65&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;De més de 2.999 quilograms de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;83,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;154,94&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;F) Altres vehicles&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Ciclomotors&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4,42&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,94&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;8,57&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Motocicletes fins a 125 cc&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4,42&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,94&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;8,57&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Motocicletes de més de 125 fins a 250 cc&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;7,57&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,94&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;14,69&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Motocicletes de més de 250 fins a 500 cc&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;15,15&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,94&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;29,39&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Motocicletes de més de 500 fins a 1000 cc&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;30,29&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,94&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;58,76&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 256px; height: 14px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Motocicletes de més de 1000 cc&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;60,58&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 85px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,98&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 47px; height: 14px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;119,95&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;h4&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;GESTIÓ&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h4&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2&lt;/strong&gt;. La gestió, liquidació, inspecció i recaptació, així com la revisió dels actes dictats en via de gestió tributària, correspon a l&amp;apos;Ajuntament del domicili que consti al permís de circulació del vehicle.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3&lt;/strong&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. La primera liquidació a efectuar en el moment de l&amp;apos;adquisició del vehicle es realitzarà en règim d’autoliquidació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Les restants liquidacions de termini anual s&amp;apos;efectuaran mitjançant el sistema de padró i s&amp;apos;anunciarà el seu cobrament al BOIB i la premsa local.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. El prorrateig de quota per baixa definitiva del vehicle, i en els supòsits de baixa temporal per robatori o sostracció, s&amp;apos;haurà de sol·licitar explícitament i amb aportació de la seva documentació justificativa, i tindrà efectes des que es produesqui la baixa en el Registre públic corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Els prorrateigs per alta, baixa o reforma del vehicle que alteri la seva classificació es realitzaran per trimestres, incloent-hi aquell en què s&amp;apos;efectuï la variació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4&lt;/strong&gt;. L&amp;apos;instrument acreditatiu del pagament de l&amp;apos;impost serà el que tingui establert en cada moment l&amp;apos;Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 5.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1&lt;strong&gt;.&lt;/strong&gt; En el cas de primeres adquisicions d&amp;apos;un vehicle, o quan aquest es reformin de manera que s&amp;apos;alteri la seva classificació als efectes del present impost, els subjectes passius presentaran davant aquest Ajuntament, en el termini de trenta dies a comptar des de l&amp;apos;adquisició o reforma, declaració per aquest impost segons model aprovat per l&amp;apos;Ajuntament, al qual s&amp;apos;adjuntarà documentació acreditativa suficient, així com justificant de pagament de l&amp;apos;impost.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. A la mateixa obligació estaran subjectes els titulars dels vehicles quan comuniquin a la Direcció Provincial de Trànsit els casos de baixa, transferència i canvi de domicili que constin en el permís de circulació del vehicle. El titular del vehicle haurà de dar compte a l&amp;apos;Ajuntament d&amp;apos;aquestes variacions, aportant documentació suficient.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. L&amp;apos;incompliment de les anteriors obligacions amb aquest Ajuntament s&amp;apos;entendrà com una ocultació voluntària de dades fiscals, i es considerarà infracció fiscal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h4&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;EXEMPCIONS I BONIFICACIONS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h4&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 6.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Estaran exempts de l’impost els vehicles previstos en l’article 93 del&amp;nbsp; TRLRHL. Les exempcions previstes per a vehicles destinats exclusivament al transport de persones amb mobilitat reduïda, així com per a vehicles i maquinària previstos de Cartilla d’Inspecció Agrícola, s’hauran de sol·licitar expressament per la persona interessada, amb indicació de les característiques del vehicle, la seva matrícula i adjuntant la documentació acreditativa del compliment de les condicions previstes per a l’exempció sol·licitada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Per fomentar la utilització de vehicles cada vegada menys danyosos per al medi ambient, s’establirà el següent règim de bonificacions:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Vehicles elèctrics o mixtos: 75% de la quota tributària&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Vehicles que utilitzin combustibles no derivats del petroli: 75% de la quota tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Bonificació del 100% de la quota tributària per a vehicles històrics; s’entenen per tal aquells que, amb una antiguitat mínima de 25 anys, en els terminis previstos en l’art. 96.6 de l’LRHL, reunesquin els requisits continguts en el Reial decret 1247/1995, del 14 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de vehicles històrics.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Les bonificacions previstes en els dos apartats anteriors s’hauran de demanar adjuntant-hi documentació acreditativa del fet que el vehicle reuneix les condicions previstes per a cada tipus de bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5. S’estableix una bonificació a favor dels subjectes passius que domiciliïn en una entitat financera el rebut corresponent a l’ Impost, amb una quantia del 3 %, i sempre que sigui abonat en el moment de la seva presentació al cobrament&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Excepte quan concorrin circumstàncies de caràcter excepcional, alienes a la voluntat del subjecte passiu, la manca d’abonament del citat dèbit domiciliat en el moment de la seva presentació al cobrament donarà lloc a la pèrdua de la totalitat de la bonificació concedida. Aquesta bonificació s’aplicarà sobre la quota resultant de l’aplicació, si és el cas, de la bonificació prevista en l’apartat 2 anterior.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6. Els beneficis fiscals contemplats en l&amp;apos;apartat 1 d&amp;apos;aquest article tindran efectes a partir de l&amp;apos;exercici fiscal de la data de la sol·licitud, sempre que es reuneixin les condicions de caràcter subjectiu i objectiu previstes en aquesta Ordenança i en el propi TR de l’LRHL.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;7. La resta dels beneficis fiscals a què es fa referència en aquest article tindran efectes a partir de l&amp;apos;exercici següent al de la seva concessió. No obstant, quan el benefici fiscal se sol·liciti abans que la liquidació sigui ferma, es concedirà amb efectes en aquest mateix exercici si, en la data de meritació del tribut, hi concorren els requisits exigits per al seu gaudi.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ ADDICIONAL PRIMERA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Amb l’objectiu de facilitar el compliment de l’obligació tributària, s’estableix us sistema especial de pagament de les quotes per rebut, que permetrà fraccionar sense interès de demora el deute fins en quatre mensualitats des de l’inici del període de cobrança i en mesos consecutius.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquests sistema és d’aplicació als contribuents o altres obligats tributaris que ho sol·licitin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’acolliment al sistema es perllongarà automàticament per a l’exercici següent sempre que l’interessat no en manifesti la seva renúncia expressa i no tingui deutes pendents de pagament en període executiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Si el sol·licitant incorregués en l’impagament de qualsevol càrrec del sistema especial de pagament, aquesta restarà sense cap efecte, quedant els pagaments ja efectuats com a ingressos a compte.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquest sistema no suposa cap alteració dels terminis per exercir els recursos ni qualsevol altre aspecte de la gestió tributària, que se seguirà regint per la normativa específica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;h4&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ ADDICIONAL SEGONA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h4&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tot allò que no està previst en aquesta Ordenança es regirà pel Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, Llei general tributària i, si és el cas, l’Ordenança general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i altres ingressos de drets públics.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present Ordenança tindrà efectes des de l’1 de gener del 2013 fins a la seva modificació o derogació expresses.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;EL/LA&amp;nbsp; SECRETARI/A&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;VIST I PLAU&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L&amp;apos;ALCALDESSA&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1222"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2012/8054"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:idEnviament>505914</env:idEnviament>
    <env:dataRegistre>2012-12-12</env:dataRegistre>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:date>2012-12-17</dc:date>
    <env:dataPublicacio>2012-12-17</env:dataPublicacio>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">13649</env:numPaginaInicial>
    <env:numeroRegistre>24139</env:numeroRegistre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">13651</env:numPaginaFinal>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">20</env:ordre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Text integre ordenança fiscal reguladora de l'impost sobre vehicles de tracció mecànica 2013]]</env:sumariEnviament>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
