<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2012/8050/505572/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-llicenc/xml">
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:date>2012-12-13</dc:date>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">12995</env:numPaginaInicial>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de la taxa per llicències d'autotaxi i d'altres vehicles de lloguer a l'Ajuntament d'Esporles]]</env:sumariEnviament>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">12997</env:numPaginaFinal>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:dataPublicacio>2012-12-13</env:dataPublicacio>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:dataRegistre>2012-12-05</env:dataRegistre>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1206"/>
    <env:idEnviament>505572</env:idEnviament>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">30</env:ordre>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2012/8050"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Havent-se publicat en el BOIB núm. &amp;nbsp;153 de dia 19/10/2012, anunci relatiu a l’aprovació de la següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER LLICÈNCIES D&amp;apos;AUTOTAXI I D&amp;apos;ALTRES VEHICLES DE LLOGUER&amp;nbsp; A L’AJUNTAMENT D’ESPORLES&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Article 1r. Fonament i naturalesa&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;En us de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l&amp;apos;article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d&amp;apos;abril, reguladora de les Bases de Regim Local, i de conformitat amb allò que disposen els articles 15 a 19 del RDL 2/2004 del Text Refós de la Llei&amp;nbsp; reguladora de les Hisendes Locals, aquest Ajuntament estableix la &amp;quot;Taxa per llicencies d&amp;apos;autotaxi i d&amp;apos;altres vehicles de lloguer&amp;quot;, que es regiran per aquesta Ordenança fiscal, les normes de la qual compleixen el que preveu l&amp;apos;article 57 de l&amp;apos;esmentat Text Refós.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Article 2n. Fet imposable&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Constitueix el fet imposable d&amp;apos;aquesta Taxa la prestació dels serveis i la realització de les activitats que, en relació amb les llicencies d&amp;apos;autotaxis i demes vehicles de lloguer a que es refereix el reglament aprovat pel Reial Decret 763/1979, de 16 de marc, s&amp;apos;assenyalen a continuació:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;a) Expedició de llicencies.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;b) Autorització per a transmissió de llicencies, quan procedeixi el seu atorgament,d&amp;apos;acord amb la legislació vigent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;c) Autorització per a substitució dels vehicles afectes a les llicencies, be sigui aquest canvi de tipus voluntari o per imposició legal.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;d) Revisió anual ordinària dels vehicles i revisió extraordinària a instancia de part.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;No es fet imposable d’aquesta ordenança la concessió de l’autorització, que serà regulat independentment mitjançant concurs com preveu l’article 10 del referit decret, quin&amp;nbsp; procediment es sotmetrà a les normes de contractació publica local i que podrà tenir contingut econòmic.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Article 3r. Subjecte passiu&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Estan obligats al pagament de la Taxa en concepte de subjectes passius contribuents les persones físiques i jurídiques i les entitats, a que es refereix l&amp;apos;article 35 de la Llei General Tributaria, següents:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1. La persona o entitat a favor de la qual s&amp;apos;expedeixi la llicencia, o a favor de la qual s&amp;apos;autoritzi la transmissió de l&amp;apos;esmentada llicencia.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;2. El titular de la llicencia el vehicle de la qual sigui substituït o objecte de revisió tant ordinària com extraordinària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Article 4t. Responsables&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributaries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a que es refereixen els articles 41 i 42 de la Llei General Tributaria.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;2. Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l&amp;apos;abast&amp;nbsp; que assenyala l&amp;apos;article 43 de la Llei General Tributaria&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Article 5è. Quota tributària&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;La quota tributaria es determinarà per una quantitat fixa assenyalada segons la naturalesa del servei o activitat, d&amp;apos;acord amb la següent Tarifa:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Epígraf primer&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Expedició i registre de llicències ....................................................&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;150,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Epígraf segon&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Autorització per a transmissió de llicències:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;a) Transmissió “inter vivos” de llicències ......................................&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;150,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;b) Transmissió “mortis causa” de llicències&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; ................................ &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;15,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Epígraf tercer&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Substitució de vehicles afectats a llicències ....................................&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;50,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Epígraf quart&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Revisió de vehicles (ordinària o extraordinària) &amp;nbsp;............................. &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;50,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Epígraf cinquè&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Per cada reserva anual d’estacionament.&amp;nbsp; ........................................&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;25,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Per cada nova senyalització de reserva d’estacionament de taxi&amp;nbsp; .....&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 50,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Article 6è. Exempcions i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;No es concedirà cap exempció o bonificació en el pagament de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Article 7è. Meritació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Conformement a l’article 26 del R.D. 2/2004 de 5 de marc, la taxa es maridarà en el moment de sol·licitar la prestació del servei o l’activitat, que no es realitzarà ni es tramitarà si no s’ha efectuat el pagament corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Article 8è. Declaració i ingrés&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1. Les persones interessades en l’obtenció de llicencies i autoritzacions regulades per aquesta Ordenança hauran de sol・licitar-les mitjançant instancia dirigida al Batle, adjuntant-hi la pertinent documentació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;2. Totes les quotes seran objecte de liquidació per ingrés directe. Els subjectes passius hauran d’ingressar la taxa en el moment de presentar la sol・licitud de llicencia o autorització.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;3. Quan per causes no imputables al subjecte passiu, l’activitat administrativa o el servei públic no es presti, procedirà a la devolució de l’import corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Article 9è. Infraccions i sancions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;En tot el relatiu a la qualificació d’infraccions tributaries, així com de les sancions que a aquestes corresponguin en cada cas, s’estarà a allò que disposen els articles 191 i següents de la Llei General Tributaria i altres disposicions que la complementin.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Disposició final&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;La present Ordenança s’aplicarà a partir del dia següent al de la seva publicació i estarà en vigor fins la seva modificació o derogació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;I havent transcorregut el termini d’exposició al públic de trenta (30) dies de duració a comptar des de l’esmentat anunci sense que s’hagi presenta cap reclamació o suggerència, s’enten de conformitat amb el que disposa l’art. 17 del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, definitivament aprovades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La qual cosa es fa pública per a general coneixement i als efectes pertinents d’acord amb l’art. 17 de l’esmentat text legal&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Esporles, 22 de novembre de 2012&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El batle,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Miquel Ensenyat Riutort&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:numeroRegistre>23834</env:numeroRegistre>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2012/8050/505572/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-llicenc/"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
