<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2012/8032/503065/ordenanca-fiscal-reguladora-del-sistema-especial-d/xml">
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2012/8032/503065/ordenanca-fiscal-reguladora-del-sistema-especial-d/"/>
    <env:dataRegistre>2012-10-29</env:dataRegistre>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No havent-se presentat cap tipus d’al·legació, durant el termini d’exposició al pública, amb respecte a&amp;nbsp; l’edicte núm. 10957 del BOIB núm. 81, de data 5-6-2012, pàgines 291 i 292, referit a l’aprovació provisional de l’Ordenança Fiscal reguladora del sistema especial de pagament de tributs municipals; és pel què, d’acord amb l’article 17.3 i 4 de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, es dóna per aprovat definitivament l’esmentat acord, publicant-se íntegrament a continuació el text de l’esmentada Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;“ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DEL SISTEMA ESPECIAL DE PAGAMENT DE TRIBUTS MUNICIPALS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Concepte&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 1&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Aquest Ajuntament en ús de la potestat reglamentaria que , li atribueix l’article 106 de la L1ei 7/1985 de 2 d&amp;apos;abril, reguladora de les Bases de Regim Local, i de conformitat amb el disposat en els articles 15 a 19 del Text Refós de la L1ei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per RDL 2/2004, de 5 de març, estableix &amp;quot;1’Ordenança reguladora del sistema especial de pagament de tributs municipals&amp;quot;.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 2&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Amb l’objectiu de facilitar el compliment de I&amp;apos;obligació tributaria, s&amp;apos;estableix un sistema especial de pagament de les quotes per rebut, que permetrà el pagament a compte del deute en els termes previstos en aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 3&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;El sistema especial de pagament és d&amp;apos;aplicació als contribuents o al tres obligats tributaris que en sol·licitin l’aplicació al conjunt deis seus rebuts corresponents a algun o alguns dels següents tributs:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;a) Impost sobre Béns Immobles.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;b) Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;c) Taxa per serveis de recollida i tractament de residus urbans.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;d) Taxa per entrades de vehicles a través de les voravies.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;e) Taxa del cementiri municipal.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 4&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Els requisits que han de concórrer en el sol·licitant per poder-se acollir al sistema especial de pagament són:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;a) Formular l’oportuna sol·licitud, abans del 10 de febrer de l &amp;apos;any de que es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;b) Efectuar els pagaments mitjançant domiciliació bancària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 5&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;El pagament de l’import total anual deis tributs s’efectuarà en qualsevol de les següents modalitats:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;1) &lt;strong&gt;Modalitat de nou pagaments.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;En vuit mensualitats (de març a octubre), la quantitat equivalent al resultat de dividir per nou l’import del conjunt de rebuts dels tributs liquidats al sol·licitant en l&amp;apos;exercici immediatament anterior; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l’import dels rebuts del Padró a nom del sol·licitant, les quantitats ja pagades. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d&amp;apos;ofici a la&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;devolució.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;2) &lt;strong&gt;Modalitat de quatre pagaments.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;En tres pagaments trimestrals (març, juny, setembre) la quantitat equivalent al resultat de dividir per quatre l&amp;apos; import del conjunt de rebuts dels tributs liquidats al sol·licitant en l&amp;apos;exercici immediatament anterior; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l’import dels rebuts del Padró a nom del sol·licitant, les quantitats ja pagades. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d&amp;apos;ofici a la devolució.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 6&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;L’acolliment al sistema especial de pagament es prorrogarà automàticament per a l&amp;apos;exercici següent sempre que l’interessat no en manifesti la seva renúncia expressa&lt;/span&gt;&lt;span style="color: red"&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 7&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;Si el sol·licitant incorregués en l’impagament de qualsevol càrrec del sistema especial de pagament, aquest restarà sense cap efecte, quedant els pagaments ja efectuats com a ingressos a compte dels rebuts del Padrons corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;ARTICLE 8&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;El sistema especial de pagament no suposa cap alteració dels terminis per exercir els recursos ni qualsevol altre aspecte de la gestió tributaria, que se seguirà regint per la seva normativa específica.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black"&gt;DISPOSICIÓ FINAL. – ENTRADA EN VIGOR&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: black"&gt;La present ordenança fiscal entrarà en vigor a partir de dia 1-1-2013, començant la seva aplicació a la mateixa data i es mantindrà en vigor fins a la seva modificació o derogació.”&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Petra a 23 d’octubre de 2012.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La Batlessa.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Caterina Mas Bennasar.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:date>2012-11-13</dc:date>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">60</env:ordre>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">6832</env:numPaginaInicial>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1228"/>
    <env:numeroRegistre>20735</env:numeroRegistre>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:dataPublicacio>2012-11-13</env:dataPublicacio>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança Fiscal reguladora del sistema especial de pagament de tributs municipals]]</env:sumariEnviament>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:idEnviament>503065</env:idEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2012/8032"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">6833</env:numPaginaFinal>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
